بلومبرگ: تغییر مسیر ۴۶ کشتی در دریای سرخ پس از تهدیدات یمنی‌ها

منابع عبری‌زبان از تغییر مسیر ۴۶ کشتی در دریای سرخ پس از تهدیدات نیروهای مسلح یمن خبر دادند.

به گزارش مشرق، نشریه آمریکایی بلومبرگ اعلام کرد که در پی تهدیدات یمنی‌ها، ۴۶ کشتی به جای انتخاب دریای سرخ برای رسیدن به مقصد (رژیم صهیونیستی)، مسیر خود را به سمت جنوب آفریقا تغییر دادند و ۷۸ کشتی دیگر نیز منتظر رسیدن دستورات لازم هستند.

خبرگزاری رویترز اعلام کرد که نفتکش‌های شرکت کشتیرانی بلژیکی Euronav اعلام کردند به دنبال حملات یمنی‌ها به چند کشتی در دریای سرخ، تا اطلاع ثانوی از عبور از این منطقه اجتناب خواهند کرد.

نیروهای مسلح یمن (انصار الله) اعلام کرد: عملیات نظامی ویژه‌ای را علیه دو کشتی مرتبط با رژیم اشغالگر صهیونیستی انجام داده است.

ارتش یمن (انصار الله) در بیانیه‌ای عنوان کرد که به ممانعت از حرکت کشتی‌ها به سمت بنادر اسرائیلی از طریق دریای سرخ و عرب ادامه می‌دهد.

در خبری مرتبط، البخیتی، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله هشدار داد که اگر آمریکا به یمن حمله کند، از نظر نظامی و اخلاقی شکست خواهد خورد.

البخیتی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح یمن، گزینه‌های دردناکی برای پاسخ به هرگونه تجاوز به یمن در اختیار دارند، گفت: ما فقط کشتی‌هایی را هدف قرار می‌دهیم که یا اسرائیلی هستند یا به سمت رژیم صهیونیستی حرکت می‌کنند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
    0 0
    والله غیرت و شجاعت در برابر انصارالله کم آورده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس