رسانه‌های صهیونیستی: گالانت درباره جبهه شمالی و حزب‌الله دروغ می‌گوید

رسانه‌های صهیونیستی با انتقاد از عملکرد رژیم اسراییل در مرزهای لبنان تاکید کردند که وزیر جنگ این رژیم درباره مقابله با حزب الله دروغ می گوید.

به گزارش مشرق به نقل از روزنامه صهیونیستی «بشفاع» نوشت که «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم اسراییل در سایه عملیات نظامی مقاومت لبنان که این رژیم را مجبور به تخلیه شهرک‌های مرزی کرد، به شهرک‌نشینان صهیونیست در شمال سرزمین‌های اشغالی پشت کرد.

«یونی روتنبرگ» تحلیلگر و نویسنده این روزنامه از نوع نبرد در مرزهای لبنان و گزارش دستگاه ‌های امنیتی رژیم صهیونیستی که مدعی مجازات سنگین حزب الله پس از هدف قرار دادن پایگاه‌های ارتش این رژیم و شهرک‌های شمالی شده بودند، انتقاد کرد.

وی گفت که گالانت دروغ می‌گوید و به شهرک نشینان صهیونیست در شمال سرزمین‌های اشغالی پشت کرده است.

علیرغم اینکه مرزهای لبنان همزمان با اعلام آتش بس در غزه اوضاع آرامی را تجربه می‌کند، اما «اورلی جربی» رئیس کمیته شهرک صهیونیست نشین «علما» در الجلیل اعلی گفت که زندگی به دلیل بمباران،شلیک موشک و صدای آژیرهای خطر به کابوس تبدیل شده است.

وی با انتقاد از نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که چرا همه صهیونیست‌ها را از اینجا انتقال داد و ما را پشت سر خود تنها گذاشت.

همچنین «موشه داویدویچ» رئیس شهرک‌های صهیونیست نشین در خطوط درگیری در گفت‌وگو با روزنامه «معاریو» تاکید کرد که اگر حزب الله لبنان در شمال بماند، شهرک نشینان صهیونیست به این منطقه باز نخواهند گشت، حتی اگر نظامیان صهیونیستی در داخل شهرک ها باقی بمانند.

از سوی دیگر، «ایریز بیرگمان» یکی از افسران صهیونیست از نتانیاهو و اظهارات وی درخصوص مقابله با حزب الله انتقاد کرد و گفت: این حرفها تو خالی است و مانند کلماتی است که قبلا شنیده‌ایم.

جنگ ترکیبی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) علیه رژیم صهیونیستی که با نام عملیات طوفان الاقصی از هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه) آغاز و جمعه گذشته (سوم آذر) به طور موقت متوقف شد، کم نظیر بود که سه گروه مقاومت منطقه همچون حزب الله لبنان، انصارالله یمن و گروه های مقاومت عراق را در کنار مقاومت فلسطین قرار داد و هر چهار گروه مقاومت اسلامی منطقه در مقابل رژیم صهیونیستی صف آرایی کردند.

این جنگ برای اولین بار از تاسیس رژیم صهیونیستی، گروه های مقاومت منطقه را برای مقابله با آن در کنار هم قرار داد.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    1 0
    ا...ری به نام گالانت
  • ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    1 0
    از قدیم گفتن یانکی و صهیونیست که دهنشونو باز کنن ازش فقط دروغ درمیاد و لا غیر!!!
  • ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    0 0
    نام حزب‌الله لرزه بر اندام صهیونیست ها می اندازد چه برسد به‌ آنکه با آنها رودر رو شوند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس