دوقلوها در قزوین ۵۰ خانه را خالی کردند

فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری دوقلوهایی که به ۵۰ منزل دستبرد زدند خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار علی ابراهیمی اظهار کرد: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهر قزوین موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قزوین قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی محل‌های وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی و همچنین جمع آوری سرنخ‌های موجود در صحنه نهایتاً رد پای ۲ برادر دو قلو را در این سرقت‌ها به دست آورده و با شناسایی هویت اصلی آنان دریافتند که این افراد جز مجرمان غیربومی و در حرکت هستند که با سکونت در یکی از استان‌های مجاور و تشکیل باندی حرفه‌ای در طول هفته به قزوین عزیمت کرده و دست به سرقت می‌زنند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه با رصد هوشمندانه کارآگاهان، منزل اجاره‌ای متهمان در استان همجوار شناسایی و رفت و آمد آنان زیر نظر گرفته شد، خاطرنشان کرد: با کنترل رفت و آمد متهمان مشخص شد ،۲ نفر از بستگان این افراد از استان‌های غربی برای همکاری در سرقت به مخفیگاه آنان آمده‌اند و مأموران پس از ۳ روز تعقیب و مراقبت این سارقان، اعضای ۴ نفره این باند را که برای انجام سرقت عازم قزوین بودند در ورودی شهر قزوین دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

سردار ابراهیمی با بیان اینکه این سارقان در تحقیقات صورت گرفته به بیش از ۵۰ فقره سرقت منزل در قزوین اعتراف کردند تصریح کرد: ارزش اموال مسروقه توسط این افراد بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی در پایان با اشاره به معرفی متهمان به دستگاه قضائی به همشهریان توصیه کرد: به هشدارهای پلیسی در راستای پیشگیری از سرقت که توسط کارشناسان انتظامی ارائه می‌شود توجه داشته باشند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ گزارش نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    3 0
    این همه سرقت بخاطر ضعف در مجازات است
  • پیروزه ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    2 0
    تا کی می خواهید با دزدان مدارا کنید من یک مال باخته هستم درک می کنم بعد از سرقت بنده های خدا چه حالی پیدا کردند لطفاً این دزدان را به اشد مجازات برسانید تادرس عبرت شود برای بقیه آنها هر چند با یک مجازات سبک همه چی را فیصله می دهند.
    • ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
      1 0
      قوه قضاییه حاضر نیست هزینه برخورد با دزدان را بده از من و شمای بزه دیده پول تمبر میگیره تا دزد را راحت آزاد کنه
  • ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    3 0
    خیلی گستاخ شدند و اوضاع خوب نیست
  • ایرانی ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    1 0
    زمانیکه اعتراف کردنددرنگ برای چی اعدامشان کنیدتاجامعه ازشراین کثافتهاپاک شود
  • ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    0 0
    بجاش دل و روده شون تخلیه بشه درس عبرت خوبی میشه
  • ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    0 0
    مجازاتها از زندان که براشون هتله باید تبدیل بشه به کارهائی مانند : کار در مرده شور خانه، کندن چاه فاضلاب، کار در معادن و کویر و...
  • ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    3 0
    تورابه خدابفکرجوونا وافراد بیکارباشید براشون اشتغال ایجاد کنید وام بهشون بدیدخلاصه هرجورمیشه مسولین ریشه یابی کنندچرا این قدر سارق زیادشده دردرجه اول جلوی گرونی رابگیرید واقعا گرونی بیداد می کنه من اینارا برای خودم نگفتم وضع خودم خوبه ولی دلم میسوزه اینو را می شنوم/طرف بامدرک دانشگاهی داره کار آزاد سمبوسه ویامسافرکشی می کنه زندگی سخت شده برای قشرضعیف.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس