کد خبر 1542254
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹
تخریب قفل؛ شگرد سارقان برای ۸۳ فقره سرقت

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارقان و کشف ۸۳ فقره سرقت خبرداد.

به گزارش مشرق، سردار کارآگاه علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری باند سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهر تهران خبر داد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ تصریح کرد: در پی وقوع سرقت‌های سریالی از اماکن خصوصی و وصول شکایت شکات به پلیس آگاهی، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان اداره هفدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان این اداره طی تحقیقاتی دریافتند که ۳ تن از سارقان در ۲۳ فقره سرقت دست داشته و در گام بعدی موفق شدند طی روش‌های میدانی و اطلاعاتی احدی از سارقان را دستگیر و به اداره هفدهم پلیس آگاهی انتقال دهند.

این مقام ارشد انتظامی ابراز داشت: متهم در بازجویی‌های اولیه منکر حقایق شد اما کارآگاهان تیزهوش پلیس آگاهی موفق شدند با فنون بازجویی هویت و مخفیگاه همدستان وی را شناسایی کنند.

رئیس پلیس آگاهی تهران در ادامه تصریح کرد: با توجه به ارزش بالای اموال مسروقه کارآگاهان طی اقدامات گسترده و کارآگاهی در نهایت موفق شدند ۲ سارق دیگر این پرونده را در ۲ عملیات هماهنگ و منسجم دستگیر و به اداره هفدهم انتقال داده و از مخفیگاه متهمان اموال مسروقه شامل لب تاپ، دستگاه ۴PS، دوربین عکاسی و ساعت کشف و توقیف کنند.

وی عنوان کرد: متهمان پس از انتقال به اداره هفدهم پلیس آگاهی علیرغم انکار اولیه واقعیت، با انجام تحقیقات متعدد پلیسی و استفاده از شیوه و شگردهای نوین بازجویی ناگزیر به ارتکاب سرقت‌های متعدد منزل به روش‌های تخریب قفل و پنجره روی معترف شدند.

سردار ولی پور گودرزی با بیان اینکه متهمان علاوه بر ۲۳ فقره سرقت قبلی به ۶۰ فقره سرقت دیگر نیز معترف شدند ادامه داد: تاکنون ۴۰ تن از مالباختگان شناسایی شدند.

رئیس پلیس آگاهی تهران خاطرنشان کرد: متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضائی، جهت کشف دیگر جرائم و شناسایی سایر شکات در اختیار اداره هفدهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 2
  • عادل IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    2 2
    حکم و اجرای قطع انگشت سارقین رو بیشتر و بیشتر و بیشتر و بیشتر و بیشتر و بیشترو بیشتر و بیشتر و بیشتر کنید و به علاوه مجازات سنگین حبس و مجازات شلاق در حد برایشان در نظر بگیرید ، لعنت خدا بر سارقین 😡
    • IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
      0 0
      نام خدا را بیهوده بر زبان نیار .
  • IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    1 0
    قطع ید تنها حکم عادلانه هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس