کد خبر 1588850
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۲:۴۵
هفت سارق مامورنما در کرمان دستگیر شدند

 دادستان کرمان از دستگیری هفت سارق مامورنمای فرا استانی و سرکردگان یک باند با پنج فقره سرقت در این استان خبر داد.

به گزارش مشرق، به نقل پایگاه اطلاع رسانی دادگستری کل استان کرمان، مهدی بخشی افزود: باند سرقت متلاشی شده در کرمان شامل هفت عضو است که در این خصوص، ۲ دستگاه خودرو نیز توقیف و در بازرسی از خودروی سارقان مقدار زیادی طلا و وجه نقد مسروقه نیز کشف شده است.

وی تأکید کرد: سارقان این باند تاکنون به پنج فقره سرقت اعتراف کرده اند که اموال مسروقه کشف شده و سایر تحقیقات نیز برای کشف حداکثری در حال انجام است.

این مقام عالی قضایی خاطرنشان کرد: باند سرقتی پنج نفره ای که در استان کرمان با تلاش‌های پلیس آگاهی کشف و منهدم شده شامل سارقان فرا استانی است که تاکنون به انجام پنج فقره سرقت به عنف در کرمان، سمنان، سبزوار، زرند، رفسنجان و سایر شهرها اعتراف کرده اند.

وی با بیان اینکه برای افراد دستگیر شده پرونده تشکیل و تحقیقات برای کشف سرقت‌های احتمالی همچنان ادامه دارد، اظهار داشت: این افراد با معرفی خود به عنوان مأمور و با تهدید مالباختگان، اقدام به سرقت لوازم شخصی آن‌ها می‌کردند.

دادستان کرمان در پایان ضمن اشاره به اینکه طرح‌های مبارزه با سرقت در این استان ادامه خواهد داشت به عموم مردم توصیه کرد: در مواجهه با افراد مشکوکی که خود را مأمور معرفی می‌کنند، ضمن درخواست کارت شناسایی و حکم مأموریت، در صورت ایجاد مشکل موضوع را به مراجع انتظامی اعلام کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۳:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۲
    2 0
    بفرستیدشون مناطق محروم یا تو معدن کار مفت کنن تا آدم بشن. یا بفرستید لب مرز کمک مرزبانان ظاهرا خیلی دوست دارن پلیس بشن
    • IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۲
      0 0
      برای هرجرمی حکمی وجود داره
  • IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۲
    1 0
    اگه یک دوره با قاطعیت برخورد شود مثل قارچ گروه های تبهکار در چارگوشه کشور شکل نمی گیرند‌..اعدام اعدام‌.
  • IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۲
    1 0
    همان طور که با لودهندگان فسادهای حکومتی و منسوبان به حکومت و منتقدانی که با بهره گیری از حق آزادی بیان ، از شما انتقاد می کنند، برخورد و قدرت نمایی می کنید ، با همان سرعت و قاطعیت با بر هم زنندگان امنیت هم وطنان برخورد کنید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس