کد خبر 1534264
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲
بازداشت دزدانی که شیشه خودروها را می شکستند / در تهران لو رفت

سردار علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۲ سرق محتویات خودرو و اعتراف متهمان به ۲۰۰ فقره سرقت خودرو در ۳ ماه گذشته خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت ، محتویات داخل خودرو در غرب استان تهران و وصول شکایت مال باخته، موضوع رسیدگی به این پرونده در اختیار کارآگاهان زبده پایگاه هشتم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در گام نخست با دعوت از شاکی و تحقیقات از وی دریافتند؛ شاکی خودروی ۲۰۶ سفید رنگ خود را شبانه در یکی از خیابان های غرب تهران پارک کرده و فردای آن روز هنگام مراجعه متوجه تخریب شیشه عقب و سرقت محتویات داخل خودرو شامل ابزار آلات، کیف حاوی دسته چک، اسناد و مدارک و غیره شده است.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: کارآگاهان در گام نخست با استفاده از روش های میدانی و اطلاعاتی متوجه شدند؛ ۲ تن از سارقان حرفه‌ای و سابقه دار پس از تخریب شیشه عقب خودرو ۲۰۶ محتویات داخل خودرو را سرقت و سریعا با استفاده از یک موتورسیکلت از محل متواری می شوند.

سردار ولی پور گودرزی عنوان کرد: کارآگاهان در ادامه با شناسایی هویت و مخفیگاه متهمان، هر دو سارق را در ۲ عملیات منسجم و غافلگیرانه دستگیر و به پایگاه هشتم انتقال دادند.

وی افزود: متهمان در بازجویی های اولیه منکر هرگونه جرم علیه خود شدند، اما در ادامه پی جوئی های انتظامی، متهمان به ۲۰۰ فقره سرقت به همین شیوه و شگرد ۳ ماه گذشته اعتراف کردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضائی، جهت شناسایی سایر مال باختگان و کشف اموال مسروقه در اختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    0 0
    بزنین کاسه سرشون را بشکنین تا دیگه ازاین غلطا نکنن
  • IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    0 0
    دستگیری مجدد سارقین سابقه دار؟ بازم قوه قضائیه این سابقه دارها را آزاد کرده بدون اینکه اصلاح شده باشند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس