اهمیت اعتراضات مردمی در توقف ماشین کشتار صهیونیست‌ها

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: امروز اهرمی قوی‌تر و مؤثرتر از اعتراضات گسترده مردمی در توقف ماشین کشتار صهیونیست‌ها در غزه سراغ نداریم.

به گزارش مشرق، غلامعلی حدادعادل رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ، در خصوص جنایات صهیونیست‌ها در جنگ غزه و حمایت انبوه مردم جهان در محکومیت این فجایع، گفت: معتقدم اجتماعات مردمی، تظاهرات خیابانی و اعتراضات گسترده در دنیای غرب و جهان اسلام و از جمله در ایران می‌تواند یک عامل فشار مؤثری هم بر اسرائیل و هم بر دنیای غرب و آمریکا که پشتیبان رژیم صهیونیست هستند، باشد.

وی افزود: امروز اهرمی قوی‌تر و مؤثرتر از اعتراضات گسترده مردمی در توقف ماشین کشتار صهیونیست‌ها در غزه سراغ نداریم.

رییس سابق مجلس تاکید کرد: با حضور انبوه مردم جهان در تظاهرات‌ها علیه جنایت‌های صهیونیست‌ها و موج گسترده اعتراضات مردمی، غربی‌ها با مشاهده خشم افکار عمومی برای حفظ منافع آینده خودشان هم که شده مجبور می‌شوند از حمایت‌های خود نسبت به صهیونیست‌ها کاسته و در خصوص آن تجدید نظر کنند؛ بنابراین راهپیمایی‌های اعتراضی مردمی یک معنای حیاتی و کاربردی دارد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • تک تیرانداز ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    0 0
    به لیست تو رای نمی دم.
  • ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    0 1
    مرگ بر آمریکا و اسراییل و انگلیس و فرانسه و آلمان و ....مرگ بر آمریکا و اسراییل و انگلیس و فرانسه و آلمان و ....مرگ بر آمریکا و اسراییل و انگلیس و فرانسه و آلمان و ....مرگ بر آمریکا و اسراییل و انگلیس و فرانسه و آلمان و ....مرگ بر آمریکا و اسراییل و انگلیس و فرانسه و آلمان و ....
  • حامد ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    0 0
    مشرق نیوز پیام دیوانه ها رو سریع نشر میدهی مرگ بر امریکا انگلیس فرانسه. یه دفعه بگو مرگ بر همه دنیا خودتونو راحت کنید اون طالبان عقلش از شما بیشتره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس