1

یک سال پس از شکست طرح تبدیل کردستان ایران به شهر بنغازی در لیبی، بار دیگر ضد انقلاب در نشست امنیتی ناتو طرح حمله نظامی به ایران را روی میز ناتور قرار داده است.

سرویس سیاست مشرق- زمستان سال گذشته و پس از اعلام قطعی شکست اغتشاشات در برخی محلات افشای جزئیات یک خیانت بزرگ از سوی برخی از عناصر ضدانقلاب در خارج از کشور باعث بهت بسیاری از ناظران سیاسی شد. در آن زمان خبر رسید که دو تن از اعضای شورای همبستگی(معروف به سیرک براندازی) باشرکت در کنفرانس امنیتی هلیفکس خواهان ایجاد منطقه پرواز ممنوع در استان کردستان شده‌اند، در آن زمان برخی گروهک‌های تروریستی کردی درمنطقه اقلیم کردستان عراق در پایگاه‌های موساد تحت آموزش قرار گرفته و به بهانه برخی اغتشاشات در آن سوی مرز سعی داشتند از فرصت استفاده کرده و به داخل ایران نفوذ کنند.

این وقایع باعث شده بود تا دو تن فعالان ضدانقلاب (مصی علینژاد و حامد اسماعیلیون) با شرکت در کنفرانس دیپلماتیک ناتو در کانادا (هلفیکس) خواهان منطقه پرواز ممنوع در بخشی از کشور و ایجاد فرصتی برای حمله نظامی به ایران شوند! مهدی حاجتی از عناصر بهایی در خارج از کشور در آن زمان فاش ساخت که هدف از اجرای طرح پرواز ممنوع در کردستان آن بود که این منطقه مانند بنغازی در لیبی به مرکز فرماندهی تجزیه‌طلبان تبدیل شود.

افشای جزئیات طرح حمله نظامی به ایران پس از طوفان‌الاقصی/ چه کسی پیشنهاد بمباران اماکن هسته‌ای را به ناتو داده است؟

سال ۱۳۸۹ نیروهای دولتی لیبی، شهر «اجدابیا»، آخرین شهر در مسیر منتهی به بنغازی را در کنترل گرفتند و در حال آماده سازی مقدمات محاصره کامل بنغازی بودند، دولت‌های غربی که پایان کار شورشیان را محتوم می دیدند، وارد عمل شدند و با صحنه گردانی آمریکا و انگلیس، قطعنامه ۱۹۷۳ را با عنوان «حفاظت از غیرنظامیان لیبی» را به تصویب رساندند که در جو سنگینی که علیه دولت قذافی در عرصه بین المللی ایجاد شده بود، و همچنین به واسطه این که قذافی به امید نزدیکی با آمریکا روابط خود را با چین و روسیه به حداقل کاسته بود، این دو قدرت جهانی هم آن را وتو نکردند.

بلافاصله بعد از تصویب این قطعنامه که ایجاد منطقه «پرواز ممنوع» در بنغازی را در ذیل خود داشت، نیروی هوایی ایالات متحده، با همکاری متحدان اروپایی (به ویژه فرانسوی ها) وارد درگیری نظامی مستقیم با دولت لیبی شدند.

در ۳۱ مارچ ۲۰۱۱، رویترز در خبری اختصاصی گزارش داد که باراک اوباما در فرمانی سرّی، مجوز انتقال سلاح به شورشیان لیبی را صادر کرده است. به گزارش رویترز، مقامات آمریکایی به این خبرگزاری گفتند باراک اوباما در این فرمان محرمانه، به سازمان سیا(مسوول عملیات مخفی ایالات متحده در خارج از مرزها) اجازه پشتیبانی نظامی مخفی از شورشیان مسلح لیبی را با هدف براندازی دولت سرهنگ قذافی داد.

در اغتشاشات پاییزی سال گذشته نیز ضدانقلاب در تدارک آن بود که با تبدیل یکی از شهرهای مناطق کردنشین (از جمله نقده و سقز) به بنغازی آن شهر را به بارانداز تروریست‌ها بدل کند!

در مهرماه سال گذشته خالد عزیزی دبیر کل گروهک تروریستی دموکرات کردستان در دیدار با مسئولان سازمان سیا برای اولین بار طرح پروازممنوع در کردستان ایران را اعلام می‌کند، در آن روزها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عملیات درخشان پاک‌سازی لانه تروریست‌ها در کردستان عراق را آغاز کرده بود.

افشای جزئیات طرح حمله نظامی به ایران پس از طوفان‌الاقصی/ چه کسی پیشنهاد بمباران اماکن هسته‌ای را به ناتو داده است؟

در کنفرانس هلیفکس علاوه بر حامد اسماعیلیون و مصی علینژاد افرادی چون جیسون رضاییان جاسوس هسته‌ای و نازنین افشین جم، نازنین بنیادی نیز حضور داشتند. ارائه این طرح خیانت انگیز به معنای ایجاد یک خط امتداد میان اغتشاشات و تجاوز خارجی از سوی ضدانقلاب بوده است، اختلافات درونی میان اپوزیسیون باعث شده است که این افشاگری بزرگ به بیرون رسوخ داده شود.

یکی از کاربران شبکه‌های اجتماعی نوشته است که دلیل عدم حمایت مردم ایران از فراخوان‌های سریالی در آشوب‌ها آن بود که وابستگی براندازان به نیروهای متجاوز خارجی مثل روز عیان شده بود!

بازگشت دوباره یک طرح شکست خورده روی میز ناتو

یک سال پس از شکست طرح تبدیل کردستان ایران به شهر بنغازی در لیبی بار دیگر مصی علی‌نژاد با شرکت در نشست امنیتی هلیفکس طرح حمله نظامی به ایران را روی میز ناتور قرار داده است، این عامل سازمان سیا در یکی از پنل‌های این نشست ایران را محرک اصلی در عملیات طوفان‌الاقصی خوانده است، علی‌نژاد در این نشست از حمله نظامی رژیم صهیونستی به تاسیسات ایران حمایت کرده و مدعی شده مردم ایران نیز از این اقدام حمایت خواهند کرد!

افشای جزئیات طرح حمله نظامی به ایران پس از طوفان‌الاقصی/ چه کسی پیشنهاد بمباران اماکن هسته‌ای را به ناتو داده است؟

افشای جزئیات طرح حمله نظامی به ایران پس از طوفان‌الاقصی/ چه کسی پیشنهاد بمباران اماکن هسته‌ای را به ناتو داده است؟

واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به آخرین نسخه آمریکایی‌ها در ایران

لازم به ذکر است که مصی علینژاد از مدت‌ها پیش تحت کنترل دولت آمریکا بوده و بدون اجازه آن‌ها حق اظهار نظر سیاسی در هیچ موردی را ندارد، این مهره براندازی مدتی قبل اعتراف کرد گه پلیس فدرال از او خواسته خود را مخفی کند و حتی نام و نشانش را نیز عوض کند، علینژاد گفته بود که بدون اجازه دولت آمریکا حق حضور در هیچ جمعی را ندارد، به نظر می‌رسد سخنان مصی علینژاد در کنفرانس امنیتی ناتو با هماهنگی آمریکایی‌ها بیان شده باشد.

مصی‌علینژاد خواهان حمله نظامی ناتو به تاسیسات هسته‌ای ایران شد

نکته جالب توجه آنکه سال گذشته و در طی روزهایی که کنفرانس هلیفکس در حال برگزاری بود، کارزاری اینترنتی در توئیتر راه اندازی شده و هشتگ «Noflyzone۴Kurdistan_Iran» با درخواست منطقه پرواز ممنوع کردستان را مطرح شده بود، سکوی انتشار این هشتک استان کوچک نوا اسکوشیا در کانادا بود که نشان می‌داد طرح این خواسته به صورت سفارشی توسط ناتو در حال انتشار گسترده در شبکه‌های اجتماعی مختلف است.

افشای جزئیات طرح حمله نظامی به ایران پس از طوفان‌الاقصی/ چه کسی پیشنهاد بمباران اماکن هسته‌ای را به ناتو داده است؟

در آن زمان علاوه بر راه افتادن هشتگ‌های سفارشی درباره حمله نظامی به ایران و ایجاد منطقه پرواز ممنوع روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی عجیب اما قابل توجه به بررسی گروهک‌های تروریستی در اطراف مرز ایران پرداخته بود؛ در آن گزارش به این موضوع اشاره شده بود که گروهک‌ تروریستی کومله و حزب دموکرات کردستان پس از اغتشاشات در ایران فعال شده‌ و برای ادامه فعالیت نیاز به حمایت کشورهای غربی دارند.

افشای جزئیات طرح حمله نظامی به ایران پس از طوفان‌الاقصی/ چه کسی پیشنهاد بمباران اماکن هسته‌ای را به ناتو داده است؟

این نقشه پیچیده برای ایجاد کانال‌های حمله به ایران با عملیات نقطه زنی سپاه پاسداران به ایستگاه پایانی رسید؛ در این سلسه عملیات‌های تاکتیکی اگرچه سپاه تروریست‌ها را هدف قرار داده است؛ اما پیامی بلند و با برد بالا برای دشمنان و مزدوران وابسته به آن‌ها در سراسر منطقه ارسال کرد، استراتژی عبری و غربی برای تجمیع تروریست‌ها در بیرون و انتقال آن‌ها به درون و نیز ایجاد منافذ حمله هوایی به حریم ایران همواره راهبردی شکست‌خورده است؛ همکاری‌های پنهان اطلاعاتی، امنیتی، تسلیحاتی و طرح‌های مشترک سیاسی جهت مقابله با هژمونی جمهوری اسلامی ایران با افزایش فشار از درون (اغتشاش) و بیرون (ترور) رو به بن‌بست است و جمهوری اسلامی ایران بدون تعارف‌های دیپلماتیک با تروریست‌ها و عوامل مخل امنیت ملی برخورد کرده و خارج از مرزهایش ضربه پیش‌دستانه می‌زند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 123
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 14
  • ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    18 93
    اگر ناتو می خواست به شماها حمله کنه
    • اهبرخان ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
      ناتو خری نیست که بتونه لگد بزنه
    • ارسلان ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
      86 11
      اربابهات خیلی می خواهند به کشور ما حمله کنند اما برایشان عواقب و عوارض فاجعه باری دارد وگرنه صد باره این کار را کرده بودند.
    • ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
      74 11
      اگه ناتو....... شو داشت که به ما حمله کنه!!!!
    • زلنسکی ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
      24 5
      ناتو باید اول به کمک من بیاد و هی دست دست نکنه من دارم شکست میخورم ناتوی ...پدر ,بگو دقیقا کجایی؟
    • ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
      37 6
      آخه ببین ناتو چقدر بدبخت شده که یه هرزه رو بردن برای سخنرانی
    • ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
      25 4
      مرگ بر آمریکا و اسراییل
    • ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
      13 5
      این دیگه چه جمله بندی است؟ بیسواد
    • ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
      14 5
      ۱۲.۵۵ - اگر ناتو میخواست به شما حمله کنه ..... یعنی ناتو به شما حمله نمیکنه؟ تو مستخدم ناتو هستی ؟ امثال تو پتانسیل جاسوسی برای ناتو و برای بیگانه را دارند و با امثال تو باید برخورد مخصوص کرد .
    • علی ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
      23 4
      توکه بلد نیستی فارسی صحبت کنی غلط میکنی میای کامنت میزاری سرباز مزدور صهیون.
    • ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
      9 1
      ناتو خواست و منافع خودش رو داره . این صهیونیست موفری هم اراده و خواستش رو . این زن و امثال این اجنبی هم به هیچ عنوانی ایرانی نیستند . میبینید که ثابت کردند دشمن این مردم و کشورند . چنانکه از درخواست تحریم همه جانبه و درخواستدجنگ علیه کشور توی کارنامه شونه و کاملا طرف هر دشمنی اتد .
    • ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
      12 3
      این همه احمق رو ببین که دارند به حرفهای یک احمقتر از خودشون گوش می دهند.
    • ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
      10 2
      شماها ؟ اگر ماها ییم که میدانیم چطوری پوزه امثال تو اجنبی دشمن پرست را به خاک بمالیم مثل اینکه غزه و افغانستان و عراق برای شما نجس های غربی عبرت نشده یه درس دیگه میخواهید
    • ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
      14 4
      اسقاطیلی پخمه این چه ادبیاتی هست استفاده کردی؟ مغزت هنگ نکرد با این جمله بندیت! یه "میتونست" میزاشتی اون وسط مستا!؟!
    • ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
      10 3
      ظریف ، خودتی؟
    • سینا ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
      7 4
      از حکومت خوشم نمیاد اما در مقابل تجاوز به خاک از ایران و وطن خودم دفاع میکنم لعنت بر هر کسی که خواهان تحمیل جنگ به وطن باشه
    • حسن ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
      12 3
      فقط ساقی اونایی که نشستن به سخنرانی یه سیم ظرفشویی گوش میکنن .....
    • ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
      1 1
      ها ها اهاااااا
    • ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
      10 4
      سربازان گمنام امام زمان آیا وقت آن نرسیده که این جانوران دو پا مصی پولینژاد حامد اسماعیلیون نازنین بنیادی و رضا ربع الپلوی را به ایران بیاورند برای محاکمه و مجازات .
    • یدالله ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
      0 0
      خیلی خنده داری جرات حمله به عراق رو هم نداشتن تا زمانی که صدام از روی خریتش موشک هاشو تحویل آمریکا داد. البته آمریکا خیلی قوی تر از عراق بود ولی خب در صورت حمله صدام قطعا اسرائیل و عربستان و گاو های شیرده آمریکا رو بمباران می‌کرد. ما هم مدعی نیستیم که از اونها قوی تریم ولی میتونیم در صورت حمله به اسرائیل و گاو هاس شیرده آمریکا حمله کنیم
  • ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    52 13
    بهمن 88 سازمانهای نظرسنجی امریکا صحت نتیجه انتخابات 88 را تایید کردند اگر مردم خبر دار میشدن این جماعت این قدر پر رو نمی شدند
  • ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    52 10
    مال این حرفا نیستن خودشونم خوب میدونن هیچ .. نیستن ;)
  • سلامتی ژنرال لوید صلوات محمدی ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    18 83
    خداپشت وپناه سنتکام وائتلاف بزنید وسیستم رباوظلم وضدمردم وتبعیض وسهمیه رونابود کنید
    • ایرانی ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
      56 9
      خدا به کمرت بزنه که هنوز نمیفهمی این همه خیانت و فشار جهت از بین بردن کشور و ملت ایران با هم هست
    • ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
      13 6
      برو ب بدزاده بی همه کس
    • ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
      16 6
      لیاقت فحاشی هم ندارد وطن فروش غربگدا
    • ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
      5 15
      هرکی بیاد حتی انارشی ازاین بی دینای ایران بهتره
    • ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
      4 6
      اینایی که گفت که خارجی نبود
    • ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
      17 4
      ریشه ظلم و فساد در دنیا آمریکاست و این سیاستمداران اروپایی بدتر از حیوان هم دنباله رو آمریکاند.
    • ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
      6 2
      ماله کشی
    • ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
      6 4
      لعنت بهت
    • ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
      12 5
      سلامتی ژنرال ......! معلوم شد که پرچم تو ، پرچم رنگین کمان است . اختلالات ژنتیکی مسبب این بیماری است .
    • ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
      4 4
      آقای به اصطلاح ایرانی یعنی الان ناراحتی ؟؟؟
    • ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
      10 4
      خفه شو منافق صهیونیست
    • ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
      11 4
      قرصاتو درست مصرف کن
    • ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
      5 4
      خفه شو الدنگ
    • محمود ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
      7 5
      یعنی اینقدر شما بی غیرت و وطن فروش هستید که حرف یک زن کثیف فراری که همه مردم ایران از او بیزاری می جویند را تایید و خواستارهستید بد نیست از پدرتان در رابطه با لقمه نانی که تناول کردید سوال کنید.
    • ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
      11 4
      ژنرال به خودت فشار نیار به حرفت گوش نمیدن نه خدا نه سنتکام ولی من ی پیشگویی میکنم سال دیگه به همین موقع نتانیاهو نیست
    • ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
      2 4
      تو به سلامتی ژنرال لوید نوشیدی و مستی نمیدونی چی میگی هشتاد ضربه شلاق بخوری هم پاک میشی هم سر عقل میای
    • ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
      0 0
      سایبری های رجوی فارسی خوب بلدن این از سایبری های موساده سایبری موساد حداقل برو فارسی رو درست یاد بگیر انقد جمله بندی ات خراب نباشه
  • ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    76 10
    مصی الاغ نژاد غلط خورده با همه کسش
    • ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
      24 8
      هر لحطه که میگرد بیشتر ساخت چتر حمایتی اتمی ضرورت قطعی خود را آشکار میکند
    • ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
      42 8
      مرگ بر آمریکا
    • ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
      7 4
      لجن نژاد هم خوبه
  • ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    44 7
    چند هفته پیش هم گاو پالونی التماس حمله داشت
  • ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    37 5
    غلط زیادی!
  • ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    16 6
    هرگز روز تفرقه را نبینیم
  • ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    37 8
    سر تا ته اپوزیسیون به اندازه فضله موش هم اهمیت ندارند حتی با حمایت ناتو! دشمن دست از پا خطا کند، سند نابودی خودش رو امضا کرده. مطمئن باشید ملتی که شیفته سیدالشهدا علیه السلام است هرگز ترسی از رویارویی با دشمنان کافر ندارد و البته با نهایت درایت و عقلانیت به پیروزی خواهد رسید انشاءالله.
  • ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    16 21
    بزار جنگنده هاشون بیان ببینم چطور سامانه دفاعی دوم خرداد از پسشون برمیاد..
  • ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    24 3
    مسی کلاغ نژاد یا هرکسی برای حمله به ایران حرف بزنه باید حکم ارتداد و محارب و دستگیری اش صادر بشه
  • ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    25 8
    مسیحک علیلنژاد ( معصومه قمیکلا ) هر خباثت و خیانت و شرارت را مرتکب ش ه است تا به نظام و ایران ضربه وارد بکند اما به لطف خدا حاصل فقط روسیاهی برلی این مومو مشنگ لمپن بوده است.
  • محمد ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    52 34
    مگه شما نمیگفتید که ارتش آمریکا از ایران میترسه و جرأت حمله به ایرانو نداره!!پس چرا انقدر ترسیدید مگه نمیگفتید که سربازایه نیرو دریایی ارتش آمریکا رو گروگان گرفتید و ارتش آمریکا ازتون میترسه!و ناوهای آمریکایی رو غرق میکنین،!!!پس حالا چرا چرا انقدر ترسدید؟!
    • ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
      8 2
      زبان از پاسخ به این همه نادانی شما قاصره، واقعا چی میزنی جوون؟ باید بمب بیفته رو سرت خودتو خانواده ت متلاشی بشید تا بفهمی اینا دلشون برات نسوخته و فقط به فکر قدرت خودشونن؟
    • ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
      8 1
      مگه الان کسی ترسیده جز شما البته درضمن ماکه گفتیم هرکی جرات داره بزنه شماهایی که میترسید ای کلک چمدونت رو نبستی بری ترکیه هرچند اگه بزنه دیگه هیچ جا امن نخواهد بود
    • شکلات تلخ ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
      3 2
      احمق جان کسی نترسیده ، بحث درمورد خیانت و بدزادگی وبی شرفی شماهاست وگرنه ارباباتون آنقدر شعورشون میرسه که به اندازه ارزنی به چرندیات وطرح های!! این تفاله های سیفون دستشویی ما بهایی ندن
    • ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
      3 1
      موضوع اینه که جنگ جهانی سوم شروع میشه وگرنه کشوری از کشور دیگه نمیترسه چون فرد نیست و البته ایران به اندازه کافی قدرت نظامی و استحکامات نظامی داره ولی در صورت حمله مجبور هست که کشورهای یاغی رو در خاکشون بزنه و این به معنای جنگ جهانی سوم هست
    • محمد ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
      4 1
      تو چرت نگو، گمشوبرو من وتو در حال انقراضت رو ببین.
    • ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
      1 1
      صرف نظر از اینکه تراوشاتت درست یا غلط ؛ آیا خوشحالی که ما ترسیدیم؟ ایرانی یا۰۰۰؟
    • ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
      11 4
      کلاس چندمی؟ چون بچه ای یه توضیح لازم داری، تو بگو ترس؛ اصلا وحشت خوبه؟! این کسایی که اینجا اسمشون آورده شده همین لیدرهای زن زندگی آزادی هستن، به فکر مردم! الان همین ها شدن مدافع حمله نظامی به ایران ،خب فرض کن حالا حمله کنن به تاسیسات هسته ای! اصلا تاسیسات هسته ای ایران کجاست؟! مگه باغ درخت سیب و هلو هست که بشه نابودش کرد؟! خوب در نتیجه در صورت جنگ احتمالی به هر قسمت از ایران حمله میشه پس حماقتی به اسم حمله فقط به تاسیسات هسته ای منتفی هست، حالا چه نتیجه ای میتونی بگیری؟ اینکه این احمق های اپوزوسیون و رهبران زن زندگی آزادی ذره برای تو و امثال تو و به عبارت بهتر ذره ای برای ایران و ایرانی ارزشی قائل نیستن پس ببین کیا لیدرتون بودن، اگه اینها صداقت داشتن در دفاع از مردم ایران، دنبال این کار نبودن، حمله به تاسیسات هسته ای فقط!؟ از اینها گذشته به غزه نگاه کن، به بیمارستان ها حمله می کنن به اسم وجود تروریست! به مدرسه حمله میکنن، به کلیسا به مسجد، پس موضوعی به اسم حمله به تاسیسات هسته ای رو برای احترام به شعور خودت هم که شده به انداره یه اپسیلون به چالش بکش! نتیجه غیر مستقیم این مقاله این هست که این لجن های تروریست که پارسال لیدری زن زندگی آزادی رو میکردن سر همه اونهایی که توی خیابون اومدن رو کلاه گذاشتن؛ از اینها گذشته غربی جرئت حمله نظامی به ایران رو ندارن چون در اونصورت همه هستی غرب توی غرب آسیا میره روی هوا، اقتصاد غرب به نفت توی غرب آسیا وصله، فکر کردی اسرائیل رو برای تفریح اونها ساخته؟! اولین جایی که با خاک یکسان میشه اسرائیل هست، حمله هر کدوم از کشورهای غربی به ما نه تنها یعنی شروع جنگ جهانی بلکه یعنی از بین رفتن درصد بسیار وحشتناک اقتصاد غرب و آمریکا، یعنی جنگ تایوان-چین و شکست آمریکا و غرب در اونجا، یعنی پیشروی روسیه به مرزهایی فراتر از اوکراین، یعنی حمله احتمالی کره شمالی به خود آمریکا، یعنی همه متحدین آمریکا در هر جای جهان به خطر میفتن یعنی تمام مهره های غربی در هر کشوری باید فرار کنن یا دیگه تو حالت منافقانه و بدون پشتوانه تبدیل به فسیل بشن، یعنی احتمال جنگ داخلی در آمریکا و غرب، و. این ها مشخص ترین اتفاقاتی هست که میتونه بیفته، این مقاله رو نوشته که ببین چه بی وجود هایی لیدر ززآ
    • ۰۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
      0 0
      جوابت مفصل درنظرهاگفته شدوخیلی خوب وکامل توضیح ؛درست چیزی که هرآدم عاقلی میتونه برآوردکنه دراین مسئله؛حال هی نگوجَنگ جَنگ چون که جَنگ زیبانیست جَنگ هیچ وقت جُنگ نبوده ونَماونمایش ویافیلموداستان تخیلی واَکشِن بلکه همه چیش واقعیوطبیعیه وفراترازتصور؛چراکه اگه جزوه حاکمیت باشی یافرده معمولی ازکشوری هیچ جای زمین برای توامن نخواهدبودبه مثل اینکه روقُلِّه قاف هم بری دشمنت میگرده پیدات میکنه مگه درحریم وسرزمین خودت که توش امنیت پابرجاوبرقراره اون موقع است که فقط جات اَمنِ.
  • alir ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    21 9
    مسی و اسماعیون!!!! اینها کسی برای غاز چرونی هم نمی برد!!!! این بدبختها اویزون کی ا شدند!
  • ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    23 11
    مصی ببینمت از وسط دهانت جرت میدم
  • ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    21 6
    این کثافتها دست پرورده اصلاحطلبان و هاشمی هستمد
  • ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    22 9
    مصی کریه المنظر غلط کرده باهفت جدوابادش.ملت ایران ازاین زشت متعفن نفرت دارن.
  • ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    31 5
    مرگ بر اسراییل
  • حمید ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    8 7
    به اینکار میگن سو استفاده سیاسی
  • یزدان ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    4 14
    رمان مسخره ای بود یک سری توهمات دروغ
  • ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    21 6
    این بشر وقتی حرف می زنه من خندم می گیره . نمی دونم چرا !!! اینقدر خاک بر سره.خخخخ
  • Ali ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    23 32
    بزنید این ظلم رو ریشه کن کنید. هر چه بادا باد. دیگی که برا من نجوشه سر سگ توش بجوشه.
    • ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
      7 2
      حسابی خفه شو، و زود به درک برو
    • ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
      5 2
      دیگی که برا تو نجوشه به جای سر سگ سر تو توش میجوشه نفهم
    • ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
      2 7
      انشاالله بزنن و نابود کنند
    • ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
      4 12
      جمهوری اسلامی چهل ساله یک وجب از خاک ایران رو از دست نداده ولی امثال خودت رو نگاه کن چقدر بیشرف هستی که برای خواسته خودت حاضری این کشور تجزیه بشه، بعد تو حرف از وطن پرستی میزنی؟ حرف از ایران میزنی؟
  • ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    6 1
    من اگه قیافه مسیح رو داشتم از خونه در نمی اومدم چه رسد که اپوزیسیون بشم
  • ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    10 0
    مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....
  • هوشنگ ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    0 9
    من از گذشته متنفرم عاشق آینده هستم. ویندوز پنجره ای به سوی جهان
  • ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    0 0
    (((و همچنین به واسطه این که قذافی به امید نزدیکی با آمریکا روابط خود را با چین و روسیه به حداقل کاسته بود، این دو قدرت جهانی هم آن را وتو نکردند)))) دقت کنید این موضوع در خصوص ایران زمانی هم که تحریم شد
  • ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    4 1
    این بیشرف بوزینه نژاد را بفهمانند تو را می آورند ایران و در مقابل دیده گان ملت مجازات می کنند تا بقیه بفهمند سزای خیانت به وطن و مردم یعنی چه انشاا...
  • هوشنگ ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    2 6
    مزدور چیست ؟ موزی که دور است خخخخخخخ
  • ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    5 1
    تورو خدا نگاه کن. پیرزن بیسواد زشت. آخه چی می گی عجوزه؟ عقده ای روانی. قرص بخور
  • ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    1 0
    یه جوری میگه حمله کنه انگار تا الان میخواسته خواستگاری کنه... ۴۰ ساله داره با ته زورش حمله میکنه، اصلا چرا اگه ۱۰۰ تا توان داشته ۹۹ تاش رو استفاده کرده باشه؟!!! حمله آمریکا سقوطش رو نزدیک‌تر می‌کنه، ابهتش زودتر فرومی‌پاشه و ترس بقیه کشورها هم می‌ریزه. آمریکا جلوی بی‌سلاح‌ها کم میاره، جلوی ایران موشکی-پهپادی با کلی سرباز شهادت‌طلب و کلی فرمانده خلاق، شکست نخوره؟!!!! به نظرم عکس صدام رو به دیوار اتاقشون باید بزنند یادشون بیاد جلوی ایرانِ بدون موشک و پهپاد و سلاح و سیم خاردار چه جوری بودند تا نتیجه حمله امروز به ایران پهپادی-موشکی رو بتونند حدس بزنند :))) البته ایران هم بدونه، شکست یه پیرمرد مفنگی و له کردنش، ناجوانمردانه نیست، اتفاقا قدرت‌زاست... آبرو براش نذارن... هرچند اون پیرمرد مفنگی (آمریکا) نمیاد...
  • ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    0 3
    آمریکا بعد از تمرین‌های موفقش در آب‌های مدیترانه :))))))))))))) دیگه می‌خواد وارد جنگ بشه :))))))))))))))))))))
  • ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    1 0
    تصمیم بر اساس ذهنیت هالیوودی، شکست بر اساس واقعیت توان نظامی
  • مرد خدا ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    1 0
    ناتو و امریکا موقعی جراعت می کنند به کشوری حمله کنند که اول آن کشور را از نظر دفاعی خلع صلاح بکنند مثل عراق ولیبی که بعد راحت فیلم هالیوودی درست کنند و دیگران هم نظر بدن به به سلاحهای آمریکای واروپای چقدر پیشرفته هست که ی احمقهای مثل شیخ نشینها از آنها تسلیحات میلیاردی بخرنند درصورتی که میبینم در جنگ الانه رژیم صهیونیستی باپیشرفته ترین ابزارهای جنگی علیه فلسطین داره استفاده می کننه بجز شکست‌های مفتضحانه هیچ دست آوردی نداشته
  • احمدی ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    1 0
    چرا اینقدر این شجره خبیثه .کرکس صفت .منافق .خانم مسیح را انقدر بزرگ میکنید.نظر داده که به ایران مثلا حمله کنند.تحلیل گران زبده شان جرات اظهار نظر سو ندارد.چه برسد به این تفاله های بی ارزش. ایران مهد شیران است .ایران مهد سردار دلهاست.ایران و ایرانی رهبر شجاع و حکیم و مدبر و زیرک و با درایت دارد.چشم دشمنانش کور
  • ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    4 0
    جالب اینکه سخنان روحانی وظریف همزمان این طرح مکمل منافقین بود
  • حسین ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    2 0
    پولی نژاد.
  • طاها ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    1 0
    مشتاقیم اینا یه غلطی بکنن ،خودشون بهتر میدونن که: آمریکا با خاورمیانه خداحافظی خواهد کرد و رژیم موقت هم از فلسطین .
  • ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    3 0
    ای پیر دختر شکست خورده درزندگی زبان اصلاح طلبها وهر دوی اینها زبان وممر ناتو برای توجیه جنایت احتمالی
  • ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    0 0
    جنگنده کوثر ساختیم که f22 آمریکا زمین‌گیر کنه.
  • ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    1 0
    انقدر راجع به این جوجه تیغی نکبت حرف نزنین. بیخودی بولدش می کنین
  • ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    2 0
    در اولین روزه حمله احمقانه به ایران این سناریوها با شانس بسیار بالایی محتمل هست. قیمت نفت به بشکه ای دویست و پنجاه دلار خواهد رسید. ایران سریعا شروع به ساخت سلاحهای هسته ای خواهد نمود. تمامی پایگاههای نظامی آمریکا تا شعاع سه هزار کیلومتری تحت حملات سنگین ایران قرار خواهد گرفت. بطوریکه بحرین به دست مجاهدین خواهد افتاد. تمامی تنگه های مهم اقتصادی یعنی تنگه هرمز تنگه باب المندب و کانال سوئز بسته خواهد شد. مطمئنا اتحادیه اروپا از درون شکسته خواهد گردید و دیگر آمریکایی برای زورگویی وجود نخواهد داشت چون دیگر اتحادیه اروپایی نخوادهد بود. بیشتر کشورهای بریکس با آمریکا و رژیم صهیونیستی و عوامل تایید کننده جنایات صهیونیست دیگر تجارت نخواهند کرد. البته هیچگاه چین به تایوان حمله نظامی نخواهد کرد ولی شورای امنیت جدیدی منهای آمریکا و کشورهای حامی صهیونیست تشکیل خواهد گردید.
  • ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    2 1
    یعنی ناتو فقط منتظر طرح این خانم بود!
  • علی ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    17 1
    هر دولت دردنیا مخصوصا جهان سوم حمایت وپشتیبانی مردم کشورش را ازدست دهد کشورهای قدرت غربی به هزار بهانه سیم کشی منجمله حقوق بشر وووفورا دخل اون کشور رو در میاورند.
  • ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    2 2
    ایران یک قدرت بسیار بزرگ , ریشه ایی و بومی نظامی در دنیاست با حمایت قاطع مردمی و امکان بسیج نیروی 20 میلیون نفری , کشوری پهناور و 85 میلیون نفری که به شکل رسمی هم در لبه گریز هسته ایی قرار داره (یعنی بمب اتم ندارد اما لازم باشد سریعا می سازد) هم توان و دانش ساخت موشک های بالستیک قاره پیما بالای 10 هزار کیلومتر برد را به شکلی سریع دارد لیبی یک کشور فروپاچیده با حاکمیتی کم هوش و دور از مردمش بود فقط یک احمق می تونه چنین طرح هایی بده که منطقه پرواز ممنوع در ایران برقرار بشه ایران بارها اثبات کرده که لازم باشد در زدن نیروی های آمریکایی و انگلیسی و ... حتی برای ثانیه ایی تعلل نخواهد کرد زده و اونا هم نتونستن جواب بدن واقعا عجیبه که چطور الاغی به اسم علینژاد را از طویلش درآوردن و بردن تو هلیفکس عر عر کنه همین اسرائیل , هر ضربه غیر مستقیمی که به ایران می زنه وحشتناک و چند برابری پاسخشو می گیره همین الان درگیرن ! بعد به ایران حمله مستقیم نظامی بشه ؟؟؟ آنوقت ایران پاسخی خواهد داد که شروع جنگ جهانی باشد چون ایران در این موارد اصلا شوخی ندارد .
  • ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    2 1
    هدف از اجرای طرح پرواز ممنوع در کردستان آن بود که این منطقه مانند بنغازی در لیبی به مرکز فرماندهی تجزیه‌طلبان تبدیل شود.
  • ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    3 0
    هر وقت هر کس و از هر گروهی گفت مردم اینو میگن یا اینو نمیگن صددرصد بدونین که نظر خودشو داره میگه و چون احتمال میده حرفش خریدار نداشته باشه از قول مردم میگه. مردم کی و در کدوم انتخابات گفتن که از حمله حمایت میکنن؟
  • ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    0 1
    رفتارهای حکومت و نهادهای امنیتی و اون شورای امنیت ملی ایران را درک نمیکنم. چطور ممکنه برخی افراد عادی و عوام که هرگز حتی برای یک ساعت رجال سیاسی که هیچ بلکه ابدارچی یک مدیر هم نبودن میان بر علیه امنیت 80 میلیون ایرانی و یک کشور تحرکات فوق خطرناک انجام میدن و در عین حال آزادنه و با خیال راحت زندگی میکنن و از زندگیشون لذت میبرن.
  • مهرداد ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    1 1
    برای چی آمریکا حمله کنه اونهم تا زمانی منافعش توسط یه عده کله خراب حفظ میشه
  • ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    6 3
    مسیر هیولای خونخوار ضد وطن شدن از اصلاحطلبی میگذرد.
  • ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    0 0
    تصویر واقعی سیاست در ایران را می باید از مراسمی همچون تشیع جنازه محمدعلی ندوشن دریافت. از تجلیل مشترک bbc و اینترنشنال و منوتو و صدا و سیمای جمهوری اسلامی تا شرکت افراد به اصطلاح شاخص اصول گرا و اصلاح طلب در مراسم تشییع وی در دانشگاه تهران و موسسه روزنامه اطلاعات. !
  • ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    17 3
    مصی پولی نژاد = فرچه نجس شپشو
  • علی رضا ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    4 0
    ما مجهزترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات جهانو داریم.
  • یاسر ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    0 1
    میره
  • ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    1 6
    ای کاش حمله کنند بمیریم راحت بشیم خسته شدیم..
    • ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
      1 3
      خب خودکشی کن. بعدشم یهودیا بزودی آرماگدون رو راه میندازن و میمیری
  • ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    3 0
    زیر چکمه های ایران قوی زانو زده اید به زودی له خواهید شد ای بیچارگان
  • ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    1 0
    ناتو اگر قدرت داشت جلو پهبادهای شاهد را در اوکراین می گرفت فعلا مواظب خودش باشه توسط نیروهای مقاومت مورد حمله قرار نگیره که کسی هم مسئولیتش را نمی پذیرد
  • مرتضی ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    2 1
    این دختره که حتی خواهرانش گفتندمصی از اولش هرزه بوده اینقدر احمقه که اطلاعات ابتدایی قدرت نظامی کشور را نمیدونه آنوقت که فتاح و شناور و.... نبود گزینه رفت زیر میز.
  • دکتر سهیلا -ن ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    1 1
    چرا اینقدر شما عاشق جنگ‌هستید؟ نمی‌تونید آروم رندگی‌کنید ‌‌در کشورهای دیگه جنگ راه نندازید ؟
  • ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    1 1
    یعنی ما ملت اینقدر باید ضعیف باشیم که کوتوله علینژاد برای امنیت ملی کشور ما حرف بزنه برای ما ایرانیان ننگ وعار هست که این کوتوله حرف بزنه
  • ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    1 1
    اگر ناتو حمله کنه فرانسه و انگلیس و تمام پایگاه های آمریکا در منطقه و ناوهای هواپیمابرشون رو میبریم زیر آتش.لازم باشه خاک آمریکا هم در امان نمیماند.ایران اون کشور ۴۰ سال پیش نیس.
  • ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    1 3
    خودت و خفه نکن علینژاد اونها خودشون میدونن اما این رو هم میدونن اصلا و ابدا نمیتونن حتی فکر حمله به ایران و کنن (البته امیدوارم خدای متعال خفه ات کنه سگ کثیف)
  • حسین ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    1 2
    خودت رو به زحمت انداختی .هیچ قدرتی رو در حدی نمیدونم که بخواد دست درازی کنه به این خاک
  • ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    1 0
    ای کاش همچین حماقتی رو مرتکب بشن تا ایران در کمتر از ۲۴ ساعت اسراییل رو محو کنه و امریکا رو با پس گردنی بندازه بیرون از غرب اسیا
  • ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    0 0
    چرا ایک برج میلاد، «میلاد» است؟ معنی واژه «میلاد» چیست؟
  • ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    0 0
    جفنگ نگو داش علینژادمهره هماهنگی جمهوری اسلامی با آمریکاست تا برای مردم ایران خوراک تبلیغاتی درست کنن در توالت ناتوهم نمی ذارن واسته
  • ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    0 0
    من هم از حمله به مصی حمایت می کنم تا دهن گنده اش بسته شود بعلاوه میلیون ها نفر هم از این عمل حمایت می کنند.
    • علی ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
      0 0
      با‌این‌‌عجوزه‌‌مسی‌پولکی‌‌که‌از‌قیافه‌اش‌حال‌ادم‌بهم‌میخوره‌بخدا‌صحبت‌کردن‌‌کراهت‌دارهیکی‌نیست‌بهش‌‌بگه‌دلقک‌تورا‌چه‌به‌این‌حرفها
  • ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    0 0
    طرف تا دیروز تو روزنامه های زنجیره ای و ازدواج سفید روزگار میگذروند ، حالا رفته اونور اب داره جفتک پرونی میکنه(مث بقیه عناصر روزنامه های زنجیره ای که از سال 76 به اینطرف به تور و سیرو سفر در روز نامه های توقیف شده عادت کرده بودند )و حالا رفتند اونطرف برای اینکه یه دلار یا یه سنت بزارن کف دست اینا ، مجبورند هرروز به ایران فحش بدن و مث آدم کوکی ، توسط موساد کوکشون کنند که به ایران حمله کنید ، ایران سوریه ، عراق ، لبنان و یمن رو از دست محور عبری عربی غربی در آورد و مسلحشون کرد ، حالا هم تو خود اسرائیل داره به ماتحت موساد و رژیم صهیونیستی لگد میزنه ، بعضی ها داخل ایران هنوز دارند تو توهم سرنگونی بسر می برند ، برین تو توئیتر بخونید چه اراجیفی مینویسند
  • ۰۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
    0 0
    جمهوری اسلامی باید برای اعضای این سیرک، که با لودگی و اراجیف‌گویی و دلقک بازی، باعث خنده مردم می‌شوند، حقوق و مقرری درنظر بگیره!
  • Puyamotlaqسیدمحمدمهدی ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    0 0
    مرگ بر اسرائیل کودک کش مرگ بر آمریکا شیطان بزرگ درود بر رزمندگان اسلام سلام بر شهیدان اسلام بالاخص جان برکفان جمهوری اسلامی ایران در دفاع از حریم ولایت و امامت ولیعصر امام زمان عج. سلام و درود بر ارواح طیبه ۱۵۰۰۰ شهید غزه که به دست رژیم ددمنش صهیونیستی در طول ۴۸ روز به مقام رفیع شهادت نائل آمدند. اَللّهُمَّ اشْغَلِ الظّالِمينَ بِالظّالِمينَ وَ اجْعَلنا بَيْنَهمْ ، سلام بر فلسطین و فلسطینیان آزاده در فلسطین، همه شروع طوفان الاقصی را به یاد داریم،حالا که بسیاری از آزادگان جهان بالاخص مسلمانان شروع ۷۵ سال اشغال و تجاوز ارتش صهیونیستی بهمراه استعمارگر بریتانیا نبوده ایم فقط در تاریخ خواندیم درسرزمین وحی فلسطین و مسجدالاقصی فرود آمدند و شروع به کشتار و تجاوز با اهداف استعمارگری و اشغالگری داشتند تا امروز فلسطین اشغالی با تمام تغییرات متمدن جهان اعم از پیشرفت معیارهایی انسانی و مدنی همچنان این جمعیت در ادامه لشکرکشی و تجاوز و استعمار و کشتار ساکنین اصلی فلسطینیان می پردازند و نتیجه آن همه ظلم در طول تاریخ ۷۵ ساله تا امروز که ما با هم برای فلسطین و فلسطینیان آزادی می خواهیم. نتیجه جنایات جنگی و جنایات ضد بشری ارتش اشغالگر نژادپرست در طول ۷۵ سال با تشکیل رژیم غیرقانونی اسرائیل که آثار جدید اسرائیلی در غزه را مشاهده نمودیم با ادعایی واهی استراتژی بازگشت به دوره ماقبل تاریخ را در قبال جامعه مدنی فلسطینیان غزه از سوی نتانیاهو و متحدانش پیاده سازی شد. در برابرش طوفان الاقصی شکل گرفته است و رزمندگان اسلام ( اتحاد سریال القدس و کتائب عزالدین قسام ) بنیاد رژیم صهیونیستی کودک کش را به یاری جبهه حق برمی خواهد بچیند و نابود گرداند. فلک را سقف بشکافیم و طرحی نو دراندازیم اگر غم لشکر انگیزد که خون عاشقان ریزد من و ساقی به هم سازیم و بنیادش براندازیم یکی از عقل می​لافد یکی طامات می​بافد بیا کاین داوری​ها را به پیش داور اندازیم
  • عبدالله ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
    0 0
    این (مصی) دقیقا شبیه رُتیله. ناتو جرات داره پاشو کج بزاره . ببین چپ وراستش میکنند یا نه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس