کد خبر 1558954
تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹
خلجی هم پس از مصی طرد شد

خلجی پس از خروج از کشور به همکاری با رادیو فردا پرداخت و مدتی به عنوان پژوهشگر اسلامی با رادیو فردا و نیز بی‌بی‌سی رابطه داشت.

به گزارش مشرق، مهدی خلجی همکار مراکز رسانه‌ای و پژوهشی ضد ایرانی در غرب، چند روز پیش در توییتی از قطع همکاری انستیتو واشنگتن با وی خبر داده و نوشته است: انستیتو واشنگتن تصمیم گرفت بعد از ۱۸ سال به قرارداد کاری من پایان دهد. ‏بنابراین از ظهر اولین روز زمستان به خیل عظیم بیکارشدگان جهان پیوستم!

خلجی پس از خروج از کشور به همکاری با رادیو فردا پرداخت و مدتی به عنوان پژوهشگر اسلامی با رادیو فردا و نیز بی‌بی‌سی رابطه داشت. وی همچنین با گروه رسانه‌ای سازمان یافته از سوی هلند برای مقابله با مبانی فکری نظام همکاری نزدیک داشت. خلجی پیش از اینکه به بی‌بی‌سی و سپس رادیو فردا بپیوندد در روزنامه انتخاب مدیر بخش اندیشه بود.

خلجی، اما اکنون به اذعان خودش از همکاری با انستیتو واشنگتن منع شده است. شاید این سرنوشت همه وطن فروشانی است که پس از مدتی و با سرآمدن تاریخ انقضایشان نزد اربابان غربی طرد می‌شوند. چنانکه مصی علینژاد هم چنین شد و او هم پس از مدت زیادی خوش رقصی برای امریکا، چندی پیش گفت: کاخ سفید از او خواسته است تا هویت و اسمش را تغییر دهد و تا زمان نامعلومی سکوت کند. او اضافه کرده بود از اینکه باید در یک گوشه خانه بنشیند شوک زده شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    14 32
    مثل بقیه مزدورها و وطن فروشها تاریخ مصرفش تموم شد و پرتش کردن بیرون
  • بشار عبدالواحد IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    10 16
    لعنت بر معصومه علینژاد پس فطرت
  • علوی IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    4 13
    تا حالا که سه تیغه می کرد. ظاهرا متوجه شده بود که می خوان بیرونش کنند چند وقته ریش مبارک را بلند کرده. داره آماده میشه برگرده به آغوش وطن!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس