کد خبر 1523602
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹
‌

اعتماد امینی، معروف به یاسمین پهلوی قصد دارد در ایام سالگرد فوت مهسا امینی، با همکاری بنیاد (PAWC) و شالی زمردی، یک کنفرانس با بلیط‌های ۱۵۰ تا ۴۵۰ دلاری را برگزار کند.

سرویس سیاست مشرق- اعتماد امینی، معروف به یاسمین پهلوی و همسر رضا پهلوی، قصد دارد مورخ ۲۹ شهریورماه، در کنفرانسی در شهر بورلی هیلز آمریکا، به مناسبت سالگرد اغتشاشات، سخنرانی کند.

نکته این کنفرانس فروش بلیط برای مهمانان است که با توجه به نزدیکیشان به همسر رضا پهلوی، قیمت خرید بلیط‌ها متغیر و به مراتب گرانتر خواهد بود.

علاوه بر این یاسمین پهلوی در این کنفرانس مهمان شالی زمردی، مجری سابق فاکس نیوز و صدای آمریکا می‌باشد،که سال گذشته با دعوت مصی علینژاد به به دعوت بنیاد (PAWC) یا Persian American Women’s Conference در این کنفرانس شرکت خواهد کرد.

قیمت براندازان این روزها چقدر است؟

علاوه بر یاسمین پهلوی، شعله شمس، سردبیر فصلنامه ره‌آورد و تینا قاضی‌مراد، از مدیران شبکه من و تو، نیز به عنوان مهمان در این کنفرانس حضور دارند.

قیمت براندازان این روزها چقدر است؟

شعله شمس

قیمت براندازان این روزها چقدر است؟

تینا قاضی‌مراد

پول بده تا براندازی کنم!

بنیاد (PAWC) که ادعا می‌کند حامی حقوق زنان است، هرساله با برگزاری یک کنفرانس و دعوت از زنان مختلف از عنوان « حوق زنان» استفاده کرده و درآمد زایی می‌کند.

امسال نیز این بنیاد قصد دارد برای درآمدزایی جیدید از فرصت سالگرد اغتشاشات مهسا و شهرت همسر رضا پهلوی، استفاده کرده و با فروش بلیط‌، کسب درآمد کند.

در بخش فروش بلیط‌ این کنفرانس آمده که جایگاه عادی، ۱۵۰دلار، جایگاه ویژه، ۲۵۰ دلار، نشستن کنار یاسمین پهلوی، ۴۵۰ دلار و صرف ناهار همراه با او ۲۵۰ دلار به فروش میرسد.

قیمت براندازان این روزها چقدر است؟

پس از انتقادات شدید و فحاشی طرفداران مصی علینژاد به یاسمین پهلوی، عده‌ای از سایبری‌های سلطنت‌طلب، تلاش کردند تا موضوعیت سالگرد فوت مهسا امینی را از این کنفرانس جدا کرده و مدعی شدند این جلسه در اصل برای تجلیل از شعله شمس، سردبیر ره‌آورد هماهنگ شده است.

البته عده‌ای دیگر از این سایبری‌ها نیز مدعی شدند یاسمین پهلوی از پشت پرده درآمدزایی‌ها مطلع نبوده و به‌طور اتفاقی به این کنفرانس دعوت شده است، اما سوابق این بنیاد نشان می‌دهد که همسر رضا پهلوی در سال‌های گذشته نیز با این مجموعه آشنا بوده و در کنفرانس‌های مختلفی شرکت کرده است.

قیمت براندازان این روزها چقدر است؟

حضور یاسمین پهلوی در کنفرانس نوامبر ۲۰۱۸ بنیاد PAWC

همچنین این بنیاد همکاری‌های پررنگی با مصی علینژاد هم داشته و در کنفرانس سال گذشته خود در آذرماه ۱۴۰۱، با دعوت از او، موفق شده بلیط کلیه صندلی‌های کنفرانس را بفروش برساند. این بنیاد در پست فیسبوک خود نسبت به موفقیت در فروش کلیه بلیط‌ها ابراز خرسندی نیز می‌کند.

قیمت براندازان این روزها چقدر است؟

این اقدام یاسمین پهلوی و بنیاد PAWC بشدت از سوی معاندین مورد انتقاد قرار گرفته است. برخی از فعالین رسانه‌ای از این اقدام خانواده پهلوی به عنوان «بیزنس مبارزه» و«فاند بگیری» یاد می‌کنند.

البته این پایان کسب درآمد ضدانقلاب گروهک‌ها به ویژه سلطنت طلب‌ها از اغتشاشات نیست. شاهین نجفی خواننده مرتد نیز قصد دارد در ایام سالگرد فوت مهسا امینی، کنسرت موسیقی در شهر های هانوفر و کلن آلمان برگزار کند که بلیط های این کنسرت نیز از ۵۹ یورو آغاز و به ۱۴۰ یورو نیز می‌رسد.

قیمت براندازان این روزها چقدر است؟

ماجرای کسب درآمد از کنفرانس‌ها پس از اغتشاشات سال گذشته، تاکنون عرصه فحاشی و اختلافات طیف‌های مختلف اپوزیسیون شده است. به همین جهت حمله تجزیه‌طلبان به طرفداران پهلوی موجب ساکت نشستن آن‌ها نشده و در مقابل، سلطنت‌طلب‌ها نیز فاندها و کسب درآمدهای نازنین بنیادی و مسیح علینژاد از سخنرانی‌های خود را یادآوری کردند.
درآمدزایی نازنین بنیادی از ۵۰ تا ۱۰۰ هزار دلار در هر سخنرانی و فاندهای ۳۰ هزار دلاری مسیح علینژاد ازجمله یادآوری‌های سلطنت‌طلب‌ها برای حمایت از خانواده پهلوی بوده است.

قیمت براندازان این روزها چقدر است؟

قیمت براندازان این روزها چقدر است؟

شالی زمردی کیست؟

نکته قابل توجه حضور یاسمین پهلوی در کنفرانس PAWC ، همجواری با شالی زمردی است. شالی زمردی، مجری سابق شبکه فاکس‌نیوز بود که به صدای آمریکا پیوست و اجرای برنامه های تفننی این شبکه را برعهده گرفت. زمردی در سال‌های اخیر با رقص و حرکات موزون مقابل دوربین به شهرت رسیده بود.

قیمت براندازان این روزها چقدر است؟

شالی زمردی همان زنی است که پس از اوج گیری آشوب‌های خیابانی ۱۴۰۱، مسیح علینژاد را به کشتی تفریحی دعوت کرده بود و ویدیو رقص با او در شبکه های اجتماعی وایرال شده بود.

پس از ماجرای میزبانی شالی زمردی از یاسمین پهلوی، دوستان قدیمی او نیز لب به سخن گشوده و همپای معترضان به کنفرانس PAWC زمردی را نقد کردند. در این رابطه یکی از نزدیکان او اظهار می‌کند که شالی زمردی نه نگران اغتشاشات است و نه اهمیتی برای این موضوع قائل است، بلکه هر طیف سیاسی که به او بیشتر فاند و پول پرداخت کند، همان سمت خدمت می‌کند. گاهی با تجزیه‌طلبان و علینژاد و گاهی هم با سلطنت‌طلب‌ها همکاری می‌کند.

قیمت براندازان این روزها چقدر است؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 11
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
    7 1
    این جماعت، .فقط به درد کار،. در روسپی خانه می‌خورد
  • IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
    7 1
    شهرت همسر رضا پهلوی؟!!!! چی میگی؟ اصن یه ایرانی توی ایران اسمه اینو می دونه؟ میخوای تبلیغات کنی مختاری ولی یه چی بنویس که بگنجه. آقایون ان قه لابی
  • IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
    3 1
    با‌این‌خراب‌کردن‌پهلوی‌وبقیه‌افراد‌کار‌به‌جایی‌نمیرسه.این‌خبر‌ها‌خوراک‌افراد‌ساده‌لوحه 😂😂😂😂کار‌را‌آن‌کرد‌که‌تمام‌کرد
  • هاتف IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
    2 0
    اینا سرویس های مختلفی به خاطر پول میدن.
  • IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
    1 1
    با یه ساندیس میشه ساندیسخور اجیر کرد
  • سید IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
    2 0
    تتمه بوگندو نظام متلاشی شده پادشاهی ایران !!!!
  • ناشناس IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
    4 0
    همون جوری که خواننده های لوس انجلسی میان ترکیه و دبی و تفلیس جیب ایرانی ها را با بلیط های چند صد دلاری خالی می‌کنند این ها هم با این مسخره بازی هاشون جیب ايرانی های خارج نشین را خالی می‌کنند هنرشان خالی کردن جیبه
  • ایران قوی IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
    3 0
    همه از مرگ مرحومه کاسبی راه انداختن و اون مرحومه رو یادشون رفته باید غذادار باشن اینا که همشون جشن و کنسرت راه انداختن .اره دیگه زندگی در خارج خرج داره نمیدونم اون کره اسب کریمی چه کاسبی راه انداخته؟
  • DE ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
    3 0
    هیچ شغلی مثل براندازی و وطنفروشی پول توش نیست و اینها از خداشونه که جمهوری اسلامی برقرار باشه تا اینها بتونن خرج زندگی لوکس خودشون رو در بیارن . فقط کسانیکه گول اینها رو میخورن خیلی ساده لوح هستند . خدا کمکشون کنه تا روشن بشن .
  • IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
    2 0
    پهلوی مزدور حرام زاده است
  • IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
    3 1
    اینا هم کاسبی راه انداخنند تازمانی این جماعت هستند این نظام تکون نمیخوره
    • IR ۰۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
      2 0
      قیمت براندازان این روزها چقدر است؟// شالی زمردی 20 دلار_ فس fess بنیادی 50 دلار _ شادی صدر کپل 35Kopol دلار_ ریحانه 70 دلار_ مصی فسوی بوگندو fessoo و مریم آدمکش از رده خارج شدن. قیمت یاسمین رو از تام مورلی (مربی یوگا) بپرسین!!
  • IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
    4 0
    همینکه تزریق دلار به انقلابیون ززآ قطع شد، انقلابشون هم به شاید وقتی دیگر موکول شد!
  • IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
    2 0
    این آغاز کار است . زنانه ها وارد میشوند . از این پس شاهد گفته ها و خاطرات تاریخی هر کدام از همسران و دختران که بواسطه پهلوی گردنشان کلفت شد و یا بنوعی گردنشان زده شد و اینکه خیانتکاران بحرین فروش چگونه چکار کرده اند . داستان ها مکشوف شوند . دهن های بسته باز شود ..
  • امید IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
    3 0
    در جواب اینکه ارزش این قبیل آدم های ول و هرزه چقدر است ؟ باید گفت به اندازه یک عدد پشکل کادو پیچیده . احمق تر از احمق ها اونایی اند که بابت این ...پول پرداخت می کنند.
  • حمید صدریان IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
    3 0
    بیایید بیایید توپها تانکها جنگنده‌ها پهپاد ها و رزمندگان ایرانی منتطر تشریف فرمایی شما هستند موشکهای سپاه درکمینتا ن می باشند تا خانه فسادتانرا درهم بکوبند لبیک یا حسین
  • IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    0 0
    منفورن مثل خیلی های دیگه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس