چرا علینژاد از مقامات اروپایی عصبانی است؟

عدم برگزاری جلسه یک مقام آلمانی با مصی علینژاد حاکی از آن است که غرب شکست کامل تحرکات یکسال گذشته ضدانقلاب در قالب شعار« زن زندگی آزادی» را پذیرفته است.

به گزارش مشرق، مصی علینژاد از جمله اعضای ضدانقلاب است که سعی می‌کند ضمن تبلیغات رسانه‌ای با مقامات مختلف غربی و اروپایی دیدار کرده و یا با همراه بردن یک فرد خصوصا از زنان به اصطلاح به عنوان آسیب دیدگان سیاست ایران دست به شوآف‌های سیاسی بزند. اما آخرین پروژه وی برای این خودنمایی سیاسی با دست رد مقامات آلمانی روبرو شد تا وی با عصبانیت محل دیدار با کمیسر حقوق بشر آلمان را ترک کند.

یکی از پروژه‌هایی که وی رقم زد اما امروز صحبتی از آن به میان نمی‌آید و در فضای ضدانقلاب بسیار مورد تمسخر قرار می‌گیرد ماجرای «شاپرک شجری‌زاده» بود که به اسم دختران انقلاب به خارج از کشور رفت و پایش به پارلمان کانادا رسید و درخواست تحریم مردم ایران را را کرد. این بار نیز پروژه علینژاد یک زن دیگر بود که آلمان‌ها حتی اجازه برگزاری علنی جلسه را ندادند و علینژاد که این طرح خود را شکست خورده می‌دید، اقدام به ترک محل جلسه کرده است.

چرا علینژاد از مقامات اروپایی عصبانی است؟ +عکس و فیلم


جالب اینجاست که پیشترها نیز از این نوع تنش‌ها میان مقامات خصوصا زن اروپایی و مصی علینژاد وجود داشته است. علینژاد همواره سیاستمداران اروپایی را به دورویی سیاسی در حمایت از کشف حجاب متهم کرده است؛ مقامات زن اتحادیه اروپا همواره در دیدار با مقامات کشورهای مسلمان از جمله ایران با حجاب حضور یافته‌اند و این موضوع موجب عصبانیت علینژاد شده است.

نکته حائز اهمیت اینجاست که علینژاد از این رفتار «لوئیز آمتسبرگ»، کمیسر حقوق بشر دولت آلمان نیز سعی کرده برای خود یک شوآف تبلیغاتی بسازد و از این رو در بوق و کرنا کرده است که آلمان‌ها در ابتدا عنوان کرده اند که این جلسه بدون حضور رسانه‌ها برگزار شود و از سوی دیگر در جلسه نیز به وی گفته‌اند که جزئیات آن محرمانه است و نباید پس از جلسه در شبکه های اجتماعی و صفحه شخصی از این جلسه سخنی خبری درز کند.

چرا علینژاد از مقامات اروپایی عصبانی است؟ +عکس و فیلم


علینژاد در مصاحبه با شبکه ایران اینترنشنال درباره نوع برخورد مقامات اروپایی با وی می گوید که آن‌ها وی را به عنوان یک عنصر تندرو و رادیکال می شناسند. وی مطرح می کند که مقامات اروپایی با مقامات ایرانی با لبخند عکس می اندازند و دیدار می‌کنند اما با ما به سبب اینکه رابطه آنان ممکن است با جمهوری اسلامی بهم بخورد، عکس نمی‌اندازند.

وی در پایان این مصاحبه بازهم به تحریم ایران خصوصا ورزش حرفه ای کشورمان تاکید می‌کند که به نظر می رسد که با همفکری «شیرین عبادی» این موضوع توسط حلقه فمنیست‌های معاندین کلید خورده است که مشخص است چرا کمیسر حقوق بشر آلمان با این مواضع نگران درز چنین اطلاعاتی در رسانه‌ها بوده است.

چرا علینژاد از مقامات اروپایی عصبانی است؟ +عکس و فیلم


در همین رابطه روزنامه آلمانی «دی زایت» درباره علت عدم علنی کردن دیدار مقامات آلمان با علینژاد به طور غیر مستقیم اشاره می کند که در حقیقت دیدار علنی با مسیح علینژاد برای دولت آلمان هزینه دارد و اظهارات این عنصر ضدانقلاب به قدری علیه ایران تند است که آلمان‌ها نسبت به این تندروی‌ها و برچسب‌زنی‌های غیر واقع علیه کشورمان نگران هستند.

این روزنامه در حوزه رفتار تند علینژاد می‎نویسد: این روزنامه‌نگار و فعال حقوق زنان صریحا حماس و جمهوری اسلامی را «تروریست» می‌داند و حمله حماس علیه اسرائیل را یک «جنگ نیابتی از سوی جمهوری اسلامی» توصیف می‌کند.»

نویسنده دی‌زایت نوشت که ممکن است کمیسر حقوق بشر دولت آلمان به این دلیل از علی‌نژاد استقبال گرمی نکرده باشد که او آشکارا آنچه را در ایران و غزه می‌بیند، بیان می‌کند.

چرا علینژاد از مقامات اروپایی عصبانی است؟ +عکس و فیلم


علینژاد هر چقدر موضوع دیدارهای پنهانی و عدم اجازه مقامات اروپایی برای علنی کردن این دیدارها را علنی می‌کند، بیشتر بی اعتباری خود را به نمایش می گذارد.

چه اینکه او در این راستا به خوبی نشان می دهد که مقامات اروپایی با اینکه با چنین افرادی خصوصا در اغتشاشات سال گذشته همراهی کرده‌اند اما حالا عمیقا به این نتیجه رسیده‌اند که ضدانقلابیونی چون علینژاد شکست خورده و ورشکسته هستند.

نگرانی مصی علینژاد این است که با وی به عنوان یک مهره سوخته توسط مقامات غربی رفتار شده است. وی چندی پیش نیز رسماً اعلام کرد که دولت بایدن رئیس‌جمهور آمریکا از او خواسته است که «هویت» خود را تغییر دهد و پنهان شود.

احتمالاً او با این سر و صداهای مختلف تصور می‌کرد این افشاگری‌ها به سود اوست، اما علینژاد در هر دو صورت یعنی هم علنی کردن محرمانه برگزار شدن جلسه با کمیسر حقوق بشر دولت آلمان و هم خواست دولت بایدن برای تغییر هویت به خوبی نشان می دهد که چقدر به زعم مقامات کشورهای غربی مهره بلااستفاده ای است و باید به پارکینگ برود.

با این اظهارات این عنصر ضدانقلاب، کشورهای غربی هم به شکست اپوزیسیون باور دارند و هم افرادی چون علینژاد را ورشکسته و مهره سوخته می دانند. درواقع عدم برگزاری علنی این جلسه حاکی از موارد بسیاری است که مهمترین آن این است که غرب شکست کامل تحرکات یکسال گذشته ضدانقلاب در قالب شعار «زن زندگی آزادی» را پذیرفته و به ثبات و ماندگاری جمهوری اسلامی باور دارند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    3 0
    تاریخ مصرف ضدانقلابی مسیح به سرآمده وبه خواست غربیهادیگربایدهویتش را تغییردهد
    • ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
      2 0
      متولد سال اژدهاست فقط آتش از دهان و دماغش خارج میشود
  • ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    5 0
    ولش کن این ماده سگ ولگرد رو ، واسه خودش یه پارسی می کنه
  • ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    15 1
    معصومه علی‌نژاد قمی کلایی دختر روستایی که در ورطه تباهی و فساد افتاده و امروز حتی به این حین به کشور محل سگ هم نمی‌گذارند. لذا بیماری روحی ایشان تشدید شده وحزیان زیادی می گوید.
    • ۰۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
      5 0
      با ماه نشینی ماه شوی، با دیگ نشینی سیاه شوی
  • ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    11 1
    چرا آفتابه مسی قمقمی کلاه از مقامات اروپایی عصبانی است؟// این متوهم بیسواد بدبخت هُرهُریِ قُرقُری فرصت طلب فرار پناه عنده نمیداند تاریخ مصرفش تمام شده و فعلا او را در آب نمک خوابانده اند تا روزی او را ترور کنند بندازند گردن ایران. خب او از دست ایران بسیار عصبانی تر است و باید عصبانی باشد و با عصبانیت سقط کند . دوران بزن دررو تمام شد دوران برو تووگونی شروع شده .ده تا ده تا و صدتا صدتا شما عجب وزق ها! را منظور عجق وجق ها را به موقع با 4 تا بشکه نفت و دوتا کپسول گاز عوضی میکنند منظوریعنی عوض میکنند عوضی که هستید و بودید.
    • ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
      4 0
      این جماعت قمپوزیسیون منباب مضحکه و تفریح محسوب میشوند . چون قبلا ابزاری در دست غرب که بدنبال فقط منافع خویش است پنداشته و اکنون گرفتاری آنها در جهان مهمتر از توجه به این فلک زده ها میباشد ، اوتی ها امروز عصبانی که چطور مانند دستمال استفاده و پرت شده اند . صداشون در آمده . الان بر سر بودن و یا نبودن حمایت کننده و هدایتگر اصلی آنان جناب نتان یابو در سرزمین اشغالی و آمریکا بحث است و هر آن ممکنه به زندان افکنده شود . کاری که امکان دارد مشابه آن بر سر این فٌکلی ها مانند تعدادی از اسلاف شان در ایران در عین ناباوری ماجرای گونی باز رقم بخوره .
  • ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    16 1
    دیدی آخرش خاک تو سر شدی ... با آل علی هر که درافتاد ورافتاد بوی سوختنی میاد .. کجاش میسوزه ...
    • ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
      11 0
      در اینجا شما را با یک موجود چند زیستی آشنا میکنم. م ص ی جوجه تیغی با اسم مستعار آفتاب پرست یک موجود چند زیستی است که در ایران میزیسته و توسط قاچاقچیان برای منفعت به باغ وحش آمریکا فردخته شده. این موجود چهره ایی زشت و با صدایی کریه و قدی کوتاه با موهایی که از جوجه تیغی کرفته شده و رفتاری چون روباه دارد و حالات و رفتاری نر و ماده دارد. به مقتضیات زمان چون آفتاب پرست به رنگهای مختلف در میآید. این حیوان از دزدی امرار معاش میکند چنانکه با استتار به رنگ محیط غذای دیگر حیوانات را میدزد و همه چیز خور است. محل زندگیش معمولأ در باغ وحش های آمریکا و اروپا است که به خاطر موذی بودن خود را بجای دیگر حییوانات جا میزند و مجانی سیر و سیاحت میکند. از خوصیات بارز این حیوان ، مانند انگل به طعمه های خود میچسبد و با استفاده از صدای کریهی که دارد و بوی بدی که میدهد ، دیگر حیوانات از دستش کلافه شده و غذای خود را به او میدهند تا از دستش خلاص شوند. تک زیست است چون هیچ موجود زنده ایی حاضر به زندگی با این حیوان نیست بخاطر اینکه اصلأ نمیشود تشخیص داد که اصولأ چه نوع حیوانی است. این حیوان خوشبختانه هر 4/5 میلیارد سال یکبار در کره زمین ظاهر میشود وبخاطر نوع تغذیه انگلی عمری کوتاه دارد. دانشمندان متأسفانه نتوانسته اند در بین موجودات کره خاکی دسته بندی اش کنند چون از هر حیوانی شکل و خصوصیتی دارد.
  • ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    12 1
    آخه خبر و وقت نداری هی این زنیکه بد ترکیب را میاری در معرض دید نکنه فامیلتونه
  • ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    12 1
    عجوزه: عصبانی باش وبا این عصیانیت بمیر .
  • ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    3 0
    مصى بوگندو متعفن بى شرف بالاخره نوبت استرداد تو تبهكار دزد انگل هم به هر شكلى ميرسد دقيقا مثل بقيه دوستان جنايتكارت كه جلو ميز قضات در ايران قرار گرفتند .
  • 34403 ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    6 1
    یعنی در دیوان عدالت و مجاری قانونی یه دیار البشری نیست که از این عفریته شکایت کنه
    • ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
      5 0
      چرا شکایت؟ اینها باید باشند .کشورهای خارجی که احمق نیستند دقیقا میدونند اینها یک مشت بیسواد فراری وطنفروش بدبخت هرجائی هستند و کل قمپوزیسیون با میلیاردها دلار پشتیبانی و کمک ناکثین و مارقین و منافقین غربی 45 ساله غیر از شکست هیچی نداشتند .ولی اینها را حلوا حلوا میکنند برای اپو زیرسیون کشورهای درپیتی خصوصا مغازه نفتی ها تا بترسند و اپو زیرسیونشون فک نکنه غربی ها نوکر کلفت ها و پادوهای توسری خودشون را تنها میگذارند...زکی خیار در باطیل! منظور زهی خیال باطل
  • ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    6 1
    مشرق جان لطف کن هر روز عکس این عجوزهٔ حال به هم زن رو منتشر نکن، خداییش هروقت عکسشو میبین تا یکی دو ساعت حالت تهوع دارم، اقلأ به ما رحم کن!!!
  • ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    3 0
    مشرق جان لطف کن هر روز عکس این عجوزهٔ حال به هم زن رو منتشر نکن، خداییش هروقت عکسشو میبین تا یکی دو ساعت حالت تهوع دارم، اقلأ به ما رحم کن!!!
  • محمد ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    6 0
    خدا را شکر تا آن حد ذلیل نشدیم که یک فاحشه خیابانی و عمله خارجی ها نماینده مادران عفیف و پاکدامن ایرانی شود. این خودش یک نشانه از بزرگی زنان ایرانی است. هر جامعه اکثریتی یک اقلیت لجن زده دارد. مصی نماد لجن های جامعه ماست که خوشبختانه در ایران نمی مانند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس