9 مرتبه تلاش اینترنشنال برای حمله نظامی به ایران

رسانه تروریستی اینترنشنال که سال گذشته لیدری آشوب‌های خیابانی را به عهده گرفته بود، بعد از ناکامی در آشوب، حالا می‌گوید گزینه بعدی، حمله نظامی به ایران است!

به گزارش مشرق، بعد از نسخه آشوب و آتش زدن اموال عمومی توسط رسانه‌های تروریستی فارسی زبان، اینبار این رسانه‌های فارسی زبان از نسخه «حمله نظامی به ایران» رونمایی می‌کنند. اگر تا دیروز اینترنشنال از گفتن حمله نظامی به ایران واهمه داشته، امروز نقاب را کنار زده و علنا خواستار حمله نظامی به ایران است.

اینترنشنال بعد از ناکامی در آشوب سال گذشته، تابه‌حال ۹ بار از غرب، درخواست حمله نظامی به ایران را داشته است.

۱. اینترنشنال در سال گذشته و در روزهایی که متوجه شده بود که آشوب‌ها نتیجه‌ای برای آنها ندارد با مسیح علینژاد مصاحبه کرد و این چهره ضد ایرانی می‌گوید: « به رهبران غربی می‌گویند به ایران حمله نظامی نکنید و سفارتخانه‌های ایران را نبندید. من می‌گویم که رهبران غرب نباید به این حرف‌ها گوش دهند. از هیچ انگ و تهمتی نمی‌ترسم که بگویند خواستار مداخله خارجی هستم. بله من خواستار مداخله خارجی هستم!»


۲. نسخه پیچی خبرنگار شبکه اینترنشنال علیه ایران که می‌گوید اگر تحریم‌ها جواب نداد؛ باید اقدام نظامی علیه ایران شود!


۳. کارشناس اینترنشنال می‌گوید: «برای تغییر نظام دو راه هست؛ یا باید از معترضان حمایت کرد که امیدوارم آمریکا اشتباهات اوباما را تکرار نکند و از این فرصت استفاده کند یا حمله نظامی به ایران!»


۴. اینترنشنال با نتانیاهو نیز مصاحبه کرده است. چهره‌ای که دستش به خون کودکان فلسطین آلوده است، حالا او دقیقا همان چیزی را تکرار می‌کند که کارشناسان اینترنشنال گفته‌اند.


۵. کارشناس شبکه اینترنشنال: «تحریم کارساز نیست، باید حمله نظامی به ایران صورت بگیرد و تلفات آن هم برعهده جمهوری اسلامی است!»


۶. کارشناس به ایرانی اینترنشنال در اظهاراتی در برنامه زنده خواستار حمله نظامی به ایران شد. او می‌گوید: «آمریکا و اروپا باید از چهار طرف ایران را بمباران کنند و تاسیسات هسته‌ای ایران را نابود کنند.»


۷. کارشناس ضد ایرانی اینترنشنال: «ایران از نقطه غیر قابل بازگشت عبور کرده، غرب باید شاهرگ نفتی ایران را بزند، تحریم‌ها را افزایش دهد و به این کشور حمله نظامی کند!»


۸. کارشناس اینترنشنال: «تا زمانی که جمهوری اسلامی عملیات نظامی علیه خود نبیند، هرگز رفتار خود را عوض نخواهد کرد!»

۹. اخیرا ایران در طی توافقی با آمریکا توانست پول‌های بلوکه خود را با مبادله زندانیان آزاد کند و همین موضوع باعث عصبانیت اپوزیسیون شده و باز هم از غرب درخواست حمله نظامی کردند. رسانه تروریستی اینترنشنال: «آمریکایی‌ها به جای این توافق باید تحریم‌ها را افزایش می‌داد و حمله نظامی به ایران می‌کرد!»


گفتنی است که این شبکه با حمایت مستقیم رژیم صهیونیستی اداره می‌شود و سیاستی که شبکه تروریستی اینترنشنال در پیش گرفته است سیاست زیبا نشان دادن جنگ و تبعات آن است!

مقام‌های صهیونیستی و آمریکایی که آرزوی جنگ با ایران را داشتند:

۱. شلدون آدلسون: سرمایه‌دار یهودی آمریکایی که مالک بسیاری از هتل‌ها و کازینوها در سراسر جهان از جمله در شهرهای لاس‌وگاس و پنسیلوانیا در ایالات متحده آمریکا بود. چند سال بود که ادلسون در یک میزگرد دانشگاهی در نیویورک به مجری جلسه گفت: «رئیس جمهور آمریکا باید اول به ارتش دستور بدهد یک بمب اتمی بر روی کویر ایران بیندازند، آن وقت به رییس جمهور ایران تلفن بزند و بگوید: آن بمب را دیدی؟ بمب اتمی بعدی در تهران فرود خواهد آمد. اگر بر موضع سرسختانه خود پافشاری کنید به کلی محوتان می‌کنیم.» شلدون ادلسون در ۱۱ ژانویه ۲۰۲۱ در ۸۷ سالگی مُرد.


۲. مایک پمپئو وزیر خارجه‌ی سابق آمریکا و مدیر سابق سی‌آی‌ای (هر دو در دولت دونالد ترامپ) یکی از ایران‌ستیزترین سیاستمداران آمریکاست. پمپئو در کتاب «هرگز کوتاه نیا: جنگیدن برای آمریکایی که عاشقش هستم» می‌نویسد: «هم پس از سرنگونی پهپاد گلوبال‌هاوک و هم بعد از حمله به تأسیسات نفتی آرامکوی سعودی به ترامپ پیشنهاد کردم مستقیماً علیه ایرانی‌ها اقدام نظامی کنیم، اما می‌گفت: صبر کن.»

۹ مرتبه تلاش اینترنشنال برای حمله نظامی به ایران+ فیلم


۳. یاکوف عمیدرور مشاور سابق امنیت داخلی رژیم صهیونیستی چند ماه پیش گفته بود: «ممکن است به نقطه‌ای برسیم که مجبور شویم حتی بدون کمک آمریکا، به ایران حمله کنیم.»

۹ مرتبه تلاش اینترنشنال برای حمله نظامی به ایران+ فیلم


لازم به ذکر است که مقامات غرب بارها از سرنگونی جمهوری اسلامی ایران گفته‌اند ولی غالب این افراد مُرده‌اند و به تعبیر رهبرانقلاب: «جمهوری اسلامی مستحکم ایستاده است و بدانید آنها نمی‌توانند به ما سیلی بزنند، ما به آنها سیلی خواهیم زد.»

گورستان آدم‌هایی که آرزوی سرنگونی جمهوری اسلامی را داشتند

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    24 0
    مخاطب رو اماده میکنن تا در صورت حمله نظامی تحرکی انجام ندهد و از حکومت دفاع نکند
    • سید IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
      23 0
      حیران عنترنسناس و مغزهای الکلی شان !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • سپیده IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
      1 2
      از خودشان نه حکومت!
  • ایرانی IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    20 0
    9بار خودشون روپاره کردن ویروسهای عنتر نشنال اخرش از انگلیس پرتشون کردن بیرون هتاکی ورفتارهای سادیستی اینابه خاطر اوارگی ودرمانده شدنه ظرف یه سال عیار دشمنان ایران مشخص شد الهی شکر
    • IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
      5 0
      کاملا صحیح است
  • ژذپم IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    4 0
    هدف از ایجاد داعش هم ایران بود
  • FR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    1 0
    خب این رسانه کارگزار صیهونیست هاست باید مخاطبین بی وطن ضد مردمی آنرا سرزنش کرد
  • IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    1 0
    اگر حماقت حمله نظامی به ایران را مرتکب شوند دریایی از خون خواهند داد.
  • IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    0 0
    طبق روایات سفیانی بعد از حمله وارد ایران میشه ولی نهایتا شکست میخوره، باید برای همچین روزی آماده باشیم، به خودمون و توانایی هامون مغرور بشیم شکست سختی میخوریم. یا لثارات الحسین علیه السلام
  • مهدی IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
    1 0
    اگر یه لشگر درست کنن از چاهزاده و منافقین و سلطنت طلبا و همه عزیزان معاند که یهویی از خجالت همشون دربیاییم خوشحال میشیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس