تل آویو: ۷۵ درصد از ساکنان جبالیا به جنوب نرفته‌اند

منابع صهیونیست به پایداری مردم فلسطین در شمال غزه و ترک نکردن خانه و کاشانه خود اذعان کردند.

به گزارش مشرق، منابع صهیونیست به پایداری مردم فلسطین در شمال غزه و ترک نکردن خانه و کاشانه خود اذعان کردند.

رادیو رژیم صهیونیستی اذعان کرد: حدود ۷۵ درصد از ساکنان اردوگاه جبالیا به سمت جنوب نرفته اند.

در این گزارش آمده است: نرفتن ساکنان جبالیا کار را برای عملیات نظامی پیچیده می کند.

لازم به ذکر است که با وجود بمباران سنگین شمال غزه به ویژه جبالیا اما ساکنان این منطقه در منازل خود مانده اند تا پروژه خطرناک رژیم صهیونیستی برای آواره کردن و کوچاندن فلسطینی ها با شکست روبرو شود.

از سویی رژیم صهیونیستی همه جای غزه را بمباران می کند و تفاوتی میان جنوب و شمال آن نیست و گذرگاههای امن مطرح شده از سوی این رژیم ادعای دروغینی بیش نیست.

این در حالی است که رژیم صهیونیست در غزه به زانو درآمده و متحمل تلفات زیادی شده است و به شکل قطره چکانی تلفات خود را اعلام می کند تا روحیه درهم شکسته نظامیانش بیش از این از بین نرود.

در جدیدترین آمار، منابع وابسته به رژیم صهیونیستی از هلاکت دو افسر و یک نظامی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی در نبرد زمینی در غزه خبر دادند تا شمار نظامیان به هلاکت رسیده به ۵ نفر در روز جاری برسد.

همزمان رسانه های رژیم صهیونیستی بیان کردند که در کمتر از ۲۴ ساعت اعلام شد که ۱۱ نظامی ارتش کشته شده اند تا شمار کشته شدگان در جریان جنگ زمینی در غزه به ۶۲ نفر برسد.

این در حالی است که مسئول گورستان نظامی اشغالگران در کریات شاوول فاش کرد: در هر ساعت یا نیم ساعت یک جنازه در این گورستان دفن می شود. طی ۴۸ ساعت گذشته ۵۰ نظامی را دفن کرده ایم.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس