سخنگوی دولت: با پول موشک‌های اسرائیل، رسانه‌های غربی تجهیز می‌شوند

سخنگوی دولت گفت: نخست وزیر انگلیس و رئیس جمهور آمریکا با هواپیماهای خود موشک به اسرائیل بردند با همان پول هم رسانه‌ها تجهیز می‌شوند.

به گزارش مشرق، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در همایش دانش‌آموزی «من دادخواه توام» که پیش از ظهر امروز در سالن همایش‌های سرچشمه به مناسبت روز جهانی کودک با هدف اعلام همدردی با کودکان غزه و با حضور کاردار سفارت ونژوئلا برگزار شد، اظهار کرد: اگر خدایی نکرده روزی یک آدم به خانه‌اش برود و ببیند کسی آمده درب خانه را می‌زند و می‌گوید این بیچاره ها جا ندارند و اگر امکان دارد چند روز در خانه شما باشد و شما بپذیرید، سپس شب شما که خواب هستید، چاقو بردارند و پدر و مادر شما را بکشند و بچه ها را بیرون کنند، به نظرتان آن کودک باید چه کند؟ فرار کند یا مقاومت کند؟ آیا نباید خانه را پس بگیرد؟ آن کودک از همسایگان چه انتظاری دارد؟ آیا نباید نانوایی سر کوچه بگوید من به قاتلان نان نمی‌دهم؟ اسراییلی‌ها را انگلیسی‌ها به سرزمین فلسطین آوردند و گفتند که اجازه بدهید چند وقت اینجا باشند.

وی ادامه داد: آیا انتظار دارند همسایگان با آنها رفت و آمد کنند؟ اگر این بچه مظلوم هر روز در خیابان فریاد بزند و بگوید این قاتل خانه ما را غصب کرده است، قاتل بی آبرو می شود اما اکر کودک برود، یکی دو سال بعد همه یادشان می رود که این فرد قاتل بوده است.

بهادری تصریح کرد: انگلیسی ها تمام تلاششان در ۸۰ سال اخیر این بوده که همه مردم دنیا یادشان برود اینها غاصب اند، اما بچه های فلسطینی هر روز ایستاده اند و انتظار دارند دیگران هم به جای رفت و آمد با غاصبان، به یاری فلسطینی ها بیایند.

وی گفت: طوفان الاقصی بار دیگر خاطره ۸۰ ساله را زنده کرد و همه دنیا فهمیدند این افراد غاصبند، اسراییلی ها سال ها تلاش کردند که با ساخت فیلم و امثال آن، این موضوع را از اذهان مردم دنیا پاک کنند.

سخنگوی دولت تصریح کرد: ۸۰ سال بعد از اینکه غاصبان پول و اسلحه و رسانه داشتند اما با طوفان الاقصی غبارها کنار رفت خداوند در قرآن می فرماید: آنهایی که مظلومند و می خواهند صدایشان شنیده شود، ما این کار را می کنیم.

وی تصریح کرد: امروز مردم جهان بر خلاف هزینه هایی که دنیا کرده و به صهیونیست‌ها وابسته بودند، یک صدا وارد خیابان ها شده و می گویند به فلسطینیان ظلم و حقشان خورده شده است. از موشک هایی که بر سر کودکان ریخته می شود، فهمیدیم سالها دروغ می گفتید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    0 0
    مرگ برصهیونیست مرگ بر آمریکا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس