رژیم صهیونیستی پس از طوفان الاقصی هنوز سرپا نشده است

سخنگوی جهاد اسلامی فلسطین در سخنانی اعلام کرد که دشمن اشغالگر پس از ضربه‌ای که روز هفتم اکتبر دریافت کرد، هنوز سرپا نشده است.

به گزارش مشرق، «طارق السلمی»، سخنگوی جهاد اسلامی فلسطین در سخنانی اعلام کرد که دشمن صهیونیستی پس از شکست در نابودی مقاومت و رسیدن به اسرا در غزه، دروغ بیمارستان شفا را خلق کرد.

به گفته «طارق السلمی»، سخنگوی جهاد اسلامی فلسطین، دشمن اشغالگر پس از ضربه‌ای که روز هفتم اکتبر دریافت کرد، هنوز سرپا نشده و مقاومت جنایات آن را هزاران برابر تلافی کرده است و دشمن قادر به ایجاد واقعیت‌های موجود در نوار غزه نیست.

همزمان، «اسماعیل هنیه»، رئیس دفتر سیاسی حماس در سخنانی اعلام کرد که قهرمانان مقاومت در غزه صفحات مجد و بزرگی و شجاعت را رقم زده و ضرباتی سخت و دردناک به دشمن وارد کردند و ملت و مقاومت فلسطین وارد نبرد شرافت، عزت و بزرگی در مقابله با یکی از تروریست‌ترین ارتش‌های جهان شده است.

به گفته اسماعیل هنیه، «جنگ دشمن صهیونیستی علیه بیمارستان‌های غزه مغایر با تمامی قوانین و عرف بین‌الملل است و پیروزی امروز ملت ما ادامه همان پیروزی طوفان الاقصی در هفتم اکتبر است. هیچ شک و تردیدی در پیروزی در این نبرد نداریم و اگر دشمن به دنبال نبرد طولانی است، مقاومت حرف نهایی را خواهد زد.»

رئیس دفتر سیاسی حماس در سخنان خود افزود: «مقاومت فلسطین در غزه امروز وارد نبرد مقدس دفاع از فلسطین و مقدسات امت شده و عزم و اراده آن سست نخواهد شد. آنچه ملت فلسطین در نوار غزه رقم زد، کل دنیا را به لرزه درآورد و به رغم بهای سنگینی که در پی داشت، منجر به خیزشی جهانی شد. وارد نبردی راهبردی با دشمن شدیم که به یاری خداوند حتماً پیروز از آن بیرون خواهیم آمد. دشمن صهیونیستی قادر به بازگرداندن اسرای خود نخواهد بود مگر اینکه بهای آن را پرداخت کند. دشمن صهیونیستی از سرزمین فلسطین بیرون رانده خواهد شد و نتیجه‌ای جز شکست عاید آن نخواهد شد. تمامی طرح‌های دشمن به شکست خواهد رسید و هیچیک از اهداف آن محقق نخواهد شد.»

هنیه به قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل هم اشاره کرد و در این ارتباط گفت: «قطعنامه روز گذشته شورای امنیت باید جنایات دشمن صهیونیستی در غزه را محکوم می‌کرد. باید دشمن را وادار به توقف جنگ و بازگشایی گذرگاه‌ها به روی کمک‌های بشردوستانه کرد. پس از گذشت ۴۱ روز از جنگ در غزه و جنایات وحشیانه دشمن، ملت و مقاومت فلسطین تمامی طرح‌ها و برنامه‌های آن برای کوچاندن فلسطینیان و بازگرداندن اسرا تحت زور و قدرت را به شکست کشاندند. دشمن صهیونیستی همچنین هرگونه اقدام در سطح بین‌الملل را به تعطیلی می‌کشاند.»

رئیس دفتر سیاسی حماس همچنین اضافه کرد: «دشمن اشغالگر خود را فراتر از هرقانونی می‌داند و مخالف اجرای قطعنامه شورای امنیت است. خواستار اجرایی شدن تصمیمات اجلاس سران عربی و اسلامی در ریاض به ویژه بازگشایی گذرگاه‌های غزه به روی فلسطینیان هستیم. ملت فلسطین در کرانه باختری همچنان دشمن را به چالش کشیده و با جنایات وحشیانه این رژیم و شهرک نشینان تروریست ادامه می‌دهد. خواستار برگزاری فوری جلسات کمیته‌های نشأت گرفته از اجلاس اخیر سران اسلامی و عربی هستیم. دشمن صهیونیستی و حامیانش بدانند که حماس جنبشی ریشه‌دار در سرزمین فلسطین است و دشمن و همراهانش هرگز نخواهند توانست واقعیت‌های جاری در غزه را تغییر دهند. همه دنیا بداند که تنها مردم غزه و ملت فلسطین حق تصمیم‌گیری در مورد آینده غزه را دارند.»

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
    0 0
    ان الله لا یهدی قوم الظالمین . اگر فکر بشود روی این غذاب و مجازاتی فوق این متصور نیست . هم در مورد حیات دنیاست و هم آخرت تا ابد .... آیه به عذاب اسراییل و آمریکا مستقیما اشاره دارد و میکند ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس