پاسخ راکتی مقاومت فلسطین به نظامیان ویژه صهیونیستی

نیروهای مقاومت فلسطین با توجه به ادامه جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم نوار غزه با شلیک چندین راکت به محل تجمع نظامیان ویژه صهیونیستی در نوار غزه پاسخ دادند.

به گزارش مشرق، همچنین درگیری‌های شدیدی میان نیروهای مقاومت فلسطین و نظامیان اشغالگر صهیونیست در نوار غزه در جریان است و اشغالگران به طور همزمان منطقه شیخ رضوان و اطراف آن را هدف حملات توپخانه‌ای قرار دادند.

گردان‌های مجاهدین غزه نیز اعلام کرد که نظامیان ویژه صهیونیستی که در داخل ساختمان «قصرالعدل» نوار غزه پناه موضع گرفته بودند را هدف حملات راکتی خود قرار دادند.

این راکت ها از نوع «سعیر» بوده و نظامیان رژیم صهیونیستی به طور مستقیم هدف قرار گرفتند.

گردان‌های مقاومت شهید عمر القاسم نیز اعلام کرد که منطقه «نیرعام» را هدف حملات توپخانه‌ای خود قرار داده است.

در حالی چهل روز از آغاز عملیات طوفان الاقصی می گذرد که اشغالگران صهیونییست در جنایتی آشکار بامداد امروز پس از چند روز محاصره بیمارستان الشفاء غزه وارد این مجتمع بیمارستانی شدند.

شمار شهدای فلسطینی در حملات نژادپرستانه ۴۰ روزه رژیم صهیونیستی به غزه به مرز ۱۲ هزار نفر و شمار زخمی ها نیز به بیش از ۲۸ هزار نفر رسیده است.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    0 1
    مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس