چین همه اتباع خود را از نوار غزه خارج کرد

سخنگوی وزارت امور خارجه چین اعلام کرد کلیه اتباع چین که پس از حملات اسرائیل در نوار غزه بودند از این محاصره خارج شدند.

به گزارش مشرق، مائو نینگ سخنگوی وزارت امور خارجه چین گفت: از زمان افزایش حملات اسرائیل به نوار غزه، تلاش های نمایندگی های چین در تل آویو و رام الله برای خروج اتباع افزایش پیدا کرد و سرانجام در چند روز گذشته همه اتباع توانستند از محاصره نوار غزه خارج شوند.

سفارت چین در تل آویو در ۱۷ مهر ماه در اطلاعیه ای از شهروندان خود خواسته بود که سرزمین های اشغالی به مقصد چین ترک کنند و همچنین در حملات اخیر سه شهروند چینی زخمی شده و در بیمارستان بستری هستند و همچنین تعدادی نیز مفقود شده اند که سفارت در تلاش برای مشخص کردن سرنوشت آنها است.

چین که به تازگی ریاست دوره‌ای شورای امنیت سازمان ملل را برعهده گرفته است و انتظار می‌رود اقدامات بیشتر و موثرتری برای جلوگیری از جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم غزه انجام دهد، پیش از این نیز در روزهای گذشته بارها جنایات (رژیم) اسرائیل را محکوم کرده و توقف جنگ و نجات جان غیرنظامیان را خواستار شده بود.

نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع تل آویو آغاز کردند و رژیم صهیونیستی برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

حمایت غرب از رژیم اسرائیل به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی برای این رژیم در ادامه کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی بوده است.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    0 0
    مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس