دلایل ردصلاحیت داوطلبان انتخابات فقط به خودشان ارائه می‌شود

به گفته رئیس ستاد انتخابات کشور اگر داوطلبی نسبت به عدم تائید خود سوالی داشته باشد، می‌تواند به فرمانداری مراجعه کند و دلایل این عدم تایید به خود داوطلب، اعلام می‌شود.

به گزارش مشرق، در راستای اجرای ماده ۶۱ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی با اتمام مهلت بررسی صلاحیت‌ها داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در هیات‌های اجرایی مراکز حوزه انتخابیه، جمعه اخیر نتایج بررسی‌ها به دواطلبان اعلام شد.

براساس آنچه از سوی ستاد انتخابات کشور اعلام شده، این نتایج نهایی نیست و داوطلبان در صورت اعتراض به نظر هیات اجرایی، از ۲۱ آبان فرصت داشتند تا از ساعت ۸ الی ۱۸ به صورت غیر حضوری و صرفاً از طریق مراجعه به نشانی الکترونیکی keshvar.moi.ir اعتراض خود را ثبت کنند. این فرصت فردا به پایان خواهد رسید و پس از بررسی اعتراض‌ها براساس گفته رئیس ستاد انتخابات کشور، ممکن است نتایج تغییراتی داشته باشد.

رئیس ستاد انتخابات همچنین صبح امروز در یک برنامه تلویزیونی درباره نتایج بررسی صلاحیت‌ها گفت: اگر داوطلبی نسبت به عدم تایید خود نکته یا سوالی داشته باشد، می تواند به فرمانداری مراجعه کند و دلایل این عدم تایید به خود داوطلب، اعلام می شود.

وی تاکید کرد: براساس قانون دلایل عدم تایید صلاحیت فقط به خود داوطلب ارائه می شود و امکان ارایه این دلایل به نماینده داوطلبان نیست.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • تک تیرانداز ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    0 0
    بعد از ۴۰ سال هنوز دارید از این مسیر ضربه می خورید. خب بگید هرکی جنجال رسانه ای کرد٬ شورای نگهبان می تونه دلیل رد صلاحیت رو عمومی کنه. این بساط به سرعت جمع می شه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس