کد خبر 1546010
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۳
جریمه تلفنی پرسپولیسی‌ها قربانی می‌گیرد؟

جریمه ۱۰ درصدی اعضای تیم پرسپولیس در کسب نتایج ضعیف در چند دیدار اخیر تبدیل به حاشیه جدیدی شده است.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته در اصفهان با یک گل مغلوب سپاهان شد تا در چهار بازی اخیر خود تنها سه امتیاز کسب کند که این موضوع باعث شده تا شرایط سرخ‌پوشان در جدول به خطر بیفتد. از طرف دیگر این نتیجه باعث شده تا پرسپولیس در آستانه بازی با النصر عربستان حواشی زیادی را اطراف خود ببیند.

از شب گذشته شایعه جریمه ۱۰ درصدی کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس مطرح شد اما این شایعه با وجود تکذیب، امروز رسانه‌ای شد تا شاهد اوج گرفتن اختلافات در این باشگاه بیش از گذشته باشیم. این جریمه البته هنوز به صورت رسمی از سوی باشگاه اعلام نشده و به نظر می‌رسد مدیران پرسپولیس این موضوع را به صورت رسمی گردن نخواهند گرفت اما آنچه مشخص است این است که این جریمه ۱۰ درصدی پرسپولیس را وارد چالش‌های زیادی خواهد کرد.

در این باره شنیده شد که شب گذشته رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به صورت تلفنی با چند عضو هیأت مدیره گفت‌ وگوهایی انجام داد تا نظر موافق آنها را برای این جریمه جلب کند که به نظر می‌رسد فقط ۲ الی ۳ نفر از اعضای هیأت مدیره با این موضوع به صورت ضمنی و تلفنی موافقت کردند. جالب‌تر اینجا است که جلسه هیأت مدیره در این باره برگزار نشده و به نظر می‌رسد بدون مصوبه هیأت مدیره و تنها با چند تماس تلفنی این جریمه برای سرخ‌پوشان لحاظ شده است.

این جریمه در حالی رقم خورده که با وجود جذب ستاره‌های مختلف، یحیی گل‌محمدی نتوانسته با پرسپولیس در این فصل و تا اینجا عملکرد خوبی داشته باشد. احتمال حذف از لیگ قهرمانان آسیا و فاصله پرسپولیس با صدر جدول از جمله مواردی است که نارضایتی هواداران پرسپولیس را در پی داشته و از طرف دیگر رفتارهای اخیر سرمربی پرسپولیس همانند قهر، عدم حضور در تمرینات در چند جلسه، سفر بدون اطلاع باشگاه به دبی و ... از جمله مواردی است که نارضایتی هواداران پرسپولیس را در پی داشته است.

در شرایط فعلی احتمالاً حواشی جدید پرسپولیس، قربانی خواهد گرفت و در حالیکه برخی‌ها بحث تغییرات در کادر فنی را مطرح کرده‌اند اما شاید باید منتظر اتفاقات دیگری نیز باشیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس