شاه‌محمدی: بهانه نیاورید من با خوردن آبدوغ‌خیار سه گل برای پرسپولیس زدم!

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: بازیکنان الان میلیاردی پول می‌گیرند اما من با سه بچه مستأجر بودم و رویم نمی‌شد به علی پروین بگویم پول بدهد.

به گزارش مشرق، جمشید شاه‌محمدی در خصوص دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس که با باخت سرخ‌پوشان همراه بود، اظهار داشت: از نظر فنی به نظرم بازی جذاب و جان‌دار بود، اما چیزی که مشخص است این است که پرسپولیس در جلوی زمین مشکل دارد و مهره خوبی برای گلزنی در اختیار ندارد. در نیمه دوم، این تیم سپاهان بود که بهتر بازی کرد و موفق شد در خانه خودش گلزنی کند که انصافا گل فوق‌العاده‌ای هم بود. شاید اگر آن توپ گل نمی‌شد گلی هم در بازی به ثمر نمی‌رسید. به نظر من کسانی که این بازی را دیدند از نظر فنی از آن راضی هستند هر چند که پرسپولیسی‌ها قطعا از نتیجه به دست آمده رضایت ندارند.

وی در پاسخ به این سؤال که پرسپولیس در ۴ بازی اخیر خود فقط سه امتیاز کسب کرده و این موضوع نگران‌کننده است یا نه، ادامه داد: پرسپولیس را فقط پرسپولیس می‌تواند از بین ببرد. یعنی چه؟ فقط مشکلات داخلی باعث می‌شود که پرسپولیس به مشکل بخورد. مشکلات داخلی، حاشیه‌های اطراف تیم و اینکه برخی از بازیکنان در سطح پرسپولیس نیستند باعث شده تا چنین مشکلاتی به وجود بیاید. شما همین فوتبال عربستان را ببینید که بهترین بازیکنان دنیا را به کشورش آورده اما ما با این همه ثروت که در این کشور وجود دارد، به دنبال بازیکنان درجه پنج و بی‌کیفیت می‌رویم. چرا؟ چون که اینجا دلالان در رأس کار هستند. من حرفم را راحت می‌زنم و برای من سؤال است که چرا با این همه پول، اجازه نمی‌دهند بازیکن خوب خارجی به ایران بیاید؟

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص اینکه شانس صعود این تیم در آسیا با وضعیت فعلی چقدر است، گفت:‌ تعارف که نداریم؛ پرسپولیس در آسیا هیچ شانسی ندارد. همانطور که سپاهان و نساجی در آسیا حرفی برای گفتن نخواهند داشت. من از بچگی با حسین عبدی بزرگ شدم و اگر تیم ملی نوجوانان موفق شده برزیل را ببرد به خاطر شعور حسین عبدی و بازیکنانش است وگرنه در فوتبال از آدم‌های سالم حمایت نمی‌کنند. مطمئن باشید تیم ملی نوجوانان که به تهران برگردد حسین عبدی را از سمتش برمی‌دارند! شما همین تیم نوجوانان را ۵ سال دیگر ببینید تا متوجه شوید که چند نفر از آنها همچنان فوتبالیست مانده‌اند! خیلی از آنها یا قهوه‌خانه می‌زنند یا کلاً قید فوتبال را خواهند زد چون در فوتبال حمایتی از بازیکنان و باشگاه‌ها نمی‌شود. پرسپولیس هم از همین مسأله ضربه خورده است.

شاه‌محمدی در پاسخ به این سؤال که نقش یحیی گل‌محمدی در نتایج به دست آمده چیست؟، ادامه داد: ۱۰۰درصد گل‌محمدی هم مقصر است. من نمی‌دانم که او با پرسپولیس قرارداد چند میلیاردی دارد اما یحیی وظیفه دارد که خویشتن‌داری کند. وقتی او به خاطر پول آن بحث‌ها را وسط کشید مشخص است که بازیکنانش هم همان کارها را تکرار می‌کنند. به خدا قسم من سه تا بچه داشتم اما با اینکه مستأجر بودم جرأت نمی‌کردم به علی‌آقای پروین بگویم پول بده، اما حالا بازیکنان ۳۰ میلیارد قرارداد می‌بندند و می‌گویند تخم‌مرغ پخته و سیب‌زمینی خوردیم! به خدا من یک روز آبدوغ‌خیار خوردم و سه گل برای پرسپولیس زدم! باید فکر و ذهن بازیکنان در حد قهرمانی باشد نه اینکه با این صحبت‌ها و بهانه‌ها دنبال توجیه باشیم. اول صحبت‌هایم گفتم که پرسپولیس را فقط خودش می‌تواند زمین بزند و هیچ تیم دیگری قادر به این کار نیست. برخی از ما پیشکسوتان هم فقط بیخود و بی‌جهت حرف می‌زنیم، اما وظیفه ما این است که از پرسپولیس حمایت کرده و واقعیت‌ها را بگوییم.

وی در مورد وضعیت فنی پرسپولیس و اینکه مشابه دهه ۷۰ یک بازیکن قدبلند را از خط دفاع به خط حمله می‌آورند تا بلکه با ضربه سر گلزنی کند، تصریح کرد: ۳۰، ۴۰ سال پیش هم ما همینگونه بازی می‌کردیم و آن زمان اسم این تاکتیک را علی‌اصغری گذاشته بودند. همین حالا هم پرسپولیس به شیوه دیگری علی‌اصغری بازی می‌کند و تا گیر می‌افتند با این روش به دنبال گلزنی هستند. همان زمان هر وقت در گلزنی به مشکل می‌خوردیم، من، صمد مرفاوی و کریم باوی که سرزن بودیم را در آن جلو هدف می‌کردند و هر توپی گیر می‌آوردند روی سر ما می‌ریختند تا سر بزنیم! به خدا آنقدری که ما سر زدیم الان همه کچل شدیم! شک نکنید گولسیانی هم آنقدر در خط حمله سر زده که به زودی کچل می‌شود! دل من می‌سوزد که این حرف‌ها را می‌زنم چرا که پرسپولیس میلیون‌ها هوادار دارد که نتایج این تیم در روحیه مردم تأثیر می‌گذارد و حالا که پرسپولیس باخته همه ناراحت هستند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ارتش س ر خ ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    2 6
    درست میگن،،یحی خوبه کمی هم حیا کنه،،،
  • ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    5 2
    - اصلاح قرارداد بازیکن های استقلال به صورت هفتگی داره انجام میشه ، کل قوانین لیگ رو به سخره گرفتن بعد از بی عدالتی هم ناله میکنن ، یه هفته قراداد بازیکناتون رو دست نزنید ببینیم چی به چیه !
  • ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    2 3
    خجالت نمیکشن نقل و انتقالات رو درو کردند و تا تونستند هم از بیت المال پول گرفتند.
  • نادر ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    3 3
    گل محمدی فرهنگ پول پرستی را در پرسپولیس رسمی کرد.بجای اینکه روی نقاط برجسته تیم کار کند بخاطر ضعف فردی با فضای مسموم مافیای فوتبال ایران هم نوا شده .بحث نازل غدا و گیر دادن به چمن و داور و فدراسیون و زمین و زمان یعنی انتهای کار یک مربی که مستاصل است
  • ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    2 3
    بازیکن ۳۰ میلیارد از باشگاه پول میگیره انتظار داره باشگاه ناهار هم بده با این پول شیشلیک بخور بازی کن نه سیب زمینی تخم مرغ
  • ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    2 0
    جمشید جان شما همون نبودی که دومین قهرمانی آسیا رو با هدردادن فرصت ها جلو نیسان ژاپن از پرسپولیس گرفتی؟ پس همون آب دوغ تو بنوش! این حرفها رو هم برای کسایی بزن که فوتبال دهه 60 و 70 و ندیدن!
  • ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 1
    غیرت گمشده دنیای امروزه نمایش ساده زیستی هم برای سلبریتی جماعت لازمه اما این نافی وظایف مدیریت نیست
  • وحید ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 0
    درویش و گل محمدی و بازیکنان بی غیرت باید از پرسپولیس بروند. داورها دشمن پرسپولیس هستند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس