گزارشی از اتفاقات پشت پرده رختکن پرسپولیس/ نتیجه جلسه خطرناک شد!

پس از آنکه بازیکنان پرسپولیس تصمیم گرفتند با وجود حضور در ورزشگاه تمرین روز چهارشنبه را به نشانه اعتراض به تصمیم هیات مدیره برگزار نکنند، رختکن این تیم محل رد و بدل شدن نظرات کلی تیم شد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس امروز چهارشنبه در حالی قرار بود تمرینات خود را پس از دو روز تعطیلی آغاز کند که جریمه ۱۰ درصدی از سوی باشگاه باعث اعتصاب آنها شد تا یحیی گل محمدی هم با بازیکنانش در رختکن ورزشگاه شهید کاظمی بماند و تیم را تمرین ندهد.

سرمربی پرسپولیس قرار بود در مصاحبه‌ای با خبرنگاران مواضع تند خود علیه رضا درویش مدیرعامل باشگاه را تکرار کند اما جلسه بیش از دو ساعته با بازیکنان باعث شد تا صحبت با رسانه‌ها لغو شود.

در جلسه‌ای که بین بازیکنان تیم برگزار شد سرمربی پرسپولیس روی مواضع قبلی خود نسبت به رفتارهای غیرحرفه‌ای مدیرعامل باشگاه تاکید کرد. همچنین تعدادی از بازیکنان باتجربه این تیم همچون امید عالیشاه، علیرضا بیرانوند و سروش رفیعی درباره شرایط به وجود آمده صحبت کردند و تصمیم تیم را قابل احترام دانستند.

در این جلسه چند بازیکن قدیمی عنوان کردند دو تن از اعضای هیأت مدیره مخالفت خود را صراحتا با جریمه اعلام کرده اند اما رأی اکثریت باعث تصویب این موضوع شد.

موضوعی که باعث تشدید مخالفت با ادامه حضور درویش در قامت مدیرعامل پرسپولیس شد اما از آنجایی که بازیکنان و مربیان نمی‌توانند چنین تصمیمی برای برکناری مدیرعامل بگیرند باید منتظر تصمیم هیأت مدیره درباره ادامه فعالیت مدیرعامل باشگاه بمانند.

روندی که نشان می‌دهد بازیکنان پرسپولیس خواسته‌هایی فراتر از بخشش جریمه ۱۰ درصدی است و می‌خواهند درویش از مدیرعاملی باشگاه برود تا جایگاه او را فردی تصاحب کند که حمایت بیشتری از مجموعه تیم دارد.

بازیکنان پرسپولیس به احتمال فراوان از فردا پنجشنبه تمرینات خود را از سر خواهند گرفت اما پیشنهاد گفت و گو با مدیرعامل را رد کرده اند و تنها در صورت بخشش این جریمه حاضر خواهند شد با درویش دور یک میز بنشینند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    0 0
    واقعا این یحیی هم در تهدید به استعفا در ایران، آسیا و جهان رکورد کل‌ ورزشکاران مستعفی را شکست.‌!!!!/ بابا یکبار برای همیشه بفرستینش بره، دنبال کارش. حتما اگه وی از پرسپولیس بره. هیچی نمیشه. نه به پرسپولیس چیزی میشه.‌و نه یحیی در جایی دیگه چیزی میشه. به امتحانش می ارزد....
  • علی ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    1 2
    من هم بودم جریمه می کردم
    • ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
      0 0
      هر مدیرعاملی که جلوی دلالی یحیی رو توپرسپولیس بگیره
  • امیر طاها ۰۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    0 0
    وای بروزی که بازیکن واسه مدیریت تصمیم بگیره ،گندش در آوردید بیاندازید بیرون هر کسی شاخ شده،شما که نه بازی بلد هستید نه حرفه ای هستید، همش تو زمین لاس میزنند بخصوص میلاد سرلک
  • نیما ۰۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    0 0
    مربی وبازیکنان حق ندارن درباری مدیرعامل حتی حرف بزنن.سرمربی که دیگه برنامه وتاکتیکی نداره وهرچه بازیکن بی کیفیت وپابه سن گذاشته گرفته وتادوسال دیگه پرسپولیس نمی تونه قادراست کنه وبازیکنان ازبازیکنان تیم‌های دیگه یادبگیرند که چندبرابربیشترباغیرت وتعصب ودوندگی بازی‌های زیباانجام میدن یادبگیرند.شماکه دائمامیگیدچندگانه آوردیددربرابرسپاهان حتی یک شوت نکردیداگربیرانوندنبودبیشترازچهارگل میخوردید.بخداماهوادارازناراحتی داریم دیوانه میشیم.
  • ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    0 0
    اینا مگه ادعاشون نمیشه ما به عشق هوادارا و به عشق پرسپولیس قید پیشنهادای دیگه مونو زدیم و اومدیم پرسپولیس؟ 10درصد از قراردادشون کم شده دارن خودشونو میکشن چرا پس؟
  • ناشناس ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    0 0
    بخاطر هوادارا بازی میکنیم شعار تو خالیه،اینا همشون گشنه پول هستن هر چقدر بگیرن باز چشمشون دنبال پوله
  • ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    0 0
    آنارشیست های کوچولو ادبیات احمقانه اپوزیسیونی فرصت نمایش پیدا کرده این مسخره بازی را باید با اخراج شورشی ها درست کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس