کد خبر 1545914
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴
آقای گل‌محمدی، خود کرده را تدبیر نیست؛ قوی‌تر از بهانه‌هایت باش!

تیم پرسپولیس درحالی در بازی سرنوشت ساز خود برابر سپاهان اصفهان شکست خورد که گل‌محمدی سرمربی این تیم این شکست را به عملکرد ضعیف سرخ‌پوشان در نقل و انتقالات ربط داد.

به گزارش مشرق، سپاهان اصفهان در چارچوب هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران موفق شد در ورزشگاه نقش جهان تیم پرسپولیس را با تک گل رضا اسدی شکست دهد تا نخستین شکست فصل سرخ‌پوشان را رقم بزند.

یحیی‌گل‌محمدی در نشست خبری بعد از بازی سخنان جالبی را مطرح کرد، سرمربی پرسپولیس عنوان داشت:‌ «نتایجی که در بازی‌های اخیر رقم خورده به خاطر عملکرد ضعیف در نقل و انتقالات است و اینطور نیست که مربوط به الان باشد. به هر حال یک پروسه و روند طی شده است و ما از شروع نقل‌وانتقالات ضعیف ظاهر شدیم و حتی نتوانستیم تیم خودمان را حفظ کنیم و کار به اینجا رسید.»

موضوع مورد توجه در خصوص صحبت‌های گل‌محمدی در مورد نداشتن بازیکن و عملکرد تیم در فصل نقل و انتقالات، انتقادی‌ است که پیش از همه به خود او وارد است و نخستین کسی که در این خصوص باید ملامت‌ شود، سرمربی سرخ‌پوشان است.

در فصل نقل و انتقالات تابستانی ۸ بازیکن از پرسپولیس جدا شدند که فقط در یک مورد از آنها سرمربی سرخ‌پوشان مخالف جدایی بازیکن خود بود و آن بازیکن کسی نیست جز عیسی آل‌کثیر که به دلیل اختلافات مالی حاضر به تمدید قرارداد خود با پرسپولیس نشد و به سپاهان اصفهان پیوست.

ابوالفضل سلیمانی، احمد گوهری، سیامک نعمتی، شیخ دیاباته،کمال کامیابی‌نیا، لئاندرو پریرا و مهدی عبدی ۷ بازیکن پرسپولیس بودند که گل‌محمدی باشگاه اعلام کرد نیازی به آنها ندارد. در این لیست هفت نقره ابوالفضل سلیمانی، احمد گورهی و مهدی عبدی سه بازیکن سرخ‌پوشان بودند که به صورت قرضی از این تیم جدا شدند و در پایان فصل به این تیم باز خواهند گشت.

در روزهای که پرسپولیس مشکل گلزنی و مهاجم را دارد، مهدی عبدی علی‌رغم روند سینوسی تراکتور با ۳ گل زده بهترین گلزن پرشورهاست و ستاره تیم خمز محسوب می‌شود و سوالی که ایجاد می‌شود این است سرمربی که معتقد است باشگاه بازیکنان مورد نظر او را جذب نکرده و عملکرد ضعیف در نقل و انتقالات باعث رقم خوردن نتایج ضعیف این تیم است چرا باید وقتی با بحران گلزنی مواجه است عبدی را به تیم رقیب بدهد و آن را تقویت کند و دست خودش در پوست گردو بماند؟

شیخ دیاباته اگرچه در بیشتر بازی‌های لیگ بیست و دوم مصدوم بود اما در دو بازی یک تنه کار را برای سرخ‌پوشان در آورد و با گلزنی مقابل صنعت‌نفت آبادان و مس کرمان ۶ امتیاز مهم و حیاتی را برای این تیم به ارمغان آورد. دیاباته با وجود مصدومیت‌های متمادی عملکرد و تاثیرگذاری به مراتب بالاتری از بازیکنان کنونی پرسپولیس داشت و حتی از پریرا که با نظر گل‌محمدی در نیم فصل دوم به پرسپولیس پیوست اثر گذارتر بود. هر چند مصدومیت‌های این مهاجم آفریقایی پاشنه آشیل وی شد و باعث شد گل‌محمدی این مهاجم را برای لیگ بیست و سوم در لیست خروجی خود قرار دهد.

سیامک نعمتی نیز یکی از چهره‌های محبوبی بود که گل‌محمدی از مدت‌ها قبل با وی دچار مشکل شده بود و حتی در نیم فصل دوم لیگ بیست و دوم در آستانه جدایی قرار داشت اما در این تیم ماندگار شد و در نهایت در پایان فصل بعد از شش سال از جمع سرخ‌پوشان جدا شد و به تراکتور پیوست. نعمتی در کنار محبوبیتی که بین هواداران پرسپولیس داشت در مقاطعی سرنوشت‌ساز به کار پرسپولیس آمد و تفاوت‌ها را رقم زد که یکی از مهم‌ترین آنها گلزنی مقابل سپاهان در ورزشگاه نقش جهان در رقابت‌های جام‌حذفی در فصل گذشته بود که موجب شد سرخ‌پوشان با حذف این تیم راهی دور بعدی این رقابت‌ها شوند و در پایان سرخ‌پوشان قهرمان جام حذفی شود.

گفتنی است دیروز سپاهان با درخشش بازیکنانی همچون، رضا اسدی، رامین رضاییان و فرشاد احمدزاده در حالی موفق شد پرسپولیس را در دیداری ۶ امتیازی شکست دهد که این بازیکنان در زمان حضور در پرسپولیس مورد غضب گل‌محمدی قرار گرفتند تا در مسیر جدایی از تیم محبوب خود قرار بگیرند و حالا در بهترین زمان ممکن موفق شدند از سرمربی سابق خود انتقام بگیرند.

گل‌محمدی بهتر است جای فرافکنی روی رفتارهای خود تجدید نظر کند و به جایی بهانه‌جویی، بابت عدم نتیجه‌گیری پرسپولیس در هفته‌های اخیر از هواداران این تیم عذرخواهی کند و با پذیرش اشتباهات خود تمرکز را بر روی نقاط ضعف پرسپولیس قرار دهد تا این تیم از بحران خارج شود و قوی‌تر از بهانه‌هایش باشد!

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • لنگ حقیر ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    7 2
    یایا اغتشاشگر بازم فرافکنی کرد خخخخ
  • ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    0 0
    گل محمدی میتونه خودش رو نخود هر اشی کنه اا نمیتونه تیمش رو درست مربیگری کنه یادش رفته حمایتش از جنبش ززا
  • ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    0 0
    گل محمدی میتونه خودش رو نخود هر اشی کنه اا نمیتونه تیمش رو درست مربیگری کنه یادش رفته حمایتش از جنبش ززا
  • ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    0 0
    - اصلاح قرارداد بازیکن های استقلال به صورت هفتگی داره انجام میشه ، کل قوانین لیگ رو به سخره گرفتن بعد از بی عدالتی هم ناله میکنن ، یه هفته قراداد بازیکناتون رو دست نزنید ببینیم چی به چیه !
  • رضا ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    2 0
    بابا این بنده خدا باباحمیدشو از دست داده و به اندازه کافی ناراحته!! شما دیگه نمک به زخمش نپاشید...
  • ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 0
    - اگه نقدخبرگزاری فارس رابخونید خواهید دید که این خبرگزاری که وابسته به لابی‌های دارای نفوذهست تمام موارد تخلف تیم محبوبشون رابافراربجلو وفرمالیته کردن توجیه کرده ومطمئن باشید.این باندسیاسی اجازه ی کسرامتیاز ازتیم محبوبشون رانمیدند حتی اگه ۵تاتخلف که هیچ۱۰تاتخلف داشته باشه،همانطوریکه بازدوبند درزمان آجورلو حق گلگهرراضایع کردندوباپنالتیهای جیره بندی هفتگی و سنگ اندازی درمسیرمدعیان قهرمانی یک قهرمانی کادوپیچ بهش دادند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس