.

وضعیت در تیم فوتبال پرسپولیس و باشگاه به حدی رسیده که بازیکنان برای رسیدن به خواسته های خود برای مدیریت تعیین تکلیف می کنند.

به گزارش مشرق، پرسپولیس در چند سال گذشته به واسطه قهرمانی ها و موفقیت هایی که داشته اگر هر مشکلی هم داشته آتش زیر خاکستر باقی مانده بود و به صورت موردی شاهد یکسری حواشی در اطراف این تیم بودیم اما در یکی دو سال اخیر شمار مشکلات این باشگاه و تیم فوتبالش رو به افزایش رفته است.

هنوز از قهر یحیی گل محمدی به دلیل شرایط مالی باشگاه و قول های عمل نشده درویش مدت زمان زیادی نگذشته اما در دو سه روز گذشته شاهد عجیب ترین حواشی در اردوگاه سرخ هستیم. باشگاه پرسپولیس در بدترین زمان ممکن تصمیم گرفت اعضای تیم را به دلیل شکست مقابل سپاهان و البته عدم نتیجه گیری مناسب در بازی های گذشته درلیگ و لیگ قهرمانان آسیا جریمه کند.

جلسه مدیران پرسپولیس در غیاب سه عضو هیئت مدیره برگزار و در نهایت مقرر شد ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان کسر شود. اتفاقی که باعث شد حسین خبیری یکی ازاعضای غایب در نشست ابتدا منکر جریمه شدن بازیکنان شود و سپس بعد از اطلاعیه رسمی باشگاه به جای اینکه از حواشی بکاهد در یک استوری شواف گونه اعلام کرد مخالف این جریمه بوده است.

بعد از این جریمه اخبار متناقضی از درون تیم پرسپولیس منتشر شد مبنی براینکه بازیکنان به شدت شاکی شده اند و نمی خواهند تمرین کنند. حتی خبری هم منتشر شد که یحیی گل محمدی مدیریت باشگاه را تهدید به استعفای دوباره کرده است که البته این موضوع صحت نداشت.

همین اتفاقات باعث شد تا برخی از پیشکسوتان این تیم علیه گل محمدی و شاگردانش موضع بگیرند و صحبت هایی علیه کادرفنی انجام دادند.این مصاحبه ها منجر به واکنش تند سروش رفیعی یکی از بازیکنان پرسپولیس علیه پیشکسوتان شد و آنها را حسود خواند.

در فاز بعدی امروز در اتفاقی عجیب به رسانه ها اعلام شد که تمرین برای ورود خبرنگاران باز است اما نمایندگان رسانه ها نزدیک به سه و ساعت و نیم در محل تمرین سرخپوشان حاضر شدند اما بازیکنان پرسپولیس حاضر به برگزاری تمرین نشدند و هیچ یک از اعضای تیم هم حاضر به گفت و گو نشدند.

اینکه چه سیاستی پشت دعوت خبرنگاران به تمرین بود و چرا نزدیک به سه ساعت و نیم کسی پاسخگوی خبرنگاران نبود از نکات منفی بود که نه باشگاه پرسپولیس به آن توضیح داد و نه بخش رسانه ای تیم.

اما ماجرا وقتی عجیب تر شد که امروز بازیکنان پرسپولیس یک نامه سرگشاده خطاب به رضا درویش مدیرعامل باشگاه داده اند که متن این نامه به شدت تند و قابل تامل است. بازیکنان این تیم که در این نامه در خصوص نتایج ضعیفی که در این چند هفته کسب کرده اند یک کلام ننوشته اند وهمه چیز را در زمین مدیریت انداخته اند کار را به جایی رسانده اند که برای مدیریت باشگاه تعیین تکلیف هم کرده اند و خطاب به درویش نوشته اند اگر نمی توانی مدیریت کنی استعفا بده تا مدیر دلسوز که بتواند درامدزایی کند بیاید.

هر چند نقدهای زیادی هم به مدیریت باشگاه پرسپولیس برای فصل جاری وارد است و نمی توان منکر اشتباهات مدیریتی درویش و هیئت مدیره سرخپوشان شد اما اینکه چطور بازیکنان یک تیم که تحت قرارداد یک باشگاه هستند به خود اجازه می دهند این چنین مدیریت باشگاه را مورد حمله قرار دهند از عجایب فوتبال ماست. آیا اگر چنین اتفاقی در فوتبال اروپا بیفتد بازیکنان مورد تشویق قرار می گیرند؟ آیا اصلا فوتبال دنیا تاب تحمل چنین رفتارهایی را دارد؟

بازیکنان پرسپولیس مدعی هستند به عشق هواداران قید پیشنهادهای برتر مالی را زده اند اما نگفتند اگر عشق به هوادار دارید چطور به خود اجازه دادید در آستانه بازی با النصر یک جلسه تمرینی خود را لغو کنید و چطور توانستید به خاطر جریمه ای که مشخص نیست اجرایی شود یا خیر این چنین پرسپولیس را وارد بحران کنید؟

آیا یحیی گل محمدی که نقش مهمی در هدایت بازیکنانش دارد از محتوای این نامه باخبر بوده است؟ این روشی که مدیریت باشگاه و اعضای تیم در پیش گرفته اند سقوط به سمت چاه است و مسلما دود این لجبازی ها و این رفتارهای غیر حرفه ای فقط به چشم هواداران می رود.

منبع: خبرگزاری آنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • خلیلی ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    0 0
    مشکل پرسپولیس نبود کاپیتان بزرگ مثل سیدجلال درتیمدرتیم بازی کنان حرف هیچ کس را گوش نمی کنند چرا سروش به همه دستور می دهد
  • نواب ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    0 0
    جناب درویش ما هوادرها موافق جریمه هستیم از شمات و هیات مدیره در این باره به شدت حمایت می کنیم اگر تیم به دست دو هم برود اصل انظباطی را زیر پا نگذارید بازیکن پول گرفته و اسم و رسم پیدا کرده که تمرین کند و بازی و نتیجه بگیرد نه برای مافوق تعیین تکلیف کند و یحیی عمدا تیم را به حاشیه برد و تمرینات را نیمه کاره و ضعیف اجرا کرد که تیم نتیجه نگیرد و دلیل هم مصدومیت بی دلیل بازیکنا و نتیجه های ضعیف می باشد اپشن میخوان اما در نتیجه ضغیف جوابگو نیستند
  • لنگ حقیر ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    0 0
    باشگاه که باشگاه نیست رسماّ دیوونه خونه ست خخخخ
  • عدالت ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    0 0
    من به عنوان هوادار از بازیکنان و کادر فنی میخوام همشون برن در تیمهای دیگر تا پول بیشتری بگیرن، اصلا اینها اگه در پرسپولیس نباشند در تیمهای دیگه ذخیره هم ازشون استفاده نمیشه
  • نارنجی پوش ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    0 0
    مسی هم میاد از اونور زمین‌خاکی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس