کد خبر 1544261
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵
شناسایی و انسداد ۴۰ تار نمای توزیع کالای قاچاق

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از شناسایی و انسداد ۴۰ تار نمای توزیع کالای قاچاق خبر داد و گفت: این تارنماها دارای چند ۱۰هزار نفر دنبال‌کننده بودند.

به گزارش مشرق، سردار حسین رحیمی روز چهارشنبه با تاکید بر اینکه پلیس امنیت اقتصادی در فضای سایبری هم با قاطعیت با مجرمان و مفسدان اقتصادی برخورد خواهد کرد و این فضا برای مجرمان و مفسدان اقتصادی امان نخواهد بود، افزود: مطابق بررسی‌های مرکز رصد پایش پلیس امنیت اقتصادی، ۴۰ تارنما با چند ۱۰هزار نفر دنبال‌کننده، شناسایی و مسدود شدند.

وی با اشاره به اینکه خرید کالای قاچاق و عرضه کالای قاچاق ضربه زدن به اقتصاد و معیشت مردم است، گفت: این صفحه‌ها به فروش کالای قاچاق ممنوع از جمله فروش سلاح، داروی سقط جنین، مشروبات و جعل اسناد و مدارک شناسایی اقدام می‌کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اینکه در میان این تارنماهای مسدود شده در حوزه قمار و پولشویی یک مورد شناسایی و مسدود شد، افزود: پلیس امنیت اقتصادی در حوزه سایبری با تاسیس و راه اندازی مرکز سایبری و با بکارگیری کارآگاهان زبده اجازه نخواهد داد برخی سود جویان با اعمال مجرمانه و مفسدانه خود سوء استفاده کنند.

رحیمی با اشاره به راه‌اندازی سامانه دریافت خبری پلیس امنیت اقتصادی تصریح کرد: پلیس امنیت اقتصادی در راستای دفاع از امنیت اقتصادی هموطنان با همه توان و اعتقاد به میدان آمده است و نیازمند همراهی مردم شریف است؛ از اینرو هموطنان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود در زمینه جرایم و مفاسد اقتصادی را با سامانه ۰۹۶۳۰۰ در میان بگذارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس