کد خبر 1544561
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰
کشف ۳۰ قبضه کلت کمری در شهرستان دهلران

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از انهدام یک باند قاچاق سلاح به همراه کشف و ضبط ۴۰ قبضه کلت کمری و یک هزار فشنگ جنگی از این باند خبر داد.

به گزارش مشرق، حمیدرضا کریمی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با رصد دقیق و هشیارانه پلیس اطلاعات و امنیت نیروی انتظامی استان یک باند قاچاق سلاح در کرمانشاه شناسایی و متلاشی شد.

وی افزود: از این باند ۴۰ قبضه سلاح کلت کمری به همراه هزار فشنگ جنگی کشف و ضبط شده است.

دادستان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این محموله سلاح قاچاق قرار بود که به ۲ استان در مرکز کشور منتقل و در آنجا توزیع شود.

کریمی بیان کرد: این باند پنج نفر بودند که همگی آنها دستگیر و با صدور قرار بازداشت راهی زندان شدند و ۲ دستگاه خودرو متهمان نیز توقیف شده است.

وی در پایان با تاکید بر اینکه امنیت و آسایش مردم خط قرمز دستگاه قضائی است، اعلام کرد: با کسانی که بخواهند امنیت مردم را خدشه دار کنند و ترس و وحشت را در جامعه به وجود آورند، بشدت برخورد خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
    1 0
    خواهشا فروشنده و خریدار رو اعدام کنید تا مارو عزا دار نکردن .
  • حقگو ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
    0 0
    وارد کننده سلاح غیر مجاز ،به امنیت ملی کشور اسیب میزند و با این قوانین هیچ بازدارندگی بوجود نخواهد امد . اگر به کشورهای اروپایی توجه کنید به محض انکه مردم کشورشان از غزه حمایت کردند قوانین و جریمه هایی را بعنوان قانون اعمال کردند ولی در ایران تا خسارت سنگینی به کشور نخورد قوانین اصلاح نمیشوند . باید شورای امنیت ملی بعنوان بالا ترین مرجع امنیت کشور قدرت قانون گذاری در حوزه موارد امنیتی داشته باشد تا به سرعت قوانین مورد نیاز را برای زمان محدود ابلاغ کند تا مشکلات امنیتی مرتفع شود و یا مجلس قانون دائمی را تصویب کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس