کد خبر 1542397
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۸

به گزارش مشرق، علیرضا کمیلی، فعال رسانه در کانال تلگرامی خود نوشت:

در این مدت خیلی از ما با دیدن تصاویر دردناک غزه گریستیم و کینه قاتلان صهیونیست را در دل گرفتیم. امید داریم از این مرحله سخت یعنی ایستادن مقابل حمله زمینی هم عبور کنیم. ولی باید عبرت هایی هم در این ماجرا بگیریم:

۱. بدانیم راهی که امام در این جهان شروع کرد چون راه استقلال بود دشمنان زیادی دارد و در کنار فشارها، رویش های آن نیز مثل هفتم اکتبر هر از چند گاهی بیرون میزند و نمی شود و نباید آسوده زیست !
زندگی جهادی یعنی همراه با تلاش شبانه روزی، برای خدا و در مقابل پروژه دشمن را نباید ترک کرد و درگیر دنیازدگی با همه ظهورات آن شد والا این فرصت ها از دست می‌روند !

۲. کوتاهی های مردمی در حوزه بین الملل‌ خیلی زیاد است. نباید خانواده انقلابی در ایران باشد الا اینکه فرزندانش اقلا دو سه زبان بلد باشند. حالا که می بینیم چشم جهانی به ماست برای دفاع از مظلوم، نقش آفرینی جهانی خودمان را جدی تر بگیریم خصوصا در لایه مردمی و نخبگانی‌ که اصل کار است.

۳. بخواهیم یا نخواهیم هویت ما به بین الملل‌ پیوند خورده است. نمی شود با تقویت هویت شیعی در منطقه به محور تمدن سازی اسلامی تبدیل شویم. باید مسایل فکری خودمان با جهان اسلام را حل کنیم و با جریاناتی که ما را از «پیشتازی» به «عقب ماندگی» می کشانند بعنوان یک خطر جدی تر برخورد کنیم. وحدت جهان اسلام، اسم رمز آزادسازی قدس و آغاز برپایی تمدن اسلامی است.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس