رژیم صهیونیستی، عفو بین‌الملل را «یهود ستیز» خواند

رژیم صهیونیستی در اعتراض به مواضع سازمان عفو بین‌الملل درباره جنایات جنگی گسترده این رژیم در نوار غزه، «یهود ستیز» خواند.

به گزارش مشرق، پس از آنکه گروه حقوق بشری سازمان عفو بین‌الملل خواستار برقراری «آتش‌بس فوری» در غزه شد، رژیم صهیونیستی اظهارات این سازمان را به دلیل انتقاداتی که علیه اقدامات وحشیانه‌اش در نوار غزه مطرح شده، «مغرضانه» خواند.

به گزارش پولیتیکو، در بیانیه سازمان عفو بین‌الملل آمده است که «نقض جدی قوانین بشردوستانه بین‌المللی از جمله جنایت‌های جنگی در نوار غزه همچنان ادامه دارد».

اظهارات مطرح شده در این بیانیه مبنی بر وقوع «جنایات جنگی» در نوار غزه، واکنش شدید رژیم صهیونیستی را در پی داشته است، طوری که «لیور هیات» سخنگوی وزارت امور خارجه این رژیم در باب موضع‌گیری این چنینی عفو بین‌الملل به پولیتکو گفت: سازمان عفو بین‌الملل یک سازمان یهودی‌ستیز است که علیه اسرائیل مغرضانه رفتار می‌کند. به گفته وی این سازمان فاقد هر گونه اقتدار اخلاقی برای نشان دادن خود به عنوان یک سازمان حقوق بشری است.

«اگنس کالامارد»، دبیر کل سازمان عفو بین‌الملل در این بیانیه خواستار انجام اقدامات فوری برای محافظت از غیرنظامیان و جلوگیری از سطوح سرسام‌آور رنج‌ انسانی در نوار غزه شده است. اظهارات کالامارد واکنش تند رژیم صهیونیستی را به همراه داشته است.

با وجود آنکه آمار جان باختگان فلسطینی تحت تاثیر حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی بسیار بیشتر از کشته شدگان این رژیم بوده است، سخنگوی وزارت خارجه این رژیم مدعی شده است که نادیده گرفتن تعداد کشته‌ شدگان این رژیم از سوی عفو بین‌الملل نشان دهنده تبلیغاتی بودن این سازمان است و همچنین ادعا کرده است که این سازمان برای حماس کار می‌کند.

طبق آمار ارائه شده در بیانیه سازمان عفو بین‌الملل، تاکنون حملات هوایی رژیم صهیونیستی علیه غزه موجب شهادت بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ نفر فلسطینی از جمله ۲ هزار و ۷۰۰ کودک شده است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 0
    ..... بسم الله قاصم الجبارین .... انشاءالله همه آزادگان و مسلمانان جهان متحد میشوند و اسراییل و آمریکای قاتل و جنایتکار و سفاک و خونریز را از بین میبرند انشاءالله....
  • بختیاری IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 0
    غـــــــــــــــــــــــــــــربـــــــــــــــــــــــــــگــــــدا و گــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوســــــــــــــــــــاله گـــــــــــــــــــــــــــــــــرا دیــــــــــــــــــــــــــــگه تــــــــــــــــــمــــــــــومـــــــــــه مــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاجـــــــــــــــــــــــــــــــرا !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس