عفو بین‌الملل: مردم غزه در معرض یک خطر بی‌سابقه هستند

سازمان عفو بین الملل با انتقاد از حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه خواهان وصل فوری شبکه های ارتباطی در این منطقه شد.

به گزارش مشرق، سازمان عفو بین الملل اعلام کرد که غیرنظامیان در غزه در معرض یک خطر بی سابقه قرار گرفته اند.

این نهاد بین المللی تاکید کرد که رژیم صهیونیستی راه های ارتباطی آن ها را قطع و حملات خود را علیه این منطقه افزایش داده است.

عفو بین الملل اضافه کرد: تل آویو باید حملات کورکورانه و نامتناسب خود را که باعث کشته و زخمی شدن هزاران غیرنظامی شده است متوقف کند.

عفو بین الملل همچنین خواهان وصل مجدد شبکه های اینترنتی در نوار غزه و راه های ارتباطی در این منطقه به صورت فوری شد تا گروه های امدادرسان بتوانند به وظایف خود عمل کنند.

پیشتر سازمان دیده بان حقوق بشر اعلام کرد که تل آویو با قطع راه‌های ارتباطی و خطوط اینترنت در غزه تلاش می‌کند جنایات و فجایع دسته جمعی خود را در این منطقه پنهان کند.

دفتر اطلاع رسانی دولت حماس در غزه شامگاه جمعه از قطع کامل سرویس اینترنت در این منطقه و بمباران هوایی شدید نقاط مختلف غزه توسط رژیم صهیونیستی همزمان با آغاز عملیات شبانه تحرکات زمینی محدود برای ورود به شمال غزه خبر داده بود.

به دنبال حملات صهیونیست‌ها، شرکت مخابرات فلسطین اعلام کرد که اینترنت و تمامی خدمات ارتباطی با نوار غزه به صورت کامل قطع شده است و صهیونیست‌ها تمامی مسیرهایی را که غزه به جهان وصل می‌شد، قطع کرده‌اند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    6 0
    رژیم آپارتاید اسرائیل حرومی ،بعد یه عده نادون مثل آمریکا و انگلیس کورکورانه میان از اسرائیل حمایت میکنن و توقع دارن فلسطین با اسقاطیل صلح کنه، چطور میشه با چنین حیوانات وحشی صلح کرد ؟
  • IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    2 0
    ..... بسم الله قاصم الجبارین .... انشاءالله همه آزادگان و مسلمانان جهان متحد میشوند و اسراییل و آمریکای قاتل و جنایتکار و سفاک و خونریز را از بین میبرند انشاءالله....
  • IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    2 0
    غم انگیزتر ازاین مصیبت نمی شود که کل جهان نظاره گر قتل عام مردم و زنان و کودکان غزه هستند و فقط به چند شعار تو خالی در خیابان بسنده می کنند به گفته امام علی اگر کسی از این درد و رنج بمیرد جای ملامت نیست اخر کاسه صبر خدا هم لبریز خواهدشد و مصیبت ها وعذاب دامن همه جهان را خواهد گرفت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس