کد خبر 1540455
تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۵
رژیم صهیونیستی: امشب حملات به غزه تشدید می‌شوند

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از تشدید حملات امشب به غزه خبر داد.

به گزارش مشرق، دانیل هاگاری، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در ساعات اخیر ما حملات را در غزه افزایش داده ایم و نیروی هوایی به طور قابل توجهی به اهداف زیرزمینی حمله می‌کند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در این باره ادعا کرد: ما از هواپیماهای سوخت رسان هوایی استفاده می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که جنگنده‌ ها و بالگردهایی که امشب به غزه حمله می‌ کنند بدون نیاز به بازگشت به پایگاه، سوخت دارند.

دانیل هاگاری در ادامه افزود: نیروهای زمینی عملیات خود را امشب گسترش می‌دهند. آماده دفاع در همه عرصه‌ها، نظارت و اقدام برای حفظ منافع امنیتی (رژیم) اسرائیل هستیم.

وی افزود: (رژیم) اسرائیل با مصر و آمریکا همکاری خواهد کرد و دفاع در برابر تهدیدات در دریای سرخ را هم تشدید می‌کند.

این در حالیست که ارتش اشغالگران قدس پیشتر ادعا کرده بود که نیروی هوایی این رژیم یک حمله هوایی در منطقه دریای سرخ را خنثی کرده است.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    0 0
    بسم رب شهداء و الصدیقین ... بسم الله قاصم الجبارین ... انشاءالله همه آزادگان و مسلمانان جهان متحد میشوند و اسراییل و آمریکای قاتل و جنایتکار و سفاک و خونریز را از بین میبرند انشاءالله....
  • IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    0 0
    مررررررررررررررررررررررررررررگ براسراییل خونخوار
  • سربدار IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 1
    یادآور وعده‌های الهی و صادق امام خمینی(ره) است که فرمود:«ما این واقعیت و حقیقت را در سیاست خارجی و بین‌الملل اسلامی‌مان بارها اعلام نموده‌ایم که درصدد گسترش نفوذ اسلام در جهان و کم کردن سلطه جهانخواران بوده و هستیم...ما در صدد خشکانیدن ریشه‌های فاسد صهیونیسم، سرمایه‌داری و کمونیسم در جهان هستیم. ما تصمیم گرفته‌ایم به لطف و عنایت خداوند بزرگ، نظام‌هایی را که بر این سه پایه استوار گردیده‌اند، نابود کنیم و نظام اسلام رسول‌الله(ص) را در جهان استکبار ترویج ‌نماییم و دیر یا زود ملت‌های دربند شاهد آن خواهند بود... ما می‌گوییم تا شرک و کفر هست، مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم.» (صحیفه امام خمینی ، جلد ۲۱، صفحه ۸۱)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس