یاوه‌گویی ارتش صهیونیستی برای توجیه بمباران بیمارستان‌های غزه

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مانند سایر مسئولان این رژیم، در حال آماده کردن افکار عمومی است تا بتوانند با حمله بیمارستان «الشفاء» در غزه، جنایت دیگری مرتکب شوند.

به گزارش مشرق، در ادامه توجیهات مسئولان رژیم اشغالگر قدس برای بمباران بیمارستان‌ها در غزه، «دانیل هاگاری» سخنگوی ارتش این رژیم، امروز (جمعه)، ادعا کرد جنبش حماس زیر بیمارستان‌های غزه تونل حفر کرده است.

هاگاری با این ادعا که در بیمارستان‌های غزه سوخت موجود است، ولی حماس از آن برای زیرساخت‌های خود استفاده می‌کند، مدعی شد: «ستاد مرکزی حماس در زیر بیمارستان الشفاء در غزه قرار دارد.
پیش از این هم صهیونیست‌ها بیمارستان «المعمدانی» را بمباران کردند که در جنایتی فجیع، بالغ بر هزار غیر نظامی فلسطینی را به شهادت رساندند.

هلال احمر فلسطین اما بر خلاف ادعای هاگاری، امروز جمعه خبر داد که رژیم صهیونیستی هنوز اجازه نداده است هیچ گونه سوختی وارد غزه شود.

به این نهاد فلسطینی در عین حال گفت که تاکنون، ۸۴ کامیون حامل کمک‌های بشردوستانه از گذرگاه رفح وارد غزه شده است.

ذخایر حیاتی و سوخت مورد نیاز جهت تامین برق برای راه اندازی تجهیزات بیمارستانی به همراه آب و برق نانوایی‌ها درغزه در آستانه تمام شدن است.

پزشکان در بیمارستان‌هایی که در آستانه تعطیلی قرار دارند، بارها هشدار داده اند که تعداد زیادی از بیماران مجروح شده جدید در بمباران روزهای اخیر و همچنین نوزادان به اکسیژن نیاز دارند و اگر سوختی جهت تامین برق بیمارستان‌ها وارد غزه نشود، جان خود را از دست می‌دهند.

هاگاری در پایان با این ادعا که حماس از اونروا سوخت سرقت کرده و از سوخت موجود در بیمارستانها برای تخریب استفاده می‌کند، مدعی شد: حماس مخزنهای بزرگ سوخت دارد که از آن فقط برای نیازهای خود استفاده می‌کند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    0 1
    بسم رب شهداء و الصدیقین ... بسم الله قاصم الجبارین ... انشاءالله همه آزادگان و مسلمانان جهان متحد میشوند و اسراییل و آمریکای قاتل و جنایتکار و سفاک و خونریز را از بین میبرند انشاءالله....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس