به گزارش مشرق، محمد ایمانی در کانال تلگرامی خود نوشت:

نکبت و درماندگی اسرائیل را ببینید:

ده روز قبل، بیمارستان المعمدانی را بمباران کرد و حدود هزار نفر بیگناه را به شهادت رساند؛ اما چون انفجار نفرت جهانی را دید، انکار کرد و مدعی شد موشک حماس بوده که کمانه کرده و به بیمارستان خورده است!

همین رژیم، حالا ادعا می کند "بیمارستان شفا"، مقر فرماندهی حماس در غزه است و بنابراین، آنجا را بمباران خواهد کرد!

صهیونیست ها بعد از ثبت جنایت تازه، این بار چگونه می خواهند کتمان و انکار کنند؟ اگر قرار بود با بمباران بیمارستان ها -که جزو مناطق امن در جنگ است- مقاومت فلسطین را از پا در آورند، حتما باید در این سه هفته، کاری از پیش می برند و نتوانستند. این اعتراف به دومین شکست اطلاعاتی است.

وضعیت بحران زده اسرائیل را لا به لای گزارش های عبری و غربی به خوبی می توان دید و فهمید که چرا رژیم جنایتکار، به جنون انهدام بیمارستان ها و به جان خریدن ننگ و عار بیشتر گرفتار شده است:

روزنامه هاآرتص: کابینه نتانیاهو را باید همین الان ساقط کنیم و نه بعد از جنگ. کابینه و فرماندهان ارتش که این فاجعه را به بار آوردند، فورا باید سرنگون شوند.

ایهود باراک نخست وزیر اسبق: اسرائیلی‌ها اعتماد خود را به نتانیاهو از دست داده اند. ۷۵ درصد اسرائیلی‌ها نتانیاهو را مقصر اصلی شکست هفتم اکتبر می‌دانند.

نظرسنجی روزنامه معاریو: حمایت عمومی از عملیات زمینی ارتش در نوار غزه، از ۶۵ درصد در ۸ روز قبل، به ۲۹ درصد کاهش یافته است.

روزنامه گاردین: ارتش اسرائیل در صدد انجام عملیات‌ زمینی در شمال غزه است، اما تجربیات قبلی نشان داده که شکست خواهد خورد.

روزنامه نیویورک‌تایمز: نتانیاهو از تایید طرح ارتش برای حمله زمینی به غزه خودداری کرده است.

جان ساورز رئیس سابق سرویس اطلاعات خارجی انگلیس: سران اسرائیل متوجه شده‌اند که ایده حمله به غزه و نابودی حماس، احتمالاً آرزویی دور از دسترس است.

رونن برگمن، تحلیلگر نظامی امنیتی یدیعوت آحارانوت: تحولات میدانی نشان می‌دهد اسرائیل با دو گزینه مواجه است که بهترین آنها، گزینه‌ای تلخ است؛ یا توافق تبادل اسرا و پرداخت بهای هنگفت، یا عملیات زمینی و تحمل پیامدهای خطرناک آن. اسرائیل در وضعیت فلج کامل به سر می‌برد.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    0 1
    بسم رب شهداء و الصدیقین ... بسم الله قاصم الجبارین ... انشاءالله همه آزادگان و مسلمانان جهان متحد میشوند و اسراییل و آمریکای قاتل و جنایتکار و سفاک و خونریز را از بین میبرند انشاءالله....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس