کد خبر 1540331
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۴:۳۲

به گزارش مشرق، علی مهدیان در یادداشتی با عنوان دنیای بی اسراییل در کانال تلگرامی خود نوشت:

حذف اسراییل، حذف مهمترین بازوی استکبار در مبارزه با اسلام است. اسلام همان مساعدترین محیط برای ایجاد خیزش و قیام از یک سوی و ارائه نرم افزار اداره عالم از سوی دیگر است. نرم افزاری که حقیقتا آزادی و حاکمیت انسانها را تامین کند و نه بر پایه فریب و نفاق بلکه بر بستر جوشش انسانها به سوی سعادت حقیقی سامان میگیرد.

اسراییل آن بازویی بود که محیط حاصلخیز را دچار آفت میکرد و برای از هم پاشیدگی و خمودگی مسلمین ایجاد شده بود. حالا وقتی نباشد، منتظر ایجاد خیزش ها و جوشش های کلان مردمی بر علیه نظام استکبار جهانی باید باشیم. یک انسجام جدی به گونه ای که مسلمین نه به سوی عثمانی لمس مرگ گرفته بلکه به سوی یک جبهه متحد زنده و قدرتمند حرکت کنند.

حذف اسراییل حذف آن قدرتی است که وجودش باعث میشد بسیاری از مسلمین نتوانند برای اندیشه احیای اسلام حقیقی طرحی داشته باشند. اندیشه های خاضع و تسلیم نسبت به دنیاگرایی مدرن منفعل میشود و طرح اندیشه های جهانی مستقل و نشات گرفته از وحی شکل خواهد گرفت. این یعنی یک مانع اندیشه از مقابل نهادهای فکر و اندیشه دینی برداشته میشود. آنچه ایران با نابود کردن پهلوی ها و تثبیت انقلاب و نظام ولایی ایجاد کرده بود حالا با نابودی اسراییل در یک هویت کلان و منطقه ای و بین المللی به چشم خواهد آمد.

حذف اسراییل زمینه ساز شکل گیری قدرت مسلمین خواهد شد. فهم عمیق تری از بطلان و فساد تمدن غرب را شکل میدهد. جهان به سمت مناسبات قدرتی پیش میرود که البته باید توجه داشت تا تثبیت این قدرت، درگیری با جریانهای صهیونیستی تروریستی که آن روز نه در قواره کشوری غاصب بلکه جریانهای خبیث پنهانی اقدام میکنند، وجود خواهد داشت. جریانهای تروریستی که شاید حتی تا دوره ظهور هم کم و بیش از بین نروند. هر چند به مرور عالم برای زیست آنها محیط دشوارتری خواهد بود.

حذف اسراییل باعث پیشرفت ایران و همه کشورهای منطقه خواهد شد. چرا که فناپذیری غرب و خباثت آن در مقابل قدرت و مظلومیت حق بیشتر به چشم میاید. این رشد در مردم بن مایه پیشرفت کشور است. ایران بیشتر توان جامعه سازی و سپس ایجاد یک بین الملل اسلامی آنهم به تقریر ناب و انقلابی پیدا خواهد کرد. چرا که نظام محاسبات حاکمان و امتها به شدت تغییر خواهد کرد.

حذف اسراییل یک گام بلند برای ظهور است. ظهور نتیجه بیداری است. بیداری مردم. شکست طاغوت رفع کننده بیداری است. خارج کننده از ظلمت به نور و از خفتگی به بیداری است. بیداری مسلمین زمینه ساز بیداری همه مستضعفین عالم خواهد شد. و این چنین کل ساختار صهیونیستی مستکبر در عالم که راس آن آمریکا است محو میشود. این محو شدن نتیجه بیداری مردم است. آنچه این روزها در حال وقوع است دست کم نگیریم. اتفاقی مهم در عالم در حال رخ دادن است.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 2
  • عباس محمدی IR ۰۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 0
    سلام نابودی اسرائیل تجاوز؛قتل ؛خونریزی؛ جنگ را پایان خواهد دادو ارامش و اسایش برای ساکنین زمین خواهد بود ان شاالله
  • IR ۰۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 0
    می تونید اسرائیل را حذف کنید ؟؟؟؟
  • IR ۰۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 0
    (( اللهم صلی علی محمدوال محمدوعجل فرجهم))
  • IR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 0
    اگر قرار باشد دنیا بدون جنگ و مصیبت باشد باید نه اسرائیل نه امریکا نه انگلیس نه حکومت شما روی زمین باشد
  • IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    4 3
    لعنت ابدی بر رژیم آپارتاید کودکش اسرائیل
  • IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    4 3
    مرگ بر اسرائیل کودک کش
  • IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 0
    و محو غده سرطانی اسرائیل نزدیک است
  • عمو IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 0
    + روزانه ۴ تریلیون دلار از جیبهایی برای مواد و فساد وارد حسابهای صهیونیستهای کثیف نمیشه .
  • سربدار IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    1 1
    یادآور وعده‌های الهی و صادق امام خمینی(ره) است که فرمود:«ما این واقعیت و حقیقت را در سیاست خارجی و بین‌الملل اسلامی‌مان بارها اعلام نموده‌ایم که درصدد گسترش نفوذ اسلام در جهان و کم کردن سلطه جهانخواران بوده و هستیم...ما در صدد خشکانیدن ریشه‌های فاسد صهیونیسم، سرمایه‌داری و کمونیسم در جهان هستیم. ما تصمیم گرفته‌ایم به لطف و عنایت خداوند بزرگ، نظام‌هایی را که بر این سه پایه استوار گردیده‌اند، نابود کنیم و نظام اسلام رسول‌الله(ص) را در جهان استکبار ترویج ‌نماییم و دیر یا زود ملت‌های دربند شاهد آن خواهند بود... ما می‌گوییم تا شرک و کفر هست، مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم.» (صحیفه امام خمینی ، جلد ۲۱، صفحه ۸۱)
  • امید IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 0
    چه کشوری قوم کثیف یهودی صهینونیستی را بوجود آورد؟ جواب : جزیره انگلیس
  • IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    1 0
    به همین خیال باش
  • IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    3 3
    ..... بسم الله قاصم الجبارین ....انشاءالله همه آزادگان و مسلمانان جهان متحد میشوند و اسراییل و آمریکای قاتل و جنایتکار و سفاک و خونریز را از بین میبرند انشاءالله....
  • IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 0
    استکباررباوفساددرونی تقویت میشه باید تااخرزمان به درستی دودولتی بمونه
  • یزدان CH ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    2 2
    ارزو بر جوانان عیب نیست
    • محمد IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
      0 0
      سلام آرزو نیست ؛عین واقعیته.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس