طرح کوچاندن فلسطینی‌ها به سینا محال است

یکی از اعضای دفتر سیاسی حماس اعلام کرد که تحرکات رژیم صهیونیستی علیه غزه ناکام مانده است.

به گزارش مشرق، موسی ابومرزوق عضو دفتر سیاسی حماس و رئیس دفتر امور بین الملل حماس امروز جمعه اعلام کرد: طرح کوچاندن اجباری فلسطینی ها از غزه به شبه جزیره سینای مصر محال است.

وی افزود: اشغالگران نبرد مرزی با غزه را باختند و هم اکنون در کوچاندن اجباری فلسطینی ها هم با شکست روبرو شده اند.

ابومرزوق گفت: در نبرد نخست غرب به سرعت به کمک آنها شتافتند و در نبرد دوم آنها با کل منطقه روبرو هستند زیرا منطقه از این روند دچار خسران می شود و از این رو آنها خود را در مقابل منطقه قرار داده اند به عنوان مثال اردن و مصر. آنها در حال دست و پا زدن بر سر اهدافی هستند که نمی توانند به آنها دست پیدا کنند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    1 0
    در نهایت کوچانده میشوند
  • IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    0 0
    بسم رب شهداء و الصدیقین ... بسم الله قاصم الجبارین ... انشاءالله همه آزادگان و مسلمانان جهان متحد میشوند و اسراییل و آمریکای قاتل و جنایتکار و سفاک و خونریز را از بین میبرند انشاءالله....
  • سربدار IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 0
    یادآور وعده‌های الهی و صادق امام خمینی(ره) است که فرمود:«ما این واقعیت و حقیقت را در سیاست خارجی و بین‌الملل اسلامی‌مان بارها اعلام نموده‌ایم که درصدد گسترش نفوذ اسلام در جهان و کم کردن سلطه جهانخواران بوده و هستیم...ما در صدد خشکانیدن ریشه‌های فاسد صهیونیسم، سرمایه‌داری و کمونیسم در جهان هستیم. ما تصمیم گرفته‌ایم به لطف و عنایت خداوند بزرگ، نظام‌هایی را که بر این سه پایه استوار گردیده‌اند، نابود کنیم و نظام اسلام رسول‌الله(ص) را در جهان استکبار ترویج ‌نماییم و دیر یا زود ملت‌های دربند شاهد آن خواهند بود... ما می‌گوییم تا شرک و کفر هست، مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم.» (صحیفه امام خمینی ، جلد ۲۱، صفحه ۸۱)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس