روایت زن اسیر اسرائیلی از رفتار انسانی نیروهای حماس با اسرا

یک عضو واحد جنگ روانی ارتش رژیم صهیونیستی و از مبلغان هشتگ «حماس داعش است»، انتشار مصاحبه اسیر صهیونیست درباره خوش‌رفتاری مقاومت فلسطین را ننگ‌آور توصیف کرد.

به گزارش مشرق، «یوسف حداد» یک عضو واحد جنگ روانی و تبلیغات ارتش رژیم صهیونیستی با انتشار بخشی از مصاحبه «یوخفد لیوشیتز» زن صهیونیست آزاد شده که در خبرگزاری بین المللی «اسکای نیوز» بازتاب یافته، نوشت: (این مصاحبه) ننگ آور است!

وی با برجسته کردن این بخش از مصاحبه این زن صهیونیست آزاد شده از اسارت مقاومت فلسطین که می گوید «نیروهای مقاومت با وی «رفتاری انسانی و خوب» داشته اند»، نوشت: چه کسی (از میان مسئولان اسرائیلی) مسئول این خسارت بزرگ است!

این نظامی کهنه کار که از زمان شروع عملیات طوفان الاقصی، تلاش زیادی کرد تا در فضای مجازی و رسانه ها، ‌نیروهای مقاومت فلسطین را افرادی بی رحم و خشن مشابه داعش معرفی کند، نوشت: آنچه اکنون جهان می شنود، صحبت های این اسیر درباره «رفتار بشردوستانه حماس» است.

این عضو واحد جنگ روانی ارتش رژیم صهیونیستی، اظهارات زن اسیر صهیونیست را ناشی از مشکلات روانی دانست و نوشت: چه کسی می داند برای آنها در دوران اسارت چه اتفاقی افتاده است! بی‌خود آنها را آزاد نکرده اند!

وی خطاب به مقامات ارتش رژیم صهیونیستی گفت: چرا بدون نظارت و بدون اینکه این اسیر توجیه شده باشد، اجازه داده می شود که با رسانه ها مصاحبه کند؟

«یوسف حداد» خطاب به کسانی که اجازه مصاحبه به این اسیر صهیونیست را داده اند، گفت: کار شما فقط خرابکاری است!

این عضو واحد جنگ روانی ارتش رژیم صهیونیستی، آزادی اسرای صهیونیست توسط مقاومت فلسطین را نیز بخشی از جنگ روانی آنها علیه این رژیم دانست.

از زمان شروع عملیات طوفان الاقصی، یوسف حداد که از اعراب ساکن سرزمین های اشغالی است در کنار همسر آمریکایی-اسرائیلی خود «امیلی شرایدر» تلاش زیادی در فضای مجازی و رسانه ها کردند تا نام مقاومت فلسطین، به طور خاص، حماس را در کنار گروهک تروریستی «داعش» قرار دهند و هشتگ داعش#حماس را در میان مخاطبان پیام رسان ایکس(توئیتر سابق) ترند کنند.

در شرایطی که بخش جنگ روانی و تبلیغات ارتش رژیم صهیونیستی تلاش می کند که مقاومت فلسطین را با گروهک تروریستی داعش مقایسه کند، شهادت چند هزار زن و کودک و سالمند فلسطینی در غزه، تمام این تلاش ها را به باد داد و تنفر از رژیم صهیونیستی، حتی در آمریکا و اروپا نیز به شدت تشدید شده است.

انتشار گسترده واقعیت جنگ غزه در فضای مجازی مانع از آن شد که رسانه های «جریان اصلی» که عمدتا در اختیار صهیونیست‌ها و لابی های آنها هستند، افکار عمومی جهانی را تحریف کنند و امروز فریاد «حمایت از غزه»، از سراسر جهان به گوش می رسد.

مقاومت فلسطین تاکنون بدون هیچ انتظاری، چهار نفر از اسرای صهیونیست را با اهداف بشردوستانه آزاد کرده است.

«یوخفد لیوشیتز» یکی از چهار صهیونیست آزاد شده، امروز در مصاحبه با رسانه ها اعلام کرد: نیروهای حماس بسیار خوب با ما رفتار کردند و خیلی مهربان بودند و آنها به ما غذا و دارو دادند و از ما مراقب کردند.

وی افزود: نیروهای حماس به ما گفتند که مسلمان هستند و ما را هرگز اذیت نخواهند کرد.

لیوشیتز ادامه داد: همان غذایی که اعضای حماس خوردند، به ما هم دادند و از همان خوردیم؛ به ما توجه شد و داروهای ما را به ما دادند.

وی گفت: آنها به سلامتی ما اهتمام زیادی داشتند. ما یک پزشک داشتیم که هر دو سه روز یک بار می آمد تا به ما سر بزند و از وضعیت ما آگاه شود. آنها مسئولیت پذیر بودند و اگر داروی مورد نظر وجود نداشت، داروهای مشابه می دادند.

این زن صهیونیست افزود: خیلی مهربان بودند و مطمئن می شدند که ما خوب غذا می خوریم.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس