وزیر صهیونیست: ما خیلی اخلاق‌مدار هستیم

وزیر انرژی رژیم اسرائیل در سخنان عجیبی گفت که ارتش این رژیم در نهایت اخلاق و رأفت در غزه رفتار می‌کند.

به گزارش مشرق، «اسرائیل کاتز» وزیر انرژی کابینه بنیامین نتانیاهو، در سخنانی عجیب در هفدهمین روز جنگ در غزه، ارتش رژیم اشغالگر را «به شدت اخلاق‌مدار» و «رئوف» توصیف کرد.

به نوشته روسیا الیوم، او گفت: «ارتش ما همچنان بیش از آن‌چه لازم است با انسانیت برخورد می‌کنند؛ اگر ارتش آمریکا جای ما بود غزه را از مدت‌ها پیش از روی زمین محو کرده بود».

این ادعای عجیب در حالی است براساس گزارش وزارت بهداشت فلسطین، شمار قربانیان بمباران نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی برای هجدهمین روز متوالی، به ۵۳۰۰ شهید و بیش از ۱۸۰۰۰ زخمی رسیده است که از این میان ۲۰۵۵ کودک، ۱۱۱۹ زن و دختر و ۲۰۱۷ نیز سالمند هستند.

اسرائیل کاتز در بخش دیگر سخنان خود ادعا کرد که رژیم اشغالگر غزه را در محاصره غذایی قرار نداده است؛ او گفت: «مقامات اسرائیل از غیرنظامیان خواسته‌اند که به جنوب بروند؛ آن‌ها به زودی به آب و غذا و دارو دسترسی خواهند داشت».

در این راستا «منیر البرش»، مدیرکل وزارت بهداشت فلسطین در غزه امروز طی گفت‌وگو با خبرنگار شبکه «المیادین» تاکید کرد که «تا این لحظه حتی یک دانه قرص از کمک‌هایی که درباره ورود آن به نوار غزه صحبت می‌شد، را دریافت نکرده‌ایم».

وزیر انرژی رژیم صهیونیستی بار دیگر تأکید کرد: «ما مردمی بشردوست هستیم، ارتش ما اخلاق‌مدارترین ارتش دنیا است؛ کشورهایی هستند که اگر همانند این اتفاقات در آن‌جا می‌افتاد، کشور مجاور را از روی زمین محو می‌کردند؛ اگر همانند این حمله از جانب مکزیک به تگزاس صورت می‌گرفت، آمریکا مکزیک را از روی زمین محو می‌کرد».

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 12
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    2 0
    واقعا ممنون که دارید کم کم همه رو می کشین مردم غزه مدیونونن 😶😶🫥
  • هوشنگ IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    0 0
    آفرین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس