برآوردهای تل‌آویو از احتمال پرتاب موشک از یمن و عراق

رسانه‌های صهیونیستی در سایه تشدید تجاوزات ارتش رژیم اشغالگر به غزه و هدف قراردادن غیرنظامیان فلسطینی، از احتمال پرتاب موشک از یمن و عراق و به سرزمین‌های اشغالی خبر می‌دهند.

به گزارش مشرق، رسانه‌های صهیونیستی امروز یکشنبه، ۲۲ اکتبر گزارش دادند که برآوردهایی در تل‌آویو درباره احتمال پرتاب موشک از یمن و عراق در پاسخ به تجاوزات اشغالگران به نوار غزه وجود دارد.

طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه «المیادین»، این برآوردها در حالی انجام می‌شود که مقاومت فلسطین بیش از دو هفته است بمباران شهرک‌ها و مناطق اشغالی را ادامه می‌دهد؛ ارتش رژیم صهیونیستی هم با تداوم تجاوزات جنایتکارانه، غیرنظامیان فلسطینی در غزه را همچنان هدف قرار می‌دهد.

محور مقاومت در اولین ساعات نبرد «طوفان الاقصی» متحد شد و مقاومت اسلامی در جنوب لبنان چندین عملیات را با هدف قراردادن پایگاه‌های صهیونیستی انجام داد که منجر به کشته و زخمی شدن چندین نظامی اشغالگر و آسیب به خودروهای نظامی آنان شد.

پس از اعلام جنبش انصارالله یمن مبنی بر آمادگی برای بسیج همه جانبه جهادی و تاکید بر قصد خود برای مشارکت موثر در نبرد «طوفان الاقصی»، رسانه‌های عبری از ایجاد «تهدید دیگری برای اسرائیل» خبر داده می‌دهند.

طی روزهای گذشته، وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعلام کرده بود که نمی‌تواند با قطعیت هدف موشک‌های رهگیری‌شده توسط ناو آمریکایی «یواس‌اس کارنی» در نزدیکی یمن را تعیین کند.

شبکه «سی‌ان‌ان» آمریکا نیز به نوبه خود گزارش داد این موشک‌هایی که توسط ناو جنگی آمریکایی رهگیری شده است، توسط جنبش انصارالله یمن شلیک شده‌اند.

«سید عبدالملک بدرالدین الحوثی»، رهبر جنبش انصارالله یمن هم از آغاز نبرد تاکنون، بارها تاکید کرده که مردم یمن برای هر اقدامی جهت انجام وظیفه مقدس خود، در کنار مردم فلسطین خواهند ایستاد.

علاوه بر هشدارهای یمنی، اخطارهای عراق هم به منبع نگرانی دیگری برای صهیونیست‌ها تبدیل شده است؛ چرا که «جعفر الحسینی»، سخنگوی نظامی گردان‌های حزب‌الله عراق تاکید کرد مقاومت در عراق وارد میدان نبرد شده و حملات خود را به سمت پایگاه‌های آمریکایی آغاز کرده است.

«فالح الفیاض»، فرمانده حشدالشعبی عراق هم روز شنبه در گفت‌وگو با شبکه المیادین تصریح کرده بود: «عراق همه وظایف خود را در قبال فلسطینی‌ها، چه در سطح کمک‌رسانی و چه در سطح نظامی، انجام خواهد داد».

رسانه‌های صهیونیستی در این باره گزارش دادند که «اسرائیل» در جدی‌ترین بحران امنیتی وجودی قرار دارد؛ بحرانی که نشان‌دهنده شکست عظیم سیاسی، امنیتی، نظامی و اطلاعاتی در نتیجه عملیات سیل الاقصی است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    2 0
    خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد قادمون ...خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد قادمون ...خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد قادمون ...خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد قادمون ... خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد قادمون ...
  • IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    2 0
    خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد قادمون ...خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد قادمون ...خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد قادمون ...خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد قادمون ... خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد قادمون ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس