معاون حزب‌الله لبنان: غزه گورستان دشمن صهیونیستی خواهد شد

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی با اشاره به احتمال ورود نظامیان رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکید کرد که جنایات این رژیم بدون پاسخ باقی نخواهد ماند و این منطقه به گورستان آنها تبدیل خواهد شد.

به گزارش مشرق از شبکه خبری المیادین، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در این باره اظهار داشت: دشمنان ما ترسو هستند و از توانایی‌های مقاومت می‌ترسند، بنابراین در مسیر نابودی قرار دارند. آنها علیه غیرنظامیان جنایت می‌کنند و این موضوع بدون مجازات نخواهد ماند.

وی گفت: نبرد طوفان الاقصی به دستاورد منحصر بفردی دست یافت که تا زمان نابودی رژیم صهیونیستی باقی خواهد ماند.

شیخ نعیم قاسم تاکید کرد: غرب از رژیم اشغالگر در جنایات و کشتارهایش حمایت می‌کند، بنابراین آنها در این جنایت شریک هستند.

وی ادامه داد: غرب از هرگونه تصمیمی در محکومیت جنایات رژیم اشغالگر جلوگیری می‌کند و مسوولیت کامل این جنایات بر عهده آنهاست. مواضع مرتبط با «راه حل دو دولتی» غربی‌ها صرفا برای گمراه کردن افکار عمومی است.

شیخ نعیم قاسم همچنین افزود: رژیم اشغالگر، جنگی را برای نسل کشی و نابودی سیستماتیک فلسطینی‌ها با هدف قرار دادن غیرنظامیان از جمله کودکان، زنان و سالمندان به راه انداخته است.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی باعث رسوایی غرب شده است، خاطرنشان کرد: ما باید با این استکبار مقابله کنیم و آمریکا باید بداند که عواقب هر اتفاقی که می‌افتد را به دوش می‌کشد.

شیخ قاسم ادامه داد: کاری که ما اکنون در جنوب لبنان انجام می‌دهیم، مرحله‌ای است که با رویارویی سازگار است و اگر موضوع بیش از آن ایجاب کند، این کار را خواهیم کرد. دشمن امروز سردرگم است که چه باید بکند.

وی خاطرنشان کرد: اگر دشمن بیشتر مداخله کند، تنش گسترش می‌یابد و ما به کسانی که با ما تماس می‌گیرند، می‌گوییم که باید ابتدا تجاوز را متوقف کنند تا درگیری گسترش نیابد. ما موظف به شفاف سازی نقشه خود نیستیم، دشمن باید به شکستی که خورده راضی باشد؛ چرا که در غیر این صورت شکست بزرگتری خواهد خورد و امیدی به پیروزی ندارد.

شیخ نعیم قاسم درباره تهدیدهای مداوم ارتش رژیم صهیونیستی به آغاز حمله زمینی به غزه نیز تصریح کرد: ورود زمینی اسرائیل به غزه گورستان دشمن خواهد بود و ما چاره‌ای جز پیروزی نداریم و آنها گزینه‌ای جز شکست ندارند.

وی همچنین تاکید کرد: اگر حزب‌الله در این رویارویی نبود، سه لشکر اسرائیلی که مشغول درگیری با حزب‌الله هستند، روبه‌روی غزه صف‌آرایی می‌کردند. تلاش می‌کنیم تا حد امکان به گونه‌ای کار کنیم که دشمن را تضعیف کند و به او بفهماند که ما آماده و حاضر هستیم. ما تماس‌های زیادی برای جلوگیری از مداخله حزب‌الله در این تجاوزات دریافت کردیم، اما اکنون در قلب نبرد هستیم.

حزب الله لبنان طی روزهای اخیر و در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و به خاک و خون کشیدن شمار زیادی از فلسطینیان در این شهر، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک نشین در این مناطق شده است.

عصر جمعه حزب الله اعلام کرد که پایگاه های صهیونیستی رمثه، زبدین، رادار، رویسات القرن و رویسات العلم را با موشک ‌و سلاح مناسب هدف قرار داده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    2 1
    بکوبین اين صهیونیست ها پلیدمردم‌ دنيا شما منتغم مظلومان عالم می دانند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس