اسرائیل

بر خلاف ادعاها و اخبار منتشر شده، گذرگاه رفح برای رسانده کمک‌های بشردوستانه به غزه، کماکان بسته است و مردم غزه همچنان در محاصره غیر انسانی رژیم صهیونیستی قرار دارند.

سرویس جهان مشرق - عملیات طوفان الاقصی به دهمین روز خود رسیده است و بر اساس برخی گزارش‌های غیر رسمی از سوی صهیونیست‌ها، احتمال افزایش میزان تلفات رژیم صهیونیستی تا ۱۸۰۰ نفر وجود دارد. تعدادی شهدای حملات رژیم صهیونیستی به غزه، به ۲۷۵۰ نفر رسیده است. مقاومت غزه کمکان به حملات خود به سرزمین های اشغالی ادامه میدهد. گردان‌های قسام امروز تل آویو را مجددا مورد حمله موشکی قرار دادند. منابع صهیونیستی اعلام کردند که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه امروز با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اشغالگر صهیونیستی و محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین درباره جنگ کنونی گفتگو خواهد کرد. همچنین، روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت اعلام کرد که جو بایدن احتمالا آخر این هفته به سرزمین‌های اشغالی سفر می‌کند.

وزارت کشور فلسطین در غزه اعلام کرد به علت وجود اجساد بیش از ۱۰۰۰ شهید در زیر آوار خانه‌های ویران، نسبت به وقوع یک فاجعه انسانی و زیست محیطی هشدار می دهیم. جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شکل مستمر به بمباران مردم بی دفاع غزه ادامه میدهند. تصاویر منتشر شده از غزه، حاکی از تخریب گسترده و صد درصدی بخش‌هایی از غزه است.

صبح امروز نیز حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نسل‌کشی مردم فلسطین در غزه، قطع فوری بمباران‌ها را مورد تأکید قرار دادند و با اشاره به نقش ملموس آمریکایی‌ها در سیاست‌گذاری اقدامات صهیونیست‌ها، گفتند: ملت‌های مسلمان و حتی مردم غیرمسلمان جهان از جنایات جاری رژیم اشغالگر جداً عصبانی هستند و اگر این وحشی‌گری‌ها ادامه یابد، مسلمانان جهان و نیروهای مقاومت بی‌تاب می‌شوند و دیگر کسی نمی‌تواند جلوی آن‌ها را بگیرد.

می توانید پوشش لحظه به لحظه مشرق از عملیات طوفان الاقصی در روزهای گذشته را اینجا مرور کنید:

روز اول: شکست تاریخی رژیم صهیونیستی/ اسارت تعدادی بالایی از نظامیان به دست رزمندگان مقاومت/ نتانیاهو: روزهای سختی در پیش داریم

روز دوم: رژیم صهیونیستی زیر آتش خشم فلسطینیان می‌سوزد

روز سوم: تلفات صهیونیست‌ها در اثر حملات موشکی حزب الله / سخنگوی القسام: نبردهای ما در بسیاری از نقاط ادامه دارد

روز چهارم: فرمان تخلیه صهیونیست‌ها از شهرک هم مرز با لبنان/ شلیک خمپاره از خاک سوریه به سرزمین های اشغالی/ هشدار رهبر انصارالله یمن در رابطه با هرگونه دخالت آمریکا به سود رژیم صهیونیستی

روز پنجم: شروع درگیری در کرانه باختری/ کشته های رژیم صهیونیستی به ۱۳۰۰ نفر رسید/ تلفات ارتش رژیم صهیونیستی به ۱۸۹ نفر افزایش یافت/ورود نیروهای تازه نفس قسام به خط مقدم جنگ

روز ششم و هفتم: انتشار خبر سرنگونی یک بالگرد ارتش رژیم صهیونیستی/اختلاف میان نتانیاهو و وزیرجنگ رژیم صهیونیستی/حزب الله چندین هدف در سرزمین های اشغالی را مورد حمله قرار داد

روز هشتم: تبادل آتش میان حزب‌الله و اشغالگران صهیونیست/ موشک باران تل‌آویو، ‌عسقلان و اشدود/ شمار کشته‌های ارتش اسرائیل به ۲۶۵ نفر رسید

روز نهم: تعدادی شهدای حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به ۲۷۵۰ نفر رسید/ نتانیاهو: هیچ آتش بس بشر دوستانه ای وجود ندارد/ خبرنگار صهیونیست: حزب الله عملا تبدیل به یک طرف جنگ شده است


تحولات روز دهم عملیات طوفان الاقصی

احتمال بازشدن جبهه های جدید بر روی رژیم صهیونیستی وجود دارد

۲۲:۴۰ - تل آویو برای بار چهارم هدف حمله موشکی قرار گرفت

گردان‌های قسام اعلام کرد که برای بار چهارم از صبح امروز شهر اشغالی تل آویو را در واکنش به بمباران غیرنظامیان در غزه هدف حمله گسترده موشکی قرار داده است.

۲۲:۳۵ - وزیر امور خارجه ایران: اگر فوری جنایات صهیونیست‌ها متوقف نشود، جبهه‌های جدید به رویشان گشوده خواهد شد. امروز اگر از غزه دفاع نکنیم فردا باید با بمب های فسفری در بیمارستانهای خودمان مقابله کنیم. گسترش جنگ‌ در حوزه مقاومت به تغییر نقشه رژیم صهیونیستی منجر خواهد شد.

۲۲:۳۲ - سخنگوی گردان‌های قسام: بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ اسیر اسرائیلی و شاید هم بیشتر در اختیار ما قرار دارد.  افراد دارای تابعیت‌های دیگر را وقتی شرایط میدانی اجازه دهد، آزاد خواهیم کرد و از اتباع همه کشورهای جهان می‌خواهیم که در ارتش دشمن خدمت نکنند. هر خارجی که در ارتش صهیونیستی فعالیت کند، او را نیروی دشمن می‌دانیم و به عنوان یک صهیونیست با او برخورد خواهیم کرد.

۲۲:۰۹ - خالد مشعل رهبر جنبش حماس در خارج در گفتگو با شبکه العربی اظهار داشت:  خواسته ما بزرگ است: آزادی، رهایی و پایان اشغال است. دیگر افقی جز مقاومت وجود ندارد.  در حال حاضر هیچ کس از آتش‌بس سخن نمی‌گوید. در میان اسرا، افسران بلندپایه نیز حضور دارند.

۲۱:۱۳ - شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی: حماس تصاویری را برای خانواده یکی از اسرا که در بمباران علیه غزه کشته شده است، ارسال کرد.

۲۰:۴۴ - گردان‌های شهید عزالدین قسام لحظاتی قبل حملات موشکی جدیدی به تل آویو و حومه آن انجام داد.

رونن بار، رئیس سازمان شاباک: مسئولیت شکست اطلاعاتی در مقابل حماس بر عهده من است

۲۰:۳۴ - رونن بار رئیس سازمان امنیتی "شاباک" اعلام کرد که مسئولیت شکست اطلاعاتی را پس از حمله حماس می‌پذیرد. وی در پیامی به کارکنان شاباک نوشت: «با وجود اتخاذ مجموعه ای از اقدامات، اما از بدشانسی شنبه نتوانستیم هشدار برای حمله بدهیم». وی بار تاکید کرد که در مقام ریاست سازمان شاباک مسئولیت این موضوع بر گردن من است. وقت برای انجام تحقیقات وجود دارد، اما اکنون زمان جنگ است.»

۱۹:۰۶ - حزب الله لبنان اعلام کرد که یک دستگاه تانک مرکاوای ارتش رژیم صهیونیستی را در ورودی پایگاه اسرائیلی الضهیره با موشک هدایت شونده کورنت هدف قرار داده و موشک مستقیما به آن اصابت کرده است.

۱۸:۵۶ - کلمبیا در واکنش به ادامه جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌گناه غزه، از سفیر این رژیم خواست این کشور را ترک کند.

حمله مجدد حزب الله لبنان به مواضع رژیم صهیونیستی/ شنیده شدن صدای انفجار مهیب در تل‌آویو/ گذرگاه رفح همچنان کاملا بسته است/ ۶۰ هزار صهیونیست از اراضی اشغالی فرار کردند  + عکس و فیلم
حملات موشکی مقاومت به سرزمین های اشغالی

۱۸:۴۶ - ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یک دستگاه تانک این رژیم در مرز لبنان با موشک هدایت شونده کورنت هدف حمله قرار گرفته است.

۱۸:۳۶ - ارتش رژیم صهیونیستی اسامی ۸ نفر دیگر از کشته‌های خود را منتشر کرد. بدین گونه بر اساس اعتراف رسمی اسرائیلی‌ها، شمار کشته‌های ارتش رژیم صهیونیستی در نبرد طوفان الاقصی به ۲۹۹ نفر افزایش یافت.

حمله مجدد حزب الله لبنان به مواضع رژیم صهیونیستی

۱۸:۰۶ - حزب الله: ۵ پایگاه اسرائیلی را هدف قرار دادیم. حزب الله لبنان طی بیانیه‌ای اعلام کرد که ۵ پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی را در نزدیکی مرز لبنان به نام‌های مسکاف عام، المناره، هرمون، ریشا و رامیه مستقیما هدف قرار داده و تلفاتی قطعی به دشمن وارد کرده است.

۱۷:۴۵ - وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که شمار شهدای غزه از آغاز نبرد طوفان الاقصی به ۲۸۰۸ نفر و شمار مجروحان به ۱۰۸۵۹ نفر رسیده اس

۱۷:۴۱ - ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نظامیان این رژیم در شمال فلسطین اشغالی هدف تیراندازی قرار گرفتند.

۱۷:۲۹ - گروهان‌های قدس اعلام کرد که در ادامه نبرد طوفان الاقصی، پایگاه هوایی اسرائیلی حتسریم را هدف حمله راکتی قرار داده است.

۱۷:۲۱ - گردان‌های قسام در ادامه پاسخ به جنایات اشغالگران اسرائیلی علیه غزه، شهرهای اشغالی قدس و تل آویو را هدف حمله موشکی گسترده قرار داد.

۱۵:۵۳ - سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران و ولادیمیر پوتین همتای روس او تلفنی در مورد آخرین تحولات جنگ در غزه گفتگو کردند.

احتمال جهش در میزان تلفات رژیم صهیونیستی

۱۵:۵۲- منابع عبری زبان اعلام کردند که ۶۰ هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت شهرک‌های صهیونیستی اطراف غزه را ترک کرده و پا به فرار گذاشته‌اند.

۱۵:۱۱ - یوسی میلمن خبرنگار اسرائیلی اعلام کرد که علاوه بر ۱۴۰۰ اسرائیلی که رژیم صهیونیستی رسما به کشته شدن آن‌ها در جنگ غزه اعتراف کرده، ۴۵۵ نفر دیگر نیز جزو کشته شدگان هستند که هنوز شناسایی نشده و هویت آن‌ها نامعلوم است و بدین گونه شمار کشته‌های این رژیم به ۱۸۵۵ نفر افزایش می‌یابد.

۱۵:۰۴ - دفتر نتانیاهو رسما اعلام کرد که رژیم صهیونیستی اجازه ورود هیچ گونه کمک انسان دوستانه به نوار غزه را نخواهد داد.

صهیونیست ها به جان هم افتادند

۱۴:۳۰ - گردان‌های قسام اعلام کرد که در واکنش به ادامه کشتار غیرنظامیان فلسطینی در غزه، شهر اشغالی بئر السبع و عسقلان را هدف حمله راکتی قرار داده است.

۱۴:۲۸ - وزارت کشور فلسطین ادعای رسانه‌های صهیونیستی و غربی مبنی بر از سرگیری پمپاژ آب به نوار غزه را رد و تاکید کرد بر خلاف ادعاهای اشغالگران، حتی یک لیتر آب هم به نوار غزه پمپاژ نشده است و مردم آب ناسالم مصرف می‌کنند.

۱۳:۲۹ - وزنامه عبری یدیعوت احرونوت: بایدن پایان هفته به فلسطین اشغالی سفر می‌کند و بعد از آن عازم قاهره می‌شود.

۱۳:۱۹ - رژیم صهیونیستی در جنایت جنگی دیگر انبارهای آژانس آنروا وابسته به سازمان ملل در نوار غزه را بمباران کرد.

حمله موشکی مجدد به تل آویو و شنیده شدن صدای انفجار مهیب

۱۳:۱۸ - شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که صدای انفجار مهیبی در تل آویو شنیده شده است.

۱۳:۱۷ - وزیر خارجه مصر: متاسفانه اسرائیل هنوز اجازه ورود کمک‌های بشر دوستانه به نوار غزه را نداده است.

شنیده شدن صدای انفجار مهیب در تل‌آویو/ گذرگاه رفح همچنان کاملا بسته است/ ۶۰ هزار صهیونیست از اراضی اشغالی فرار کردند  + عکس و فیلم
غزه

۱۳:۱۴ - گردان‌های قسام در پاسخ به کشتار غیرنظامیان در غزه، مجددا تل آویو را هدف حمله موشکی قرار داد.

۱۲:۳۴ - خبرنگار مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین در نوار غزه اظهار داشت که بر خلاف ادعای برخی رسانه‌ها، گذرگاه رفح همچنان کاملا بسته است.

۱۹۹ اسیر، جدید ترین آمار از اسرای صهیونیستی در دست حماس

۱۱:۵۸ - سخنگوی ارتش صهیونیستی: تاکنون به خانواده‌های ۱۹۹ اسرائیلی اطلاع داده‌ایم که این افراد در غزه نزد حماس اسیر هستند.

۱۱:۵۲ - گردان‌های قسام لحظاتی قبل فرودگاه اسرائیلی بن گوریون را در واکنش به حملات مستمر به غیرنظامیان در نوار غزه هدف قرار داد.

۱۱:۴۲ - آژیر خطر در منطقه مودیعین بین بیت المقدس و تل آویو مرکز سرزمین اشغالی به صدا درآمد.

تونل های حماس

۱۱:۲۳ - وزارت کشور در غزه: به علت وجود اجساد بیش از ۱۰۰۰ شهید در زیر آوار خانه‌های ویران، نسبت به وقوع یک فاجعه انسانی و زیست محیطی هشدار می دهیم.

۱۱:۰۹ - عزت الرشق، عضو دفتر سیاسی جنبش حماس: آنچه برخی از رسانه ها به نقل از منابع (اسرائیلی) و غربی مبنی بر آتش‌بس چند ساعته یا باز شدن گذرگاه رفح منتشر می کنند، صحت ندارد.

۱۱:۰۷ - وزیر انرژی رژیم صهیونیستی: به شدت با رفع محاصره غزه به دلایل اوضاع انسانی و ورود کالا مخالفم.

۱۰:۳۶ - وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که شمار شهدای غزه به ۲۷۵۰ نفر و تعداد مجروحان به ۹۷۰۰ نفر رسید.

شنیده شدن صدای انفجار مهیب در تل‌آویو/ گذرگاه رفح همچنان کاملا بسته است/ ۶۰ هزار صهیونیست از اراضی اشغالی فرار کردند  + عکس و فیلم
تصویری از وضعیت این روزهای غزه

حزب الله عملا بخشی از جنگ شده است

۰۹:۲۸ - تال لو رام خبرنگار اسرائیلی روزنامه معاریو: غزه دیگر تنها نیست، حتی اگر حزب الله با تمام قدرت هم وارد جنگ نشود، اما عملا بخشی از این جنگ خواهد بود.

۰۷:۳۲ - رتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که یک افسر اسرائیلی روز گذشته در مرز لبنان در حمله حزب الله به تانک‌های این رژیم با موشک کورنت به هلاکت رسیده است.

۰۶:۵۳ - خبرنگار المیادین در قاهره: حدود ۱۰۰ کامیون حامل هزار تن کمک های بشردوستانه منتظر ورود از مصر به نوار غزه هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 28
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 15
  • وطنم ایران IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    6 0
    اره اره زورت نرسید برو بچه ها رو بکش. بهت فشار اومد فرماندهان حماس رو ترور کن شاید تونستی متوقفشون کنی. اما اراده طرف مقابل رو نمیتونی بشکنی و تا این اراده هست تو همیشه بازنده ای
  • IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    69 6
    اللهم عجل لولیک الفرج
    • IR ۰۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
      2 0
      یکی از مراکز جاسوسیتونو تو تلاویو زدن چیزی نیست
  • IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    5 1
    انشالله طبق قرآن اقوام ظالم همدیگر را ضعیف و نابود می کنند تا مردم به آرامش برسند
  • IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    36 6
    کودک کشیه
  • IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    45 6
    نماد و سبل کودکشی در جهان رژیم آپارتاید کودکش اسرائیل است
  • IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    2 3
    سلام علیکم این رژیم صهیونیستی رفتنی است چون هیچ نیرویی بالاتر از نیروی مردمی نیست و رژیم اشغالگر قدس هم توسط مسلمانان سرزمین فلسطین نابود خواهد شد
  • IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    1 0
    دارن تلاویو رو میزنن اونوقت کسی از این برعندازها و افسادطلبا بهشون نمیگه اینجا جهنمه و باید مهاجرت کرد و رفت...
  • US ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    3 0
    یک بار برای همیشه دندان کرم خورده را بکشید، مقابل ابتدایی ترین سلاح ها درمانده شدید و از آمریکا درخواست محافظت کردید!!! باز داری علیه ایران وراجی می کنی؟! آمریکا اگر به نفع شما علیه ایران و متحدانش وارد عمل شود آنگاه پایگاه هاو کشتی های جنگی آنها در خلیج فارس و منطقه باید هدف تعریف شده و به اطلاع بایدن برسد.
  • حامد IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    38 6
    مرگ بر صهیونیزم
    • IR ۰۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
      5 2
      مرگ بر تروریسم
  • GB ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    2 2
    تنها وقت برای ساخت بمب اتم توسط ایران الان است وقت را از دست ندهید.
  • IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    4 0
    سدروت 25 هزار نفر , نتیوت 26 هزار نفر , افاغیم 25 هزار نفر و رهط با جمعیت 40 هزار نفری جز مراکز عمده جمعیتی مابین غزه و کرانه باختری تو اون فاصله حدودا 45 کیلومتری هستند به شخصه فکر می کنم بزرگ ترین ضربه وارده به پیکره اسرائیل این است که دیگر زندگی کردن در شعاع 40 کیلومتری نوار غزه به شدت ترسناک شده حالا تمام آن وضعیتی که اسرائیلی ها در همه این سال ها ساخته بودند که ما بازدارندگی داریم ما سازمان های امنیتی فلان را داریم ما ارتش فلان داریم ما غزه را به فلان اشکال تحت کنترل داریم حالا ته تهش بتونن چهار تا راکت بندازن که دقیق و مخرب هم نیست بهم ریخته الان اون شهرک نشین که تو این شهرها زندگی می کرده دیگر می داند وقتی 1 بار آمدند و پیک نیک طور 2000 نفر از ما را کشتند بار دوم هم می تونن بیان این اصلی ترین ضربه به پیکره این رژیم است اگر مردم از این حد فاصل 45 کیلومتری مهاجرت کنن و برنگردن اگر مهاجرت معکوس به کشور مبداشان سرعت بگیرد که ارتش این رژیم هم ضعیف تر می شود اگر هم به سمت شمال فلسطین اشغالی مهاجرت کنند و وسط این کشور خالی از جمعیت شود آنوقت کمرشان خواهد شکست آنوقت مقاومت قدرت مانور خیلی بیشتری هم خواهد داشت اصلا مقاومت غزه می تواند به مقاومت کرانه باختری متصل تر عمل کند هر شهرکی هم که خالی از جمعیت شود به تخلیه سایر شهرک ها هم شتاب بیشتری خواهد داد جایی مثل بئر السبع 200 هزار نفری در صحرای نقب که در حدود جنوب این محور 45 کیلومتری هم قرار گرفته خورد خورد خالی از سکنه خواهد شد این خسارت اصلیه که حالا فقط با حمله زمینی به نوار غزه و نابودی 100 درصدی مقاومت در این منطقه می توانند جبران و حلش کنند که اونم با جمعیت 2 میلیون نفری در نوار غزه , حداقل 50 هزار نفر نیروی مقاومت در این منطقه و بیش از 500 کیلومتر تونل و پیچیدگی های جنگ شهری و .... یک چیزی در حد نشد هستش درواقع الان اسرائیلی ها نه راه رفت دارند نه راه برگشت !!!!!!!!!!!!
  • سرطان اصلاحات FI ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    2 1
    عزاداری اصلاح طلبان ستون پنجمی برای اسرائیل
  • IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    1 0
    اسرائیل و آمریکا آورده برا کشتن مسلمون ها، با طرح سازش هم میخواستن به اهداف پلید خودشون برسن مثل همون کاری که با فلسطین کردن اول از در صلح و دوستی اومدن دیگه،با زمین خریدن شروع کردن بعد که دیدن حسابی اونها رو فریب دادن شروع کردن به استفاده از زور و اسلحه و به زور باقی زمین ها رو تصاحب کردن، بعد یه عده احمق میگن حماس نباید با قوی تر از خودش در می افتاد، اگه قوی هست چرا شهر رو بمباران میکنه راست میگه با مردان حماس رو در رو بجنگه
  • IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    1 0
    ایران حتی اگر وارد میدان نبرد غزه نشود ،باید به نیروهای نیابتی خود در منطقه دستور اقدام علیه اسرائیل دهد.اسرائیل باید ضربات سخت تری از جانب جبهه مقاومت بخورد.
  • IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    0 0
    حزب الله باید پایگاه‌هایی که هواپیماهای جنگنده اسرائیلی ازش برای هدف قرار دادن غزه استفاده میکنند رو مورد هدف قرار دهد و الا با استفاده از بمب های سنگرشکن امار تلفات غیر نظامیان در غزه بیشتر از قبل خواهد شد
  • Hashmi US ۰۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    1 0
    اهمیت باز کردن جبهه ها علیه اسرائیلو از همه جا حمله موشکي انجام بده
  • Hashmi US ۰۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    1 0
    اهمیت باز کردن جبهه ها علیه اسرائیلو از همه جا حمله موشکي انجام بده
  • Hashmi US ۰۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    2 0
    اهمیت باز کردن جبهه ها علیه اسرائیلو از همه جا حمله موشکي انجام بده
  • US ۰۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    2 0
    باز کردن جبهه ها علیه اسرائیل
  • AU ۰۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    2 0
    عامل نفوذی موساد کجاست؟
  • IR ۰۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    1 0
    تنها راه کشیدن دندان‌های رژیم کودک کش اسرائیل اتحاد مسلمان در مبارزه و باز کردن جبهه های جدید جنگ هست.
  • IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    1 0
    قابل توجه عزیزان داوطلب رفتن به غزه
  • IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    2 0
    کاخ سفید برای جلوگیری از اعلام «خبرمرگ اسرائیل» راهبرد دیپلماسی و فشار را در پیش‌گرفته و با پیش‌بردن یک جنگ هیبریدی جدید سعی دارد حاشیه امنی جدید برای صهیونیست‌ها باز کند
  • DE ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    2 0
    برای به زانو در آوردن جهود باید در جهود ترس و وحشت ایجاد نمود. مثلاً پرتاب هزار راکت به سوی پالایشگاه یا رادار گنبد آهنی و همزمان شکار بیست تانک و حمله به جولان
  • IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    1 0
    جنایت رو رژیم غاصب صهیونیستی به حدی رسو نده که دیگه راه برگشت و صلح و حتی تشکیل دو دولت براشون متصور نیس و فقط باید نیست و نابود بشن و از صحنه روز گار محو بشن .
  • شهروند شهرستان ارومیه IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    4 3
    سلام و سلام بر مقاومت فلسطین. 1- مدیرت جهانی و احیای عدالت و نقش جهانی جمهوری اسلامی در گسترش عدالت تکلیف اساسی انقلاب اسلامی ایران است 2-توکل به خدا و امید به دعای امام زنده عدالت ساز جهان امام مهدی عج الله الفرجه بزرگترین پشتیبان جمهوری اسلامی ایران در حرکت از سختی ها و موانع و بحرانها خواهد بود3-گرچه شرایط فلسطین در حال حاضر پر از دردها و مصیبتهاست اما نوید فتح و پیروزی نزدیک است چرا که این وعده الهی است4- مقاومت به زمان سرنوشت سازی رسیده است و نباید از غول ناوگانها و حمایت سه کشور غربی پوشالی از دولت غاصب فلسطین بترسد5- زمان آن رسیده است تکلیف فلسطین برای همیشه روشن شود6- وجدانهای در خواب امروز با حقانیت فلسطین در حال بیدار شدن است6- انگلیس و امریکا و فرانسه بدانند در دریای مدیترانه جبهه ای آتشین علیه آنها در حال روشن شدن است7- در دریای مدیترانه مقاومت جهانی شکل خواهد کرفت که اروپا و امربکا را برای همیشه از سلطه جهانی حذف خواهد کرد8- مقاومت خود را برای حمله به ناوگان پوشالی امریکا آماده کند زمان قدرت نمایی جهانی مقاومت فرا رسیده است9- درود به روح پاک سردار مقاومت شهید قاسم سلیمانی که تلاش های او امروز در خاورمیانه قدرت نمایی می کند10-آفرین بر مدیران جمهوری اسلامی ایران که به زیبایی تکیه گاه فلسطین شده اند11- چه زیباست یاور مظلومی باشی که هفتاد و پنج سال در فشار ظالم بوده است12-در آخرسخنی با امام عدالت ساز جهان: ای امام عدالت ساز جهانی اگر ما حامی مقاومت فلسطین شده ایم بخاطر این است که تو را داریم و به تو امیدواریم و به دعای تو نیاز داریم. انشاالله و توکل الله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس