جهاد اسلامی: آمریکا حامی تروریسم صهیونیستی علیه ملت فلسطین است

جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه دولت آمریکا حامی تروریسم صهیونیستی علیه ملت فلسطین است، از امت های عربی و اسلامی خواست تسلیم اقدامات تروریستی آمریکایی نشوند.

به گزارش مشرق، جنبش جهاد اسلامی فلسطین به اظهارات وزیر امور خارجه آمریکا در نشست خبری مشترک با نخست وزیر رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

جنبش جهاد اسلامی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که اظهارات آنتونی بلینکن بیانگر این است که دولت آمریکا حامی تروریسم صهیونیستی علیه ملت فلسطین است.

این بیانیه می‌افزاید: تشبیه شدن مقاومت فلسطین به داعش از سوی آمریکا، به منزله چراغ سبز واشنگتن به تل آویو برای ارتکاب جنایت و کشتار جمعی علیه ملت فلسطین در نوار غزه است.

جنبش جهاد اسلامی تأکید کرد: از نیروها و گروه‌های فعال در امت‌های عربی و اسلامی می‌خواهیم که تسلیم تروریسم آمریکایی نشوند.

وزیر امور خارجه آمریکا در نشست خبری مشترک با نتانیاهو در تل آویو مدعی شد: حماس مرتکب فاجعه هولناکی شد. اقدامات حماس شبیه گروه تروریستی داعش بود و این گونه اقدامات هیچ توجیهی ندارد.

پیشتر جو بایدن رئیس جمهور آمریکا هم با هدف زمینه سازی برای حملات گسترده‌تر رژیم صهیونیستی به غزه، مقاومت اسلامی فلسطین را به گروه تروریستی داعش تشبیه کرده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    0 0
    وظیفه تک تک شما حماس گرایان، جانفشانی در راه فلسطین و غزه است به جبهه های جنگ نوار غزه بشتابید و شربت شهادت را نوش جان کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس