اتهام‌زنی‌های گالانت و لوید آستین علیه حماس در نشست خبری مشترک

وزیر دفاع آمریکا و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در نشست خبری مشترک علیه جنبش حماس اتهاماتی را مطرح کردند.

به گزارش مشرق به نقل از الجزیره، یو آو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در نشست خبری مشترک با لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا گفت که تصمیماتی درخصوص امنیت رژیم صهیونیستی و منافع مشترک با آمریکا اتخاذ کردیم.

وی تاکید کرد: کاخ سفید آزادی در تعامل را برای ما تضمین کرده و از ما حمایت می کند و امروز دومین هواپیما حامل مهمات آمریکایی به اسرائیل رسید.

گالانت گفت که جهان نباید جنایت‌هایی که انجام شد را فراموش کند و جنگی که اکنون در آن هستیم علیه وجود رژیم صهیونیستی و ضد ارزش‌های انسانی است.

وی مدعی شدک دشمن ما حماس است که شبیه به گروهک داعش است و ایران از آن حمایت می‌کند.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادامه ادعا کرد که ما در خط مقدم دفاع از ارزش‌های آزادی هستیم.

گالانت همچنین با اذعان به اینکه رژیم صهیونیستی ضربه سختی خورده است مدعی شد: حماس ، حزب الله در یک محور هستند و آن محور شرارت است و تهران حمایت مالی می‌کند و دستور می‌دهد.

وی گفت که تروریست ها با غیرنظامیان در غزه آمیخته شده‌اند به همین دلیل از غیرنظامیان می‌خواهیم که به سمت جنوب بروند زیرا ما همه اهدافمان را بمباران خواهیم کرد.

از سوی دیگر، لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا گفت که حضور ما در اینجا در راستای تاکید بر حمایت قاطع از رژیم صهیونیستی است.

وی گفت: در این هفته وحشتناک شاهد همبستگی گسترده میان اسرائیلی‌ها بودیم.

آستین افزود: برای آزادی اسرای موجود نزد حماس با اسرائیل همکاری میکنیم. هر کس که به دنبال صلح در منطقه است باید اقدامات حماس را محکوم کند.

وزیر دفاع آمریکا مدعی شد: حماس همانند داعش است و جز نفرت‌پراکنی، تعصب و کشتار چیزی ندارد. اسرائیل حق دارد که از خود دفاع کند و ما از آن حمایت می‌کنیم.

وی در ادامه گفت که اعزام ناو هواپیمابر جرالد فورد به منطقه یک پیام بازدارندگی قوی است.

«لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا در دیدار با «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد همانطور که «جو بایدن» رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد، واشنگتن از تل‌آویو حمایت می کند.

وی هفته گذشته را که مقاومت فلسطین به سرزمین های اشغالی حمله کرد، «یک هفته بد» اعلام کرد.

این مقام آمریکایی که روسایش در گذشته اعتراف کرده بودند که خود آمریکا داعش را به وجود آورده، مقاومت فلسطین را به "داعش" تشبیه کرد.

مقاومت فلسطین با عملیات طوفان الاقصی به جنایات این رژیم علیه مردم فلسطین واکنش نشان داد و تل آویو را غافلگیر کرد. در مقابل، آمریکا و متحدانش که نگران از بین رفتن این رژیم هستند تلاش می کنند با تنفس مصنوعی، این رژیم را زنده نگه دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    0 0
    مرگ بر دشمنان ایران ولایی و اسلامی و شیعی رعب و ترس سلاحی از امدادهای غیبی برای امام عصر(ع) امام صادق(ع) می فرماید: خداوند حضرت قائم(ع) را با سه لشکر یاری می دهد؛ فرشتگان، مومنان و رعب ... ترس و وحشت از قدرت های مهدی(ع) پیشاپیش سپاهیانش به فاصله یک ماه و از پشت سر آنها به فاصله یک ماه در حرکت است. امام زمان با رعب و ترس و وحشت در دل دشمنانش توسط خدا به وسیه اسباب و غیر آن یاری میشود به جای اینکه دشمنان ایران اسلامی و شیعی که مجهز به بینهایت سلاح از جمله سلاح کلاهک هیدروژنی هسته ایی بیشتر از ایران هستند در موضع قدرت باشند در موضع ضعف هستند و از محور مقاومت میترسند و نه تنها حمله نمیکنند بلکه میترسند بهشان حمله بشود و این یکی از نشانه های آماده شدن مقدمات ظهور امام زمان عج میباشد .... تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل .... کسی که خدا را نداشته باشد هیچکس بهش کمک نمیکند و دستش را نمیگیرد و اگر بخواهد هم نمیتواند. گفته خدا : مرگ بر اسراییل و آمریکا حتمی شده است و امثالشان ... # قدرت و عظمت بینهایت خدای متعال ... در جواب کسی یا کسانی که میگویند چرا غیرنظامیان صهیون را میکشید اولا هیچ کس غیرنظامی نیست ثانیا اگر کسی توان جنگ کردن و اسلحه گرفتن نداشته باشد مثل نوزادان و بعضی کودکان و پیرمردها و زنها که تسلیم بشوند کشته نمیشوند و هر کس تسلیم بشود نظامی و غیرنظامی کشته نمیشود و امثال آن در این موضوع در همه چزز مطالب و اینکه جنازه دشمن را با لگدمالی و عکس و فیلم تحقیر میکنند از تاکتیکها و تکنیکهای جنگ برای تسلیم طرف مقابل است و در ضمن تاییدی بر صحت نادرستی منش و مذهب و شخصیت دشمن است ولی عقل نفسانی و شیطانی نمیفهمد و هیجان زده با فقط احساسات ظاهری و از روی ترحم غیر عقلانی و به خاطر ترس از جان خود و هم کیشانش آن را محکوم میکند و یا اصلا از ترس خفه میشود و هیچ چیزی نمی گوید و کار حزب الله و نیروهای مقاومت و حماس و جهاد و سرایا و غیره و ... عقلانی و شرعی و قانونی و درست است و امثال آن در همه چیز مطالب شما زمانی که طرف کشته میشود اعتراضی نمیکنی و نداری ولی با عکس مشکل داری قلبت منافق است مشکلت این است و اسراییل بینهایت برابر فلسطین در این هشتاد سال در مکانهای مختلف از غیرنظامیان ملتهای منطقه را قتل عام کرده است از جمله زنان و کودکان را بینهایتی توطئه گر اااابببلللهههه ن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس