روزنامه مصری: قاهره اطلاع جنگ به اسرائیل را تکذیب کرد

یک روزنامه مصری نوشت، یک مقام مسئول تأکید کرده که خبرها درباره اینکه ده روز قبل از آغاز جنگ حماس و اسرائیل، قاهره به تل آویو هشدار داده اصلا صحت ندارد.

به گزارش مشرق، روزنامه «الشروق» مصر نوشت، «در اولین اظهارنظر رسمی درباره شایعات روزنامه‌های اسرائیلی مبنی بر اینکه قاهره ده روز قبل از طوفان الاقصی، به اسرائیل هشدار داده بود که حماس برای عملیاتی بزرگ آماده میشود، یک منبع مسئول رسمی گفت، آنچه رسانه‌های اسرائیلی درباره هشدار مصر به اسرائیل گفته‌اند، اصلا صحت ندارد».

الشروق به نقل از این منبع که هویت وی را فاش نکرد نوشت، «این خبرها دروغ است و کاملا بی اساس».

پیشتر بعد از آنکه برخی رسانه‌های اسرائیلی نوشتند که مقامات امنیتی مصری ده روز قبل از آغاز جنگ به بنیامین نتانیاهو هشدار داده بودند که حماس برای عملیاتی بزرگ آماده میشوند، نتانیاهو، روز دوشنبه (روز سوم جنگ) دو بار این خبر را تکذیب کرده بود.

عملیات طوفان الاقصی گردان‌های القسام شاخه نظامی حماس، روز شنبه در حمایت از قدس و مسجدالاقصی آغاز شده است. یکی از سران حماس در مصاحبه‌ای گفت، اسرائیل در حال تقسیم و تجزیه قدس و یهودیسازی این شهر است و حماس در حال دفاع از مقدسات اسلامی است لذا امت و جهان اسلام باید از مقاومت فلسطین، حمایت کنند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    0 0
    وظیفه تک تک شما حماس گرایان، جانفشانی در راه فلسطین و غزه است به جبهه های جنگ نوار غزه بشتابید و شربت شهادت را نوش جان کنید
  • نصر IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    0 0
    حال که اسراییل غزه را بعنوان پشتیبان نیروهای جهادی میزند محور مقاومت و کشورهای مسلمان و همه ازادی خواهان و مستضعفان جهان هم باید منافع پشتیبانان اسراییل امریکا و انگلیس و فرانسه و بقیه حامیانش را در سراسر دنیا بزنند . همکاری با حامیان اسراییل ظلم بر مردم فلسطین ودیگر کشور های مظلوم جهان است .تامین سوخت و فروش نفت به انان خیانتی است به ملت فلسطین و کل مظلومان جهان که باعث میشود ماشین جنگی انان بیشتر به مسلمانان و دیر مستضفان جهان فشار بیاورد.بیشک اسراییل یک پادگان نظامی و یا دفتر کار صهیونیزم جهانی در منطقه برای اجرای سیاست های انهاست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس