راهپیمایی اردنی‌ها در حمایت از مردم فلسطین+ فیلم

هزاران نفر از مردم اردن با حضور در مرکز «امان»، در حمایت از بیت‌المقدس، گروه‌های مقاومت فلسطین و نوار غزه راهپیمایی کردند.

به گزارش مشرق، در ادامه حمایت مردم کشورهای مختلف از فلسطینی‌ها و نوار غزه در برابر حملات جنایتکارانه رژیم موقت صهیونیستی، این بار اردنی‌ها در حمایت از آرمان فلسطین به پا خاستند.

رسانه‌های محلی گزارش دادند هزاران نفر از مردم اردن شامگاه سه‌شنبه با حضور در مرکز «امان»، در حمایت از بیت‌المقدس، گروه‌های مقاومت فلسطین و نوار غزه راهپیمایی کردند.

اردنی‌ها با حمل پرچم کشور فلسطین و پلاکاردهایی با نوشته‌های حمایت از نوار غزه، خواستار توقف حملات تروریستی رژیم صهیونیستی به این منطقه و تداوم اقدامات گروه‌های مقاومت فلسطینی علیه این رژیم شدند.

پیش از این نیز هزاران شهروند پاکستانی روز سه‌شنبه در پایتخت پاکستان برای نشان دادن همبستگی با فلسطینی‌ها راهپیمایی کردند و شعارهای ضد آمریکایی و ضد اسرائیلی سر دادند.

صبح روز شنبه بود که بعد از انتشار خبرها درباره حملات بیش از دو ساعته موشکی و راکتی از نوار غزه به اهداف مختلف رژیم صهیونیستی شامل تل‌آویو، «محمد الضیف» فرمانده کل گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، از آغاز عملیات طوفان الاقصی خبر داد.

رسانه‌های صهیونیستی تایید کردند که در جریان عملیات طوفان الاقصی، حداقل ۱۰۰۰ صهیونیست به هلاکت رسیده و بیش از ۲۵۰۰ نفر زخمی شدند و این رقم باز هم در حال افزایش است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    0 0
    وظیفه تک تک شما حماس گرایان، جانفشانی در راه فلسطین و غزه است به جبهه های جنگ نوار غزه بشتابید و شربت شهادت را نوش جان کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس