کد خبر 1534862
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۳
راهور

حوادث رکنا: محدودیت های ترافیکی چهارشنبه ۱۹ مهر ماه الی شنبه ۲۲ مهر ماه ۱۴۰۲اعلام شد.

به گزارش مشرق، مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا محدودیت‌های ترافیکی در بازه زمانی ۱۹ تا ۲۲ مهر ماه را در محورهای مواصلاتی کشور اعلام کرد.

اعمال محدودیت ها به شرح زیر می باشد:

تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ الی ساعت ۷ صبح روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۲ از جاده کرج - چالوس ، هراز ، فیروزکوه ، محور تهران - سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع می باشد.

تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

در جاده کندوان تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۱۹، از مرزن آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ۲۴ همان روز از کرج میدان امیرکبیر و آزادراه تهران – شمال بسمت مرزن آباد بصورت یکطرفه خواهد بود.

همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز جمعه مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۱، از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت یکطرفه خواهد بود.

برای محور هراز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی ۲۲ روز جمعه مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۱ در صورت سنگین بودن بار ترافیکی از شمال به جنوب به صورت یکطرفه خواهد بود.

در خصوص وسایل نقلیه سنگین (به استثناء حاملین موادسوختی ویافاسدشدنی)در محور کندوان تردد انواع تریلر ، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع می باشد، تردد کلیه تریلر ها از محور هراز کماکان ممنوع ، تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنیاز ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ های ۲۰ و ۱۴۰۲/۰۷/۲۱ از محور هراز ممنوع می باشد.

تبصره : اجرای محدودیت های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و با توجه به شرایط ترافیکی محورها هرگونه تغییر در ساعت و با نحوه اجرا محتمل خواهد بود .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس