ترافیک جاده شمال مسافرت نمایه

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های بارانی و لغزنده شمال درحال اجرا است.

به گزارش مشرق، یدالله جهان‌تاب درباره وضعیت محورهای مازندران در مازندران، اظهار کرد: تمام محورهای استان بارانی و لغزنده است و در ارتفاعات گدوک شاهد کاهش دید و مه‌آلودگی هستیم.

وی افزود: از لحاظ ترافیکی نیز در جاده‌های شمال شاهد تردد عادی و روان خودروها هستیم ولی باتوجه به اینکه معمولا پایان هفته‌ها شاهد افزایش حجم ترافیک هستیم اعمال محدودیت‌های ترافیکی را در دستور کار داریم.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال، اضافه کرد: ممنوعیت تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۷ صبح امروز اجرا شده و تا ۲۴ امروز ادامه دارد و این محدودیت از ساعت ۷ تا ۲۴ روز جمعه هم در محور هراز اجرا می‌شود.

جهان‌تاب به ممنوعیت تردد همه تریلرها کماکان از محور هراز اشاره کرد و افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه در محور هراز در صورت سنگین بودن بار ترافیکی از شمال به جنوب به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی با اعلام اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه از کرج و ابتدای آزادراه تهران -شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود که اجرای این محدودیت منوط به وضعیت ترافیکی خواهد بود.

وی با بیان اینکه تردد خودروها در تمامی محورهای استان جریان دارد، گفت: موضوع مهم توجه به سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب در رانندگی است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس