کد خبر 1534182
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹
ترافیک نیمه سنگین در جاده رشت ـ قزوین

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، از راه‌اندازی مرکز جامع اطلاع رسانی ترافیکی تهران در قالب یک اپلیکیشن خبر داد گفت: ترافیک شهر تهران را به صورت بر خط به شهروندان‌ نمایش می‌دهیم.

به گزارش مشرق، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور، با اشاره به راه‌اندازی مرکز جامع اطلاعات رسانی ترافیکی افزود: یکی از برنامه‌هایی که در ادامه فعالیت‌ها و اقدامات خود در پلیس راهور تهران بزرگ برای شهروندان تهرانی در نظر داریم، راه‌اندازی مرکزی به نام «مرکز جامع اطلاعات رسانی ترافیکی» است.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: تا مردم بتوانند نقاطی که دارای ترافیک هست را مشاهده و از وقوع تصادفات احتمالی نیز مطلع شوند.

سرهنگ موسوی پور ادامه داد: با توجه به فعالیت «مرکز جامع اطلاعات رسانی ترافیکی» شهروندان می‌توانند در معابری که خرابی اتفاق می‌افتد و یا طرح یا محدودیتی ایجاد می‌شود را آنلاین و برخط مشاهده کنند.

وی با اشاره به اینکه رانندگان و شهروندان با نصب این اپلیکیشن در تلفن هوشمند خود می‌توانند آخرین وضعیت ترافیکی شهر تهران را در لحظه ببینند، گفت: ما در این سامانه لحظه به لحظه وضعیت ترافیکی شهر تهران را اطلاع رسانی می‌کنیم.

سرهنگ موسوی‌پور بیان داشت: اگر هر اتفاق یا تصادفی رخ دهد، این موارد بلافاصله به منظور اطلاع هر چه بهتر و بیشتر شهروندان و رانندگان در مرکز جامع ترافیکی اطلاع رسانی می‌شود.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: مقدمات اجرای این طرح و راه‌اندازی آزمایشی آن فراهم شده و نهایتاً تا دو ماه دیگر شاهد فعال شدن آن خواهیم بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس