دنبال هم افزایی جامعه اصولگرایی هستیم

قائم مقام جامعه اسلامی مدیران در نشست خبری جامعه اسلامی مدیران گفت: به جای آنکه دنبال سهم خواهیم باشیم به دنبال هم افزایی جامعه اصولگرایی هستیم.

به گزارش مشرق، حاج رحیمیان قائم مقام جامعه اسلامی مدیران در نشست خبری جامعه اسلامی مدیران گفت: برای سه سال و توسط اعضای شورای مرکزی محمد ناظمی اردکانی به عنوان دبیر کل انتخاب شدند.

وی افزود: این حزب از سال ۹۵ کار خود را شروع کرده و تشکلی منظم و فرآیند محور است و برنامه‌هایش را به صورت اصولی با حضور چهره‌های مختلف انجام می‌دهد که شخصاً در کمتر حزبی این نظم را به این صورت دیده ام.

رحیمیان اذعان داشت: میانگین پایین سنی، جوانگرایی و داشتن سوابق مناسب از جمله حضور چند نماینده ادوار مجلس و استاندار سابق عضو ۱۷ نفره شورای مرکزی ما هستند.

وی افزود: در بیش از ۲۰ استان دفاتر جامعه اسلامی مدیران دایر است.

رحیمیان تاکید کرد: حجت الاسلام رئیسی با اعتمادی که به ما داشتند و ما جز ستادهای انتخاباتی رئیس جمهور در سال ۱۴۰۰ بودیم و حتی در زمان کرونا جلسات خود را به صورت مجازی برگزار می‌کردیم.

عضو جامعه اسلامی مدیران گفت: تا کنون ۱۰۰ جلسه با حضور شخصیت‌های بزرگ و مهم کشور داشتیم.

وی افزود: به جای آنکه دنبال سهم خواهیم باشیم به دنبال هم افزایی جامعه اصولگرایی هستیم.

رحیمیان بیان داشت: هدف و شعار ما در انتخابات مجلس پیش رو این است که ایران قوی علاوه بر دولت قوی نیازمند مجلس قوی با ریشه و کارآمد و انقلابی است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس