الحوثی: آمریکا به دنبال ادامه اشغالگری اسرائیل است

رهبر انصارالله یمن تأکید کرد که غرب و آمریکا می‌خواهند دشمن صهیونیستی سرنیزه آنان در بین کشورهای عربی باشد تا بتوانند کل امت اسلامی را هدف قرار دهند.

سید عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر معنوی انقلاب یمن و جنبش انصارالله بعد از ظهر امروز سه‌شنبه تأکید کرد که غرب و آمریکا پشتیبان رژیم صهیونیستی هستند تا بتواند همچنان به اشغالگری ادامه دهد.

شکبه خبری المسیره به نقل از الحوثی گزارش داد، عناوینی که غرب در زمینه حقوق و آزادی مطرح می‌کند، در خصوص ملت فلسطین، هیچ ارزش و اعتباری ندارد؛ زیرا کشورهای غربی کشتار زنان و کودکان فلسطینی توسط صهیونیستها را مجاز می‌دانند.

وی با اشاره به اینکه غرب، دست رژیم صهیونیستی را در ارتکاب انواع جرایم در قبال ملت فلسطین باز گذاشته است، تصریح کرد: غرب می‌خواهد دشمن صهیونیستی سرنیزه آنان در بین کشورهای عربی باشد تا بتوانند کل امت اسلامی را هدف قرار دهند.

رهبر انصارالله با تأکید بر اینکه جنایات صهیونیستها نشان داده است که سران غرب هم جنایتکاران ظالمی هستند که به هیچ چیز باور ندارند، خاطر نشان کرد: غرب تصور می‌کند که جامعه بشری به اندازه‌ای احمق است که عناوین فریبکارانه آنان را که در سیاست به کار می‌برند، باور می‌کند.

الحوثی با بیان اینکه طی هفتاد سال گذشته نهادهای مدعی حقوق بشر و صلح هیچ کمکی به ملت فلسطین نکرده‌اند، عنوان داشت: گرایشات شورای امنیت و قطعنامه‌های آن، هیچ سودی برای فلسطین نداشته و از زنان و کودکان آنان حمایت نکرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    1 0
    لعنت ابدی بر رژیم آپارتاید کودکش اسرائیل
  • IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    3 0
    مرگ بر اسرائیل کودک کش
  • IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    0 0
    وظیفه تک تک شما جانفدایان راه اسلام و انقلاب، جانفشانی در راه فلسطین و غزه است به جبهه های جنگ نوار غزه بشتابید و شربت شهادت را نوش جان کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس