رهبر انصارالله: «طوفان الاقصی» یک پیروزی تاریخی بزرگ برای فلسطین رقم زد

رهبر جنبش انصارالله یمن گفت: عملیات «طوفان الاقصی» یک پیروزی بزرگ تاریخی را برای مقاومت فلسطین رقم زد.

به گزارش مشرق، سید عبدالملک بدرالدین الحوثی روز سه شنبه افزود: این یک پیروزی تاریخی و بی نظیر در طول دوران جهاد بود که توسط مبارزان قهرمان ملت مظلوم فلسطین رقم خورد.

وی با بیان اینکه ملت فلسطین جایگاهی در قاموس ادعایی حقوق بشر غربی ها ندارند، اضافه کرد: کشورهای غربی، به رژیم صهیونیستی مجوز کشتار زنان و کودکان فلسطینی را به انواع شیوه ها از جمله شلیک مستقیم، شکنجه در زندهان ها و بمباران هوایی دادند.

الحوثی اظهارداشت: غربی ها دست رژیم صهیونیستی را برای انجام انواع جنایت ها از غصب سرزمین تا غصب حقوق، استقلال و آزادی داده اند.

وی بیان کرد: کشورهای غربی، رژیم صهیونیستی را به عنوان نوک پیکان خود در منطقه و نماینده خود برای هدف قراردادن امت اسلامی تعیین کرده اند.

رهبر انصارالله یمن گفت: از ابتدای ایجاد رژیم صهیونیستی تاکنون، این صحنه ها، سیاست ها و جنایت ها همواره غرب، آمریکا، جوامع غربی و انگلیس که مدعی تمدن هستند را رسوا کرده است.

الحوثی افزود: همه این جنایت های غیر انسانی نشان می دهد که دولت های غربی جناتیکار و مسوولان آنها جنایت پیشه هستند.

وی اظهار داشت: غربی ها گمان می کنند که جوامع انسانی آنچنان احمق هستند که بتوان آنها را با عناوین فریبنده که برای نفوذ به جوامع ما و ایجاد فتنه ها بکار می گیرند، فریب داد.

الحوثی تصریح کرد: هفت دهه است که سازمان های بین المللی که ادعای دفاع از حقوق ملت ها و برقراری صلح دارند هیچ کمکی و توجهی به ملت فلسطین نکرده اند.

وی گفت: سازمان ملل متحد، رژیم جنایتکارصهیونیستی را به رسمیت شناخته و به عنوان عضو پذیرفته است و این به رسمیت شناختن ستمگری آشکار و غصب سرزمین فلسطین است.

رهبر جنبش انصارالله یمن بیان کرد: سیاست های شورای امنیت و قطعنامه های آن نه سودی به حال فلسطین داشته است و نه از زنان، کودکان و غیرنظامیان فلسطین دفاع کرده است.

الحوثی اضافه کرد: آمریکا و دولت های اروپایی تلاش کردند معادله ای را در منطقه تحمیل کنند که رژیم صهیونیستی براساس آن بتوان به کشتار و مصادره حقوق ملت فلسطین بپردازد بدون اینکه ملت فلسطین از خود واکنشی نشان دهد.

وی افزود: فریب های غربی ها درباره حق ملت فلسطین در بخشی از سرزمین خود برای آن بود که این ملت سرگرم شود و از پیمودن راه درست بازپسگیری وطن خود و دفع ظلم خودداری کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    0 0
    واقعا مردی مرد خدا حفظت کنه
  • IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    0 0
    وظیفه تک تک شما جانفدایان راه اسلام و انقلاب، جانفشانی در راه فلسطین و غزه است به جبهه های جنگ نوار غزه بشتابید و شربت شهادت را نوش جان کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس