غزه

عملیات طوفان الاقصی علیه رژیم صهیونیستی وارد سومین روز خود شده است و بر اساس گفته منابع صهیونیستی، آمار کشته شدگان صهیونیست، بیش از ۱۰۰۰ نفر خواهد بود.

سرویس جهان مشرق - عملیات طوفان الاقصی وارد سومین روز خود شده است و کماکان میزان تلفات صهیونیست ها افزایش پیدا میکند. همچنین مقامات نظامی این رژیم آمار دقیقی از تعداد اسرای خود ارائه نکرده اند. وضعیت سرزمین های اشغالی کماکان بحرانی است. با گذشت زمان احتمال افزایش تلفات رژیم صهیونیستی وجود دارد. با اعلام اسامی ۱۵ کشته دیگر از ارتش رژیم صهیونیستی، تعداد تلفات ارتش، پلیس و شاباک مجموعا به ۱۱۳ نفر رسید. رادیو سراسری رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تعداد کشته‌ها بسیاری بیشتری از آن چیزی است که اعلام شده و فعلا قابل شمارش نیستند.

روز سوم عملیات طوفان الاقصی در سرزمین های اشغالی/ صهیونیست‌ها کماکان از آمار دقیق اسرا بی اطلاع هستند/ رادیو سراسری رژیم صهیونیستی: تعداد کشته‌ها فعلا قابل شمارش نیستند + عکس و فیلم
سرزمین های اشغالی

درگیری‌ها در کرانه باختری

کرانه باختری نیز شاهد درگیری فلسطینیان با نیروهای صهیونیستی است. گردان جنین سرایا القدس اعلام کرد در جریان نبرد طوفان الأقصی ، مجاهدان ما در پاسگاه دوتان با نیروهای اشغالگر درگیر شدند و تعدادی از سربازان دشمن را مجروح کردند و صدای فریاد آنها را شنیدند. در عملیات مشترک در نبرد طوفان الاقصی، سرایا القدس در جنین و الویه الناصر صلاح الدین، چادر نظامی ارتش اشغالگر را در نزدیکی پاسگاه الجلمه با رگبار گلوله هدف قرار دادند.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که از ابتدای نبرد طوفان الاقصی تا این لحظه ۴۹۳ فلسطینی به شهادت رسیده و ۲۷۵۱ نفر دیگر نیز زخمی شدند. دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل گفت تاکنون بیش از ۱۲۳ هزار نفر از ساکنان غزه در پی بمباران، خانه‌های خود را ترک کرده و آواره شده‌اند.

روز سوم عملیات طوفان الاقصی در سرزمین های اشغالی/ صهیونیست‌ها کماکان از آمار دقیق اسرا بی اطلاع هستند/ رادیو سراسری رژیم صهیونیستی: تعداد کشته‌ها فعلا قابل شمارش نیستند + عکس و فیلم
مناطق حضور و درگیری میان نیروهای مقاومت و رژیم صهیونیستی

تاریخ نتانیاهو را فراموش نخواهد کرد

روزنامه نگار اسرائیلی یائیر نبوت، روزنامه نگار اسرائیلی گفت تاریخ نتانیاهو را پس از این فاجعه که اسرائیلی ها از سال ۱۹۴۸ با امثال آن مواجه نشده اند، فراموش نخواهد کرد و دولت با همه وزیرانش قادر به کنترل اتفاقات و مدیریت نبرد نیست.

یک منبع اگاه در حماس به خبرگزاری چین گفت: قطر در حال میانجیگری برای تبادل سریع اسرا میان حماس و رژیم صهیونیستی است. در حال حاضر میان رزمندگان مقاومت و نیروهای رژیم صهیونیستی در سدیروت، اشکلون، روحاما، نتیفوت، بئیری، اوفاغیم و تسئیلیم در حال درگیری و تبادل آتش هستند.

ارتش رژیم صهیونیستی خود را برای یک حمله سراسری به منظور جبران شکست‌های سنگین دو روز گذشته آماده میکند. رژیم صهیونیستی در حال حاضر نیروهای ذخیره خود را برای مقابله با رزمندگان مقاومت به خدمت فرامیخواند.

اصابت موشک مقاومت به اشکلون

استفاده از یک سامانه پدافندی جدید در غزه

گردان های قسام برای اولین بار فاش کردند که سامانه پدافند هوایی «متبّر ۱» ساخت محلی را به خدمت گرفته است که برای مقابله با هواپیماهای دشمن در جریان نبرد طوفان الأقصی استفاده شده است.

سلامه معروف رئیس دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در غزه اعلام کرد که بر خلاف ادعاهای دشمن صهیونیستی، جنگنده های اسرائیلی به جای پایگاه‌های مقاومت خانه‌ها و مناطق مسکونی را هدف قرار دادند و طی ساعات اخیر جنایاتی فجیع را در حق ۱۵ خانواده فلسطینی مرتکب شدند.

حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مردم غزه

۱۰۰۰تن مواد منفجره بر روی سر مردم غزه

ارزش پول رژیم صهیونیستی با سقوط شدید روبه رو شده است، برای اولین‌بار در تاریخ رژیم صهیونیستی بانک مرکزی این رژیم برای کنترل بازار مجبور به فروش ارز شد. اخبار منتشر شده حاکی از آن است که مصر نیز پروازهای خود به سرزمین های اشغالی را متوقف کرده است.

به گفته سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی تا این لحظه بیش از ۱۰۰۰ تن مواد منفجره بر سر فلسطینیان در نوار غزه فرو ریخته‌ شده است. وی دررابطه با دخالت ایران در این جنگ گفت: هیچ نشانه ای از دخالت ایران در جنگ غزه وجود ندارد.

روز سوم عملیات طوفان الاقصی در سرزمین های اشغالی/ صهیونیست‌ها کماکان از آمار دقیق اسرا بی اطلاع هستند/ رادیو سراسری رژیم صهیونیستی: تعداد کشته‌ها فعلا قابل شمارش نیستند + عکس و فیلم
کماندوها مقاومت فلسطین

ادامه حملات موشکی به سرزمین های اشغالی

مقاومت فلسطین در ادامه حملات خود، ۱۲۰ موشک به اشدود و اشکلون شلیک کرد، اصابت در نقاط مختلف گزارش شده است. بر اساس تصاویر و فیلم های منتشر شده، اطراف فرودگاه بن گورین نیز مورد اصابت موشک‌های مقاومت قرار گرفته است.

گردان‌های قسام اعلام کرد که در واکنش به بمباران خانه‌های فلسطینیان در نوار غزه، شهر اشغالی قدس و تل آویو را هدف حملات گسترده راکتی قرار داده است.

روز سوم عملیات طوفان الاقصی در سرزمین های اشغالی/ شلیک موشک ضد تانک از لبنان به سرزمین های اشغالی/ حزب الله شهادت یکی از نیروهای خود را تایید کرد/ ادامه حملات ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه/ هشدار قسام به رژیم صهیونیستی درباره ادامه حملات هوایی به غزه + عکس و فیلم
بمباران غزه

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که دستور محاصره کامل غزه را داده است، نه برق خواهد بود، نه غذا و نه سوخت. سیاست قطع آب و برق و غذا بر مردم بی‌دفاع غزه جز استیصال و عصبانیت و خشم اشغالگران از شکست خفت بار اخیر چیز دیگری نیست.

شبکه عبری زبان کان اعلام کرد که حدود ۸۰۰ الی ۱۰۰۰ نفر از نیروهای نخبه قسام تحت پوشش حملات راکتی به داخل ۲۰ شهرک و ۱۱ پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق مرزی نفوذ کردند و برآوردها حاکی از آن است که حماس از حدود یک سال پیش برای این عملیات برنامه‌ریزی کرده بود.

اصابت موشک در نزدیکی فرودگاه بن گورین

کشته شدن اسرای صهیونیست بر اثر حملات رژیم صهیونیستی

سخنگوی عزالدین القسام اعلام کرد در حملهٔ هوایی دیشب و امروز رژیم صهیونیستی به منطقهٔ غزه، ۴ نفر از اسرای دشمن کشته شدند. منابع عبری زبان اعلام کردند که در درگیری‌های امروز در نوار مرزی باریکه غزه، "شلومو قرا" محافظ شخصی وزیر ارتباطات سابق رژیم صهیونیستی کشته شده است.

یواو گالانت وزیر جنگ جنایتکار رژیم صهیونیستی اعلام کرد که جنگ علیه غزه حداقل چند هفته به طول خواهد انجامید.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از نشست اضطراری این اتحادیه در روز سه شنبه برای بررسی جنگ بین مقاومت و رژیم صهیونیستی خبر داد.

ورود تعدادی زیادی از نیروهای نخبه به مناطق اشغالی

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که مبارزان قسام همچنان در حال نفوذ به اراضی اشغالی برای انجام عملیات‌های ضداسرائیلی هستند. منابع فلسطینی اعلام کردند که شمار زیادی از نیروهای نخبه گردان‌های قسام برای کمک به نیروهایی که قبلا به اراضی اشغالی نفوذ کرده بودند و ۵۰ ساعت است که در حال درگیری با صهیونیست‌ها هستند، وارد اراضی اشغالی شدند.

وب سایت صهیونیستی وای‌نت اعلام کرد ۱۲ موشک ازسوی لبنان به شمال اراضی اشغالی شلیک شده است، اما خبرنگار شبکه المیادین این مسئله را تکذیب کرده است.

خسارت حملات موشکی به اشدود

نفوذ مبارزان مقاومت از طریق دریا به ساحل زیکیم

رویترز گزارش داد حماس در حال مذاکره برای آزادی زنان و کودکان اسرائیلی در ازای آزادی ۳۶ زن و کودک( همه زنان اسیر) فلسطینی است. بر اساس اخبار منتشر شده، تاکنون ۴۴۰۰ موشک از سوی مقاومت فلسطین به سرزمین های اشغالی شلیک شده است.

گردان‌های قسام اعلام کرد که در پاسخ به جنایات دشمن صهیونیستی در غزه، شهر اشغالی سدیروت را با ۹۰ راکت دیگر هدف قرار داده است. نیروهای نخبه گردان‌های قسام دقایقی پیش پایگاه نظامی اسرائیلی صوفا در شرق رفح را مورد حمله قرار دادند. هم اکنون درگیری مسلحانه شدیدی در این منطقه در جریان است.

خبرنگار الجزیره اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی اطراف شهرک مرزی مروحین در جنوب لبنان را هدف قرار داده است.

روز سوم عملیات طوفان الاقصی در سرزمین های اشغالی/ شلیک موشک ضد تانک از لبنان به سرزمین های اشغالی/ حزب الله شهادت یکی از نیروهای خود را تایید کرد/ ادامه حملات ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه/ هشدار قسام به رژیم صهیونیستی درباره ادامه حملات هوایی به غزه + عکس و فیلم
حملات موشکی به سرزمین های اشغالی

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی تاکید کرد که مبارزان مسلح فلسطینی از طریق دریا به ساحل زیکیم در شمال نوار غزه نفوذ کردند.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که به دنبال حملات شدید امروز آمار شهدای جنایت اشغالگران به ۵۶۰ نفر افزایش یافته و شمار مجروحان هم به ۲۹۰۰ نفر رسیده است. وزارت بهداشت نسبت به وقووع فاجعه‌ای انسانی در پی حملات جنگنده‌های صهیونیستی به مراکز درمانی و کمبود دارو هشدار داد.

یحیی سنوار: نبرد ادامه دارد و شگفتی های زیادی وجود دارد

گردان های القسام با سامانه متبر۳ به جنگنده های اف ۱۶ ارتش رژیم صهیونیستی شلیک کردند.

رادیو ارتش اسرائیل مدعی شد که چند برج دیده‌بانی حزب‌الله را در مناطق مرزی با لبنان هدف قرار داده‌است.

یحیی سنوار رهبر حماس تهدید کرد :«نبرد ادامه دارد و شگفتی های زیادی وجود دارد، تل آویو به شدت بمباران خواهد شد»

تحلیلگر امنیتی روزنامه هاآرتص مدعی شد که مصر به طور کامل مسئول تسلیح غزه در دو دهه گذشته است، او در این رابطه گفت: «باور نکنید که سلاح ها بدون اطلاع ارتش مصر عبور می کردند، آنها از ما بسیار متنفرند.»

وحشت شهرک نشینان در غزه

حملات راکتی گردان های قسام به مناطق صهیونیستی در قدس

مقاومت لحظاتی قبل شهرک‌های صهیونیست‌نشین در قدس اشغالی را آماج حمله راکتی گسترده قرار داد. در پی این حملات، انفجارهای مهیبی در شهر قدس به وقوع پیوسته است.

همزمان با ادامه بمباران مناطق مسکونی در نوار غزه، مقاومت نیز مجددا شهر اشغالی عسقلان و سدیروت را هدف حمله راکتی قرار داد. در حمله راکتی اخیر قسام به عسقلان چند صهیونیست کشته و زخمی شدند. رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند که حداقل ۱۰ راکت مستقیما به خانه‌ها و خودروهای صهیونیست‌ها در شهر اشغالی سدیروت اصابت کرده است.

خبرگزاری رویترز به نقل از دو منبع امنیتی اعلام کرد که مصر تماس‌های گسترده‌ای با رژیم صهیونیستی و حماس برای آرام‌سازی اوضاع برقرار کرده است.

هواپیماهای اسرائیلی ساختمان وزارت اوقاف در غرب غزه را بمباران و با خاک یکسان کردند. همچنین جنگنده‌های رژیم صهیونیستی ساختمان شرکت مخابرات فلسطین در شهر غزه را با خاک یکسان کردند.

گروهان‌های قدس مسئولیت نفوذ به شمال فلسطین اشغالی و درگیری مسلحانه با نظامیان اشغالگر اسرائیلی را برعهده گرفت. در این درگیری دست کم ۶ نظامی اسرائیلی زخمی شدند که حال یکی از آن‌ها وخیم است.

گروه عرین الاسود فلسطینیان ساکن کرانه باختری را به خیزش سراسری دعوت کرد

گروه مقامت عرین الاسود طی بیانیه‌ای عموم فلسطینیان در کرانه باختری را به خیزش سراسری علیه اشغالگران اسرائیلی فراخواند. این گروه تاکید کرد که نبرد طوفان الاقصی نبرد همه فلسطینیان و به یاری خداوند نبرد آزادسازی فلسطین است و همه باید از مرحله دفاع به مرحله حمله منتقل شوند.

عرین الاسود اعلام کرد که ساکنان کرانه باختری ساعت ۷ شامگاه امروز به وقت فلسطین در یک طوفان انسانی برای حمایت از مقاومت در غزه بیرون خواهند آمد.

این گروه تمامی گروه‌های مقاومت در کرانه باختری اعم از جنین، نابلس، قدس، رام الله، طوباس، اریحا، الخلیل، بیت لحم و دیگر شهرها را به رویارویی مسلحانه با اشغالگران اسرائیلی و وارد کردن ضرباتی سخت به آن‌ها فراخواند.

اجساد هلاکت‌شدگان رژیم صهیونیستی

اتمام حجت گردان قسام به رژیم صهیونیستی/ نتانیاهو اعلام کرد عملیات علیه غزه آغاز شده است

ابوعبیده، سخنگوی نظامی گردان های القسام، هم‌اکنون: ما درد ناشی از جنایات فاشیست صهیونیستی را در غزه احساس کردیم

دشمن زبان انسانیت و اخلاق را نمی فهمد و ما او را به زبانی که می داند خطاب می کنیم. ما تصمیم گرفته ایم که به این موضوع پایان دهیم و از این ساعت اعلام می کنیم که هر مورد هدف قرار دادن مردم ما که در خانه های خود در امان هستند بدون هشدار قبلی، با اعدام یکی از گروگان‌های غیرنظامی دشمن، بدون اخطار پاسخ خواهیم داد.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که عملیات علیه مقاومت فلسطین در غزه آغاز شده است. یک منبع سیاسی ارش رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که بدون در نظر گرفتن موضوع اسرای اسرائیلی به حمله به غزه ادامه می دهیم.

هادی العامری دبیرکل سازمان بدر هشدار داد در صورت مداخله واشنگتن در نبرد بین رژیم صهیونیستی و فلسطین، همه اهداف آمریکایی را هدف قرار خواهیم داد

مقاومت اسلامی لبنان با تایید خبر شهادت یکی از نیروهای خود در حمله رژیم صهیونیستی اعلام کرد: ما در سوگ شهید مجاهد حسام محمد ابراهیم از شهرک عطارون در جنوب لبنان که بعدازظهر امروز بر اثر تجاوزات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان به شهادت رسید، عزاداری می کنیم.

گزارش های اولیه از شلیک موشک ضد تانک به سمت سرزمین های اشغالی فلسطین از لبنان حکایت دارد.

دستور به صهیونیست‌ها برای فرار به پناهگاه

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که فرماندهی جبهه داخلی این رژیم از شهرک‌نشینان صهیونیست خواسته آماده رفتن به پناهگاه به مدت ۳ روز باشند و غذا و وسایل لازم را هم همراه خود داشته باشند.

روزنامه صهیونسیتی مکور ریشون به نقل از یک مقام ارشد صهیونیست گفت: میزان خسارتی که ما از حماس متحمل شدیم بیشتر از خسارتی است که آمریکا در ۱۱ سپتامبر متحمل شد.

نگرانی رژیم صهیونیستی از ورود حزب الله به جنگ

الیاس کرم خبرنگار الجزیره تاکید کرد که رژیم صهیونیستی به شدت نگران ورود حزب الله به جنگ است. وی گفت که رژیم صهیونیستی می‌داند که بدون چراغ سبز حزب الله، کسی در جنوب لبنان اقدامی خواهد کرد.

مقاومت فلسطین لحظاتی قبل دور جدیدی از حملات راکتی به شهرک‌های صهیونیستی مجاور غزه را آغاز کرد. منابع خبری از نفوذ ۳ رزمنده قسام به شهرک رهط خبر دادند.

آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد، گفت که از شنیدن خبر محاصر کامل غزه از سوی اسرائیل بسیار نگران شده است. دبیرکل سازمان ملل متحد از اسرائیل خواست که در حملات خو به غزه، به قوانین بین‌المللی احترام بگذارد.

هلاکت دو سرباز صهیونیست در مرز لبنان

سخنگوی ارتش دشمن اسرائیل اعلام کرد که در جریان تبادل آتش امروز در مرز با لبنان، دو سرباز ارتش این رژیم بر اثر تیراندازی افراد مسلح به سوی آنها به هلاکت رسیدند. علاوه بر این، چهار سرباز و سه افسر به شدت مجروح شدند.

شرکت برق رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یکی از کارگران شرکت برق و یک کارمند امنیتی، به دلیل تشخیص اشتباه ارتش، در اثر تیراندازی نظامیان (اسرائیلی) کشته شدند.

رسانه های صهیونیست: نبرد شدیدی بین رزمندگان مقاومت و نیروهای اشغالگر در شهرک رهط ( ۴۵ کیلومتری غزه) در جنوب فلسطین در جریان است.

حزب الله لبنان شهادت دو تن دیگر از نیروهای خود را که بر اثر حمله رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند را تایید کرد. علی رایف فاطونی و علی حسن حدرج، رزمندگان حزب الله لبنان هستند که در اثر تجاوزات اسرائیل به جنوب لبنان به شهادت رسیدند.

اوضاع در مرز بین لبنان و فلسطین اشغالی هر لحظه ملتهب‌تر می‌شود.

مبارزان مقاومت چندین مرتبه به داخل اراضی اشغالی نفوذ کردند و با صهیونیست‌ها درگیر شدند و چند مرتبه هم شهرک‌های صهیونیستی آماج حملات راکتی و خمپاره‌ای قرار گرفت. ارتش رژیم صهیونیستی هم بارها مناطقی را در جنوب لبنان هدف حمله قرار داده است.

در درگیری‌های مرزی امروز در شمال فلسطین اشغالی ۳ عضو حزب الله و ۲ فرد دیگر به شهادت رسیدند و در طرف مقابل هم رژیم صهیونیستی تا این لحظه به هلاکت دو نظامی خود اذعان کرده است.

حملات و درگیری‌ها در مرز بین لبنان و فلسطین اشغالی همچنان ادامه دارد و هر لحظه در حال شدت گرفتن است.

رسانه‌های عبری زبان گزارش میدهند که ۱۳ خمپاره از لبنان به سمت پایگاه نظامی اسرائیل در مرز فلسطین و لبنان شلیک شد.

وزارت بهداشت فلسطین: تا این لحظه جنازه ۶۸۷ شهید از جمله ۱۴۰ کودک و ۱۰۵ زن به بیمارستان‌های غزه منتقل شده است.

وضعیت کرانه باختری

از آغاز نبرد طوفان الاقصی تا این لحظه ۱۷ فلسطینی در درگیری‌ها با اشغالگران اسرائیلی در کرانه باختری به شهادت رسیدند. وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که ۲ نفر در رام الله، ۴ نفر در قدس، ۲ نفر در اریحا، یک نفر در قلقیلیه، ۶ نفر در الخلیل و دو نفر در نابلس تاکنون به شهادت رسیدند.

۳ نفر از شهدا کودک هستند. تا این لحظه بیش از ۹۰ فلسطینی هم در درگیری‌های کرانه باختری زخمی شدند.

حمله حزب الله به دو پایگاه دشمن صهیونیستی در مرزهای شمالی

حزب الله طی بیانیه‌ای اعلام کرد که در اولین پاسخ به شهادت شماری از مبارزان خود در حمله دشمن صهیونیستی به جنوب لبنان، پایگاه برانیت که مرکز فرماندهی تیپ الجلیل است و پایگاه نظامی اویویم که مرکز فرماندهی یکی از گردان‌های وابسته به لشکر غربی است را با موشک‌های نقطه‌زن و خمپاره هدف قرار داده و این حمله تلفاتی جانی در پی داشته است.

نبرد مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی کماکان ادامه دارد/تلفات صهیونیست‌ها از ۱۰۰۰ نفر عبور کرد

ابوعبیده، سخنگوی گردان های القسام گفت: نبردهای ما هنوز در بسیاری از نقاط روی زمین ادامه دارد و ما همچنان در حال جایگزینی نیروها در سایت های جنگی، ارسال نیروهای کمکی با سلاح، تجهیزات و افراد و گرفتن اسیران هستیم

سازمان دیده‌بان حقوق بشر اعلام کرد محروم کردن فلسطینی ها از از غذا و برق یک مجازات جمعی و جنایت جنگی است. این اقدام زندگی ۲/۲ میلیون فلسطینی را که تحت محاصره شدید و غیرقانونی اسرائیل بسر می برند به خطر می اندازد.

اسامه حمدان از رهبران حماس اعلام کرد که فعلا هیچ وساطتی را برای مبادله اسرا نمی‌پذیریم، تماس‌هایی دریافت کرده‌ایم اما نمی‌توان آن را وساطت حساب کرد.

روزنامه عبری زبان معاریو اعلام کرد که شمار کشته‌های رژیم صهیونیستی در حملات مقاومت از آغاز نبرد طوفان الاقصی تا این لحظه به 1100 نفر و شمار مجروحان هم به 2741 نفر رسیده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 68
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 14
  • IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    18 57
    جنگی که بانزول خوری وتبعیض شروع بشه فقط مردم کشی وبدون نتیجه است
    • IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
      40 9
      فقط غلط خوری تو کم بود که جور شد.
    • IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
      13 8
      مشرق برای ناو آمریکا باید آماده شد و به زانو درآوردن شاید مین دریایی گزینه عاجل باشد باید تلاش کنیم جاهایی که گنبد آهنین مستر هست را بزنند باید برای جنگنده ها فکری کرد نیروی هوایی زمین گیر شود کار تمامه روی هک سیستم جنگنده ها کار کنید حزب الله و ارتش سوریه هم یا علی بگویند کرانه باختری هم به تکانی به خودش بدهد بد نیست حداقل اینقدر رسوا نمی شود
    • IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
      44 9
      بزنید این اسراییلی رو نابود کنید
    • IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
      1 0
      نزول خورتر از سگیونیست سراغ داری؟!
  • مهدی IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    57 15
    اسرائیل نابود خواهد شد
    • IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
      3 1
      سرزمین اشغالی به سرزمین آشغالی تبدیل خواهد شد
  • IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    32 3
    هیچ( قدرت امنیتی اطلاعاتی سیاسی زور ظلم اشغال فساد ترور ثروت وماشین جنگی نظامی سیستماتیک)حریف(اتحاد مردم,فقرا،غارت شده ها،مظلومین,ارمان گراها،ازادیخواهان وجنگهای پارتیزانی)نمیشود
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    46 5
    رژیم‌های عربی که روابط خود را با اسرائیل عادی کرده و با دولت نتانیاهو شریک هستند، هر ساعت که از این جنگ می‌گذرد احمق‌تر به نظر می‌رسند.
    • IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
      28 2
      عادی سازی به عادی سوزی تبدیل شد
  • IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    32 6
    از مردم غیور و مسلمان استانبول انتظار میره که سفارت اسراییل رو به آتش بکشن.تمام اجناس اسرائیل رو تحریم کنن
  • محمد IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    27 4
    باید به اسرائیل حمله مستقیم کنند.فردا دیر است.
    • IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
      2 4
      کی حمله کنه؟
  • IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    26 3
    تا ملل مسلمان ایران و یمن و سوریه و لبنان به کمک حماس نشتابند بعد از چند روز همه چیز به حال اول خواهد برگشت و بجزویرانه ای در غزه و شهادت صدها زن و کودک چیزی باقی نخواهد ماند.نترسید و بخاطر خدا برین کمکشون
    • FR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
      8 1
      دیگه هیچی به حال اول برنخواهد گشت داداشم
    • هم وطن IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
      1 0
      بله درسته نمیدونم باید از کی و کجا بخواییم که به این زن و بچه های بی پناه کمک کنه
  • هادی IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    21 15
    من نمیدونم فلسطین و اسراییل دارن میجنگند چرا ارزش پول ملی ایران داره هی آب میره
    • IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
      9 4
      حرف مفت نزن
    • IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
      9 3
      شما کلا نفهمی مهم نیست
    • IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
      2 0
      قیمت طلای جهانی در حال افرایش است و صرفا ربطی به ایران ندارد.
    • IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
      3 1
      دلاربازهای آلبانی و کفتار صفت همیشه در کمین اند دولت باید حرکت بزنه
    • IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
      0 0
      اشتباه منفی دادم
  • IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    24 5
    زمان نبرد سرنوشت‌ساز با رژیم صهیونیستی فرا رسیده است
  • IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    9 4
    امیدوارم جنگ گسترده تر نشه ولی حمله زمینی پس از ۴۸ ساعت محاصره کاملن محتمل هست
  • IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    25 6
    مردم غیور کشورهای مسلمان به خیانت سران کشورهای خودتون پاسخ بدین.شرم نمیکنین وقتی جنازه کودکان فلسطینی که در بمباران شهید میشن رو در رسانه ها میبینین ؟به سفارتخانه های اسرائیل در باکو و بحرین و دبی و استانبول و مصر و امارات حمله کنین و به آتش بکشین .غیرت مسلمانی هم خوب چیزیه.بعد از مرگتان چه جوابی در آن دنیا نسبت به این سکوتتان خواهید داشت.شرمنده از این دنیا نرین.این کشورهایی که گفتم هیچکدام سفارت فلسطین رو ندارن
    • IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
      6 3
      خدا هوگو چاوز را بیامرزد. غیرت چاوز از این مسلمانان غیور و سرانشون بیشتر بود
  • سیدمحمدمهدی IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    6 1
    سلام مجاهدین مسجد الاقصی شهادت هنر مردان خدا است.
  • IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    6 1
    حزب الله لبنان و جبهه مقاومت در سوریه هم از شمال فلسطین اشغالی وارد شوند و عملیات آزادسازی سرزمین های اشغالی را شروع کنند. ارتش یهودی صهیون را باید در چندین جبهه درگیر کرد. ایندفعه نباید هیچگونه تفاهمنامه ای با این غده سرطانی امضا شود. به پا خیزید ای برادران مسلمان و ارتش یهود را سلاخی کنید.
  • IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    26 2
    درخواست داریم، علیه رژیم یهود صهیونیستی اعلام جهاد کنند، ما آماده ایم در قالب گردان های مسلح و آموزش دیده به سوی سرزمین های اشغالی حرکت و نبرد آزادسازی قدس شریف را شروع کنیم. الله اکبر، الله اکبر، الله اکبر.
    • IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
      0 2
      تا حالا کجا بودی؟
    • IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
      0 0
      لطفا برین و دیگه هم برنگردین. ما مردم ایران هم ترجیح میدیم امثال شما تو ایران نباشند
  • سیدمحمدمهدی IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    3 0
    سلام علیکم طولانی شدن جنگ به ضرر غرب و رژیم ایالات متحده آمریکا و اروپا است زیرا: با نزدیک شدن فصل سرما آنها به شدت به منابع انرژی نیازمند هستند کشورها مسلمان بایستی با تمام توان به ویژه اپک به دفاع از حقوق مردم مظلوم فلسطین بپردازد حماس و نیروهای جبهه مقاومت که حالا فقط دست به بازدارندگی زده اند در جهت مقاومت در برابر ظلم بی حد و حصر رژیم صهیونیستی در فلسطین و گسترش شهرک سازی در خاکی که قانونا به فلسطینیان تعلق دارد. زمستان سخت تر از گذشته برای اسرائیل و طرفدارترین در انتظار است.
  • IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    6 1
    وضعیت مرزها برای ورود نیروهای جبهه مقاومت در شمال فلسطین اشغالی کاملاً آزاد است و می توان یک عملیات زمینی گسترده برای عملیات آزادسازی سرزمین های اشغالی را آغاز کرد. این دفعه نباید آتش بس صورت بگیرد. باید ارتش یهود را در چندین جبهه درگیر کرد و آنها را سلاخی کرد.
  • هادی IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    6 0
    امیدوارم هرچه زودتر جبهه فلسطینی به پیروزی برسه و شر اسراییل منحوس برای همیشه از روی زمین محو کنند
  • فرهاد CA ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    0 0
    اینکه مشخص
  • IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    6 0
    «اگر دفاع ۷۰ساله فلسطینیان از سرزمینشان در برابر جنایات اشغالگران صهیونیست اسمش تروریسم است، پس مردم کشورهای اروپایی که در برابر تجاوز و اشغالگری ارتش هیتلری مقاومت می کردند، هم تروریست بوده اند. شعری نگویید که در قافیه اش بمانید! طوفان الأقصی»
  • FR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    0 0
    پس چی شد ترسید🤣🤣🤣🤣
  • IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    3 0
    سوال بزرگ:چرا(غربیها وحتی انواع احزاب،فرقه ها،نژادها،زبانها،ادیان گ،مذاهب مسیحیی کاتولیک پروتستان ویهودی و...) بخاطر اسراییل همه متحد میشوند وانواع حمایت ازاسراییل میکنند ولی مسلمانان حتی میترسند بگویند ما از فلسطینیها حمایت ودفاع میکنیم!؟
  • IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    6 0
    چطور سه نیروی حزب الله شهید شد ند و حزب الله تلافی نکرده تا الان باید این وحوش صهیون را از دم سقط کنند
    • IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
      0 3
      برای این که دید که چه وحشی گری بی سابقه ای دارند در غزه انجام می دهند. خط قرمز محور مقاومت مردم هستند
  • IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    2 2
    مردم عادی و زن و بچه رو گرفتن
  • IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    5 3
    مژده بر مظلومان که امپراطوری ایران دوباره زنده شده است.
  • طوفان الاقصی ایرانی IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    4 0
    فقط فرودگاه اسرائیل رو موشک بزنند فراواون تا همه فراری ها از اسرائیل دفن بشوند.
  • طوفان الاقصی ایرانی IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    4 1
    لعنت خدا بر اسرائیل کودک کش . فرودگاهشونو بزنید تا اسرائیلی ها فرار نکنند و در خاکی که زن و بچه فلسطیتنیو با بمب خوشه ای سوزاندند و کشتند، دفن شوند. تو رو خدا پیامو برسونید. به مراکز تجمع اسرائیل، موشک بزنید،کوتاه نیایید،پشت سرهم موشک بزنید، ما و همه جهان با شما هستیم.
  • IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    5 1
    ترکیه هم که هیچ غلطی نمیکنه جز ماهیگیری از اب گل الود
  • TR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    0 0
    فعلا که از اون بالا بالایی تا نوچه ها همه لال شدن و نمیخوان بپذیرن که این حمله توسط کی تدارک دیده شده
  • IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    7 4
    خدایا به رزمندگان مقاومت سلامتی و نصرت عطا کن و از آسیب و بلایا محفوظ نگهشون دار.
  • IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    6 1
    فلسطین خوابید و سرزمینش از دست رفت. برای اولین بار سه روز پیش؛ اسراییل غاصب به خواب رفت، نتیجه اش آشکار است. بیداروهشیار بودن شاید بزگترین درسی باشد که باید از تحولات فلسطین فرا گرفت.
  • IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    0 6
    ایران باید بره بسازه
  • IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    0 1
    آنتونیو گوتروش گفته در حملاتش به غزه قوانین انسانی را رعایت کنه نه اینکه حمله را متوقف کند جالبه در کوئینسی مقاله ای بود درباره انسانی کردن جنگ که می گفت این کار اشتباه است فکر کنم برای این زمان می گفت به هر حال با تحلیل داده های فضای مجازی اونها نگاه مردم را تحلیل می کنند بعد به رسانه های رسمیشون می گند چطور داستان سرایی کنند البته راه حل هاشون را هم قبلا در جیب گذاشتند
  • IR ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    0 0
    یک سوال ذهنم را مشغول کرده... که مکان های شلیک راکت و موشک های حماس یا اصلا فرض کنید هر گروه یا ارتش دیگر در هرجای دیگری از دنیا.... با مرور یا پایش زنده تصاویر ماهواره ای کاملا قابل ردیابی است...و ذاقه مهمات و استقرارات قابل کشف... پس داستان چیه...
  • IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    0 1
    چین هم که گفت من طرف حقم...
  • صباغیان IR ۰۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    0 1
    این وسط احمدی نژاد نشه علیرضا اکبری ۲ ...یا این فرقه ی "قلب پاک" را برنداره بیاره ایران...
  • IR ۰۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    0 1
    zion زایون یا همان صهیون آرمان شهر یهودیان است ، اما اسرائیل فعلی نیست بلکه شهری در زیر زمین است که بعد از نابودی زمین بخاطر جنگ هسته ای کشورها با هم ایجاد می شود!
  • IR ۰۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    2 0
    وقتشه ما هم حجوم ببریم به صهیونیسم ها
  • بیژن۷ IR ۰۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    2 2
    سلام‌سوریه‌چرا‌ساکت‌است‌حداقل‌چند موشک‌به‌‌جولان‌اشغالی‌میزد
  • IR ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    0 0
    خبر خوش: مدوف توییت کرده، اسلحه های استفاده شده فلسطینی ها که از طریق واسطه ها اوکراینی تهیه شده همانهایی هستند که آمریکا برای آنها ارسال نموده و سپس در بازار سیاه فروخته شده.
  • غدیر امام زمان نزدیک است IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    0 3
    صهیونیستها سردرگم هستند باید از این فرصت استفاده کنند به حملات ادامه دهند صهیونیستها درگیر در کابینه حتی در جلسه دیروز درگیر لفسی بودند.
  • IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    0 0
    چرا شبکه خبر و دوربین های که در غزه هست فقط حملات صهیونیست ها علیه غزه را بطور زنده نشان میدهند ، چرا حملات و فرود آمدن موشک های فلسطین در سرزمین های اشغالی رو بطور زنده نشان نمیدهند / این امر به میتونن به روحیه ملت های حامی صهیونیست و محور مقاومت بیش از پیش بیافزاید / اگر میشد سرزمین های اشغالی رو با پهباد از طریق خاک لبنان در هنگام حملات نیروهای فلسطینی علیه سرزمین های اشغالی رو بصورت زنده نشان داد بسیار خوب بود
  • IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    0 0
    چرا شبکه خبر و دوربین های که در غزه هست فقط حملات صهیونیست ها علیه غزه را بطور زنده نشان میدهند!؟ ، چرا حملات و فرود آمدن موشک های فلسطین در سرزمین های اشغالی رو بطور زنده نشان نمیدهند !؟/ این امر به میتونه به روحیه ملت های حامی صهیونیست و محور مقاومت بیش از پیش بیافزاید / اگر میشد سرزمین های اشغالی رو با پهباد از طریق خاک لبنان در هنگام حملات نیروهای فلسطینی علیه سرزمین های اشغالی رو بصورت زنده نشان داد بسیار خوب بود
  • ساس IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    0 0
    اگر این سازمان حماس اینکار را نمیکرد روزگار بسیار بدی برای منطقه پیش می آمد. الان تئاترهای خیابانی موساد و شین بت که برای تظاهر دموکراسی و وهن سیاستگذاری ژرف سران منطقه و اعوان بی جیره و مواجب این رژیم در منطقه انجام میشد بکناری رفته و ناتو و توله هایش لجنمال شده اند
  • IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    2 3
    ارتش کودک کش و خبرنگار کش اسرائیل در جریان سه روز گذشته 90 درصد مقررات بشردوستانه را نقض کرده است. اتاق عملیات مشترک محور مقاومت فکر می کرد که اگر رزمندگان جان برکف غزه از کیان دشمن تعدادی اسیر داشته باشند - که در همان دقایق اولیه نبرد به مقدار زیاد محقق شد- مردم غزه بیمه خواهند شد و جنگ در میدان نبرد انجام خواهد شد. ولی ددمنشی و وحشی گری بی سابقه ارتش قاتل صهیونیستی قابل پیش بینی نبود. حماس در واکنش به این دیوانگی صهیونیست ها، بخشی از اسرائیلی ها را در محل های مسکونی قرار داد که کشته شدند. و این خبر اعلام شد. ولی نه تنها از حجم بمباران ها کم نشد، بلکه بیشتر هم شد. تا جایی که ابوعبیده سخنگوی گردان های شهید عزالدین قسام مجبور شد اعلام کند که هر حمله ای به مناطق مسکونی اگر بدون اطلاع قبلی باشد، یکی از صهیونیست های اسیر در برابر دوربین کشته خواهند شد. دلیل عدم تحرک حزب الله هم همین وحشی گری وحوش صهیونیست است. خط قرمز محور مقاومت مردم هستند که اسرائیلی ها و اربابان امریکایی شان برای حفظ دنیایشان ابایی از کشتن آنها ندارند. حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر
  • محمدجان IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    0 0
    مرگ بر اسراییل - کشته باد نتانیاهو ولی 14 ماهه تارا ثبت نام کردم چرا نمیدید ماشینمو؟ شما که خودرو نداشتید چرا دعوتنامه فرستادید پول بیزبون رو با بدبختی جور کردم آخه ....
  • IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    0 0
    این نقشه عوض شده اسرائیل همشو پس گرفت
  • IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    0 0
    چرا وقتی(ایران میتواند اسرائیل,آمریکاوعروسکهایش رانابودکندوتمام دنیابخاطر ظلمها،غارتهاوکشتارها...اسراییل،امریکا وگاوهای شیرده شان،میدانند حقشان نابودشدن هست)اینکار را نمیکند که( باانواع مشکلات غارت،کشتار،بی ثباتی،عقب ماندگی,معضلات داخلی وخارجی و...)روبرو نباشد!!!؟؟؟
  • حسین IR ۰۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    0 0
    امیدوارم تمامی کشورهای اسلامی هرچه سریعتر به سرزمین های اشغالی فلسطین حمله کنند خصوصاً ایران
  • IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    3 0
    تمام این قضایا زیر سر ولادیمیر پوتین است شک نکنید!
  • محمود فرهمند ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
    0 0
    به نظر من باید الاقسام ،به شهرک نشینها،اولتیماتم ،ویک زمان مشخص بده ،بگه فلان شهر تخلیه کنید که میخام موشک باران کنم،اگه یک دونه اسرائیلی،موند ،بقیش من،وبچه محلام،کنترات برمیداریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس