تقدیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب از اقدامات دولت برای راهپیمایی اربعین

در این پیام آمده است: ملت سوریه عزم خود را جزم کرده تا از عزت، شرف و آزادگی‌اش دفاع کند ولو آنکه عزیزترین‌هایش را تقدیم این مسیر پرافتخار کند.

به گزارش مشرق، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با صدور پیامی، وقوع حادثه تروریستی در کشور سوریه را تسلیت گفت. متن پیام بدین شرح است:


حمله تروریستی به مراسم فارغ‌التحصیلی افسران سوری در منطقه حمص سوریه و شهادت و جراحت بیش از ۲۰۰ تن از نظامیان و غیرنظامی‌ها، موجب تاسف و تاثر فراوان شد.


هدف از انجام این اقدام غیرانسانی که با پشتیبانی اطلاعاتی و نظامی سرویس‌های امنیتی غربی انجام می‌شود، برهم زدن امنیت، ثبات و پیشرفت ملت مقاوم سوریه است. ملتی که سال‌هاست به جرم حمایت از آرمان فلسطین و مبارزه با استکبار با انباشتی از توطئه‌ها و دسیسه‌ها دست و پنجه نرم می‌کند.


پدیده شوم تروریسم محصول نگاه ابزاری، شیطانی و سواستفاده قدرت‌های غربی از جریانات وابسته تکفیری است تا با جنایات خود بتوانند اراده ملت ها را تضعیف کنند.


دولت های حامی تروریسم که شریک جنایات ضدبشری دست نشانده‌های خود هستند باید پاسخگوی اقدامات پلیدی باشند که قربانیان آن زنان و کودکان و غیرنظامیان بیگناه هستند.


ملت سوریه عزم خود را جزم کرده تا از عزت، شرف و آزادگی‌اش دفاع کند ولو آنکه عزیزترین‌هایش را تقدیم این مسیر پرافتخار کند.


شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ضمن عرض تسلیت به ملت، دولت و ارتش مقاوم سوریه و بازماندگان غم‌دیده این حادثه تروریستی، برای مجروحان سلامت و عافیت عاجل مسئلت دارد.

برکت خون شهیدان این حادثه تروریستی یقینا نویدبخش آینده‌ای روشن و امیدبخش برای ملت بزرگ سوریه خواهد بود. انشاالله.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس